• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

درمان سریع جوش زیر پوستی

پوست انسان همواره یکی از اجزاء مهم در زیبایی است. هر نوع عاملی که بر روی پوست ایجاد شده و این زیبایی را دست خوش تغییرات کند، به نوعی یک عامل مزاحم شناخته می شود. جوش زیر پوستی یکی از معضلات و زائده های پوستی بوده که زیبایی صورت را بهم میریزد. اگر نگاهی به لیست سرچ موتورهای جستجوگر نگاهی بیندازید، درمان سریع جوش زیر پوستی در اولویت جستجوها قرار دارد. برای درمان جوش های زیر پوستی انواع راهکارهای پزشکی و خانگی مورد استفاده قرار گرفته که در این مقاله که از سوی کلینیک پوست و مو مدرن تهیه شده است، به برخی از موثرترین و سریع ترین راه های درمان جوش زیر پوستی می پردازیم.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

معرفی راه های مختلف برای از بین بردن جوش زیر پوستی

الکل

یکی از شیوه های درمان کردن سریع جوش زیر پوستی، استفاده از پنبه آغشته به الکل بر روی محل جوش زیر پوستی است. تکرار دو الی سه مرتبه این عمل، سبب تاثیر گذاری بیشتر و طول درمان کوتاه تر می شود.

روغن سیاه دانه

این روغن گیاهی با خاصیت آنتی باکتریالی که دارد، به عنوان یک ضد عفونی کننده شناخته می شود. ترکیب روغن سیاه دانه و روغن کنجد، میزان تاثیر گذاری آن را بر درمان جوش زیر پوستی افزایش می دهد.

سرکه سیب

خاصیت اسیدی سرکه سیب سبب سوختن بافت جوش های زیر پوستی و توقف رشد سلول های آن می شود. باید در نظر داشته باشید که سرکه سیب را همراه با آب رقیق کرده و نباید به صورت خالص بر روی جوش های زیر پوستی قرار داد.

نمک سولفات

یکی از روش های درمان سریع جوش زیر پوستی، استفاده از نمک سولفات است. ترکیب نمک سولفات و آب گرم بر روی جوش زیر پوستی، ناحیه دارای جوش را ضد عفونی کرده و عفونت ها تخلیه می شوند.

ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا یک ضد عفونی کننده و آب رسان طبیعی بوده که علاوه بر بهبود جوش های زیر پوستی، از باقی ماندن آثار جوش بر روی پوست نیز جلوگیری کرده و سلول های آسیب دیده را ترمیم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:ماسک برای جوش زیر پوستی

شیر، یک درمان سریع جوش زیر پوستی

شیر خاصیت ضد التهابی قوی داشته و جوش های زیر پوستی را به طور کامل تخلیه کرده و التهابات و قرمزی پوست را کاهش می دهد.

آب لیمو

خاصیت آنتی اکسیدانی آب لیمو سبب شده تا این ترکیب به عنوان یک لایه بردار شناخته شود. آب لیمو در بیشتر ماسک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. آب لیمو، التهابات پوستی ناشی از جوش های زیر پوستی کاهش می دهد.

روغن درخت چای

پنبه آغشته به ترکیب روغن چای و محلول آب، به عنوان یک مرطوب کننده عمل کرده و عفونت های جوش زیر پوستی تخلیه می شود. اگر دارای پوست حساسی هستید، این گزینه بهترین راه درمان سریع جوش زیر پوستی است.

عسل و خاصیت ضد التهابی

عسل در ترمیم سلول های آسیب دیده نقش بسیار موثری دارد. تماس مستقیم عسل بر روی جوش های زیر پوستی، التهاب آن ها را کاهش داده و از پیش روی و سرعت تکثیر آن ها جلوگیری می کند.

باندهای هیدروکلوئید

باندهای هیدروکلوئید از داروخانه خریداری شده و با تماس مستقیم آن ها بر روی جوش های زیر پوستی، جوش ها را کاملا تخلیه کرده و از بین می برد. تاثیر شگفت انگیز این باندها در درمان سریع جوش زیر پوستی غیر قابل انکار است.

خمیر دندان

خمیر دندان اثر خشک کنندگی داشته و عفونت های چرکی را از بین می برد. توجه داشته باشید که مصرف مداوم خمیر دندان برای درمان سریع جوش زیر پوستی به خصوص برای افراد دارای پوست حساس توصیه نمی شود.

صابون ضد باکتریایی یا یک تونر ملایم

شوینده مناسب برای درمان جوش زیر پوستی اهمیت بالایی دارد. استفاده مداوم از شوینده هایی شبیه صابون، پوست را خشک کرده و برای جوش زدن تحریک می کند؛ در عین حال برای درمان جوش زیر پوستی بهتر است از یک صابون ضد باکتریایی و یا یک تونر ملایم برای ضد عفونی کردن پوست و تخلیه جوش های زیر پوستی استفاده کرد.

سخن پایانی

حقیقت این است که جوش های زیر پوستی ظاهری مشمئز کننده داشته و تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی فرد دارد. جوش زیر پوستی در واقع شایع ترین مشکل پوستی در دنیا است. درمان جوش زیر پوستی همواره جزء معضلات بانوان و آقایان است. بسیاری از افراد برای درمان سریع جوش زیر پوستی خود به انواع راهکارهای پزشکی و خانگی دست می زنند. درمان جوش زیر پوستی نیازمند گذراندن طول درمان و صبر زیاد است. پس برای بهبودی جوش های زیر پوستی خود، صبر و مراقبت های بهداشتی را فراموش نکنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار