• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص کنار برای مو

در کلینیک پوست و مو مدرن که ارائه دهنده انواع مختلف خدمات پوست و مو مانند: کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، تزریق بوتاکس، تزریق مزوژل، مزوتراپی، میکرونیدلینگ و … است، قصد داریم که در رابطه با خواص کنار برای مو با شما عزیزان صحبت کنیم. اما پیش از آن لازم است که کمی با کنار آشنا شوید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

کنار چیست؟

کنار یک نوع درخت بوده که امروزه به نام سدر نیز شناخته می شود. درخت این گیاه در بسیاری از مناطق های گرم یافت می شود. همچنین کنار دارای میوه و برگ می باشد. میوه این گیاه بسیار رسیده و خوش طعم است و برگ های آن به دو رنگ مختلف سبز و زرد می باشد. برگ کنار امروزه کاربرد زیادی در صنعت های مختلف دارد که در بسیاری از محصولات شوینده مثل انواع شامپو و لوسیون ها استفاده می شود و دارای خاصیت فوق العاده برای پوست و مو می باشد که در ادامه راجع به خواص کنار برای مو با شما عزیزان صحبت می کنیم.

درمان ریزش مو با کنار

یکی از خواص کنار برای مو درمان ریزش مو می باشد که امروزه مشکلی بسیاری از افراد می باشد. ریزش مو نه تنها باعث نازیبا شدن چهره شما می شود، بلکه می تواند شما را افسرده کند.

امروزه کنار در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شود که می تواند ریزش موی شما را به سرعت درمان کند.

همچنین شما می توانید روغن این گیاه را تهیه کرده و از خاصیت های جادویی آن بهرمند شوید. کنار با تمام خاصیت های که دارد در درمان ریزش و شوره سر بسیار موثر می باشد، زیرا این گیاه با خاصیت آنتی اکسیدان های که دارد به راحتی شما را از شر شوره سر و ریزش مو خلاص کند. همانطور که می دانیم خواص کنار برای مو بی شمار است که در حال ظاهر خواص آن برای مو توسط دانشمندان تحت بررسی است.

تمیز کردن مو و پوست سر

کنار دارای قدرت تمیز کننده بسیار عالی می باشد که به همین دلیل تولید کنندگان آن را در انواع شامپو ها استفاده می کنند و با قدرت تمیز کنندگی بالایی که دارد مو شما را از هر گونه باکتری و قارچ ها پاکسازی می کند که این یکی از مهم ترین خواص کنار برای مو می باشد.

از بین بردن گرمای پوست سر و کاهش التهابات پوست سر

کنار باعث کاهش گرما در پوست سر می شود که یک آرامش بخش عالی برای مو های تان به شمار می رود. زیرا زمانی که پوست سر از نظر میزان گرما به تعادل می رسد، علاوه بر آنکه شخص احساس آرامش می کند و التهابات پوست سر که به دلیل گرمای سر ایجاد می شوند نیز برطرف می گردند.

افزایش رشد مو با کنار

کنار سرشار از ویتامین A و ویتامین B می باشد که استفاده آن باعث ضخیم شدن تار های مو و افزایش رشد مو می شود. استفاده از کنار برای مو بسیار موثر است و شما را به آرزوی مو های بلند می رساند.

بیشتر بخوانید:تقویت فولیکول مو

درمان موخوره سریع با کنار

کنار سرشار از پروتئین است و در درمان موخوره بسیار موثر می باشد. استفاده از کنار یک پشنهاد عالی برای کسانی که از وجود موخوره و شکنندگی مو های خود رنج می برند، در نظر گرفته می شود.

کلام پایانی در رابطه با خواص کنار برای مو

همانطور که مطالعه کردید خواص کنار برای مو بی شمار است و دارای خواص جادویی فوقالعاده زیاد می باشد. مو از جمله اجزایی مهم در بدن است که امروزه سلامتی و زیبایی آن اهمیت زیادی برای خانم ها و آقایان دارد.

با این وجود به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که حتما از این گیاه برای تقویت موهای خود استفاده کنید و به راحتی آن را در خانه و با کمترین هزینه مورد استفاده قرار دهید تا مزایای آن را مشاهده کنید.

در صورتی که با استفاده از کنار به نتیجه مطلوب خود نرسیدید و یا تمایل به استفاده از این روش نداشتید، به شما توصیه می کنیم که از روش های جدید و نوین در کلینیک پوست و مو مدرن مانند: مزوتراپی مو و یا کاشت مو بهره مند گردید و مشکلات موهای خود را تحت درمان قرار دهید تا بتوانید زیبایی خود را حفظ کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۷ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار