• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

دستگاه اوزون تراپی مو خانگی

در رابطه با دستگاه اوزون تراپی مو خانگی چه می دانید؟ آیا می دانید اوزون تراپی مو چیست؟

پیش از اینکه در رابطه با دستگاه اوزون تراپی مو خانگی با شما عزیزان صحبت کنیم لازم است که اندکی در خصوص اوزون تراپی مو به شما توضیح دهیم.

دستگاه اوزون تراپی مو خانگی

اوزون تراپی مو چیست؟

اوزون تراپی روشی نوین برای مراقبت و درمان مو است که این روش با استفاده از دستگاه مایکرومیست انجام می شود و یک روش بسیار حرفه ای برای آکسیژن رسانی به مو و آبرسانی مو است. البته این روش کاربرد های دیگری نیز دارد اما مهم ترین کاربرد های آن اکسیژن رسانی و آبرسانی به مو است.بخش مزوتراپی ماراهم ببینید

در اوزون تراپی مو از بخار و باد سرد و گرم و همچنین نوردرمانی استفاده می شود که در آن نور ابی، قرمز و سبز به صورت همزمان به موی آسیب دیده تابانده می شود و به این شکل اوزون تراپی انجام می شود.

دستگاه اوزون تراپی مو خانگی

همان طور که در قسمت فوق ذکر شد، در اوزون تراپی از دستگاه مایکرومیست استفاده می شود که این دستگاه از پنج عملکرد اصلی از قبیل زیر برخوردار است:

  • عملکرد تولید باد گرم برای گرم شدن بافت مو
  • القای باد گرم برای کمک کردن به جذب مواد مغذی به مو با استفاده از انرژی که از طریق کویتاسیون تولید می شود
  • تولید باد سرد برای کمک به مو در خصوص جذب مواد مغذی به روش کوانتومی
  • تولید ازن برای استرلیزه و ضد عفونی کردن مو
  • درمان آروماتیک یعنی تصفیه مو با استفاده از آب

نحوه عملکرد دستگاه مایکرومیست

عملکرد دستگاه مایکرومیست به این شکل است که در ابتدا موها به کمک یک کاور در محوطه کابینی دستگاه قرار می گیرند و سپس بخار آب با دمای 40 درجه در داخل کابین راه پیدا می کند. این فرآیند به مدت 4 الی 5 دقیقه زمان می برد که طی این فرآیند فولیکول های مو تحریک می شوند و بدین شکل راه برای وارد شدن مواد به داخل مو باز می شود.

سپس در ادامه با استفاده از امواج مافوق صوت مولکول های آب تجزیه می شوند و با مولکول های اکسیژن ترکیب می گردند. در ادامه اتم های اکسیژن که دارای خاصیت اکسیداسیون هستند از طریق فولیکول های مو به ساقه و ریشه مو راه پیدا می کنند و با 80 درصد از عناصر مو ترکیب می شوند.

در طی این فرآیند میکروب های موجود در مو از بین می روند و استرلیزه به صورت کامل انجام می شود. در مرحله آخر نیز محوطه کابین شروع به تولید باد سرد می کند و فولیکول های مو را تحریک می نماید.

با انجام این امور اتم اکسیژن در بافت مو محفوظ می ماند و به کار خود ادامه می دهد. در صورتی که موها به صورت مجدد در معرض گرما قرار نگیرند این روند تا مدتی ادامه پیدا می کند و اکسیداسیون متوقف نخواهد شد.

با این وجود می توان گفت که روش اوزون تراپی برای کسانی که عوامل محیطی باعث ریزش موی آنها شده است بسیار موثر است و می تواند باعث رشد مجدد موهای آنها شود.

آیا استفاده از دستگاه اوزون تراپی مو خانگی روش مناسبی است؟

با توجه به اینکه دستگاه اوزون تراپی مو خانگی را می توان در خانه نیز مورد استفاده قرار داد و از آن برای درمان ریزش مو استفاده کرد، اما بهتر است که اشخاص از این دستگاه در کلینیک های زیبایی و زیر نظر افراد ماهر در این روش اوزون تراپی مو را انجام دهند.

زیرا در صورت استفاده از این دستگاه در خانه ممکن است که از دستگاه به درستی استفاده نشود و به همین دلیل مشکلاتی برای اشخاص ایجاد گردد.

پس با این وجود اگر قصد دارید که اوزون تراپی مو را با دستگاه مایکرومیست در خانه انجام دهید، بهتر است که در ابتدا به صورت کاملا دقیق آموزش آن را فراگیرید و سپس از آن استفاده کنید و یا به صورت کلی به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید و زیر نظر افراد متخصص اوزون تراپی را انجام دهید.

سخن پایانی

دستگاه اوزون تراپی مو دارای قیمت بسیار بالایی است و تهیه آن توسط همه افراد امکان پذیر نیست. بنابراین افرادی که امکان تهیه این دستگاه را ندارند، می توانند به کلینیک زیبایی مدرن در تهران مراجعه کنند و این کار را زیر نظر افراد متخصص ما انجام دهند.

کلینیک زیبایی مدرن یک مجموعه تخصصی در خصوص خدمات پوست و مو است و با مراجعه به آن می توانید از خدمات متفاوتی نظیر: کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل و … بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار