• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص میگو برای پوست

آیا از خواص میگو برای پوست مطلع هستید؟ آیا می دانید که مصرف این محصول چه تاثیری بر روی پوست شما دارد؟

میگو یکی از آبزیان بسیار پر خاصیت است که خواص آن بخش های مختلف بدن مانند: فسفر در مغز و یا پوست را شامل می شود. این آبزی بسیار لذیذ که در اکثر کشور های دنیا به عنوان یک ماده غذایی سرو می شود، در ایران نیز به وفور یافت می شود و دریای خلیج فارس صید این آبزی به میزان زیادی صورت می گیرد.

بنابراین با این وجود همطونان عزیز ما باید از این ماده غذایی پر خاصیت استفاده کنند تا از فواید و خواص بی نظیر موجود در آن برای بدن بهره مند گردند. اما متاسفانه از آنجایی که این ماده غذایی دارای قیمت بسیار بالایی است، در مقایسه با گوشت و مرغ بسیار کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

در کلینیک مدرن قصد داریم که در خصوص خواص میگو برای پوست با شما عزیزان صحبت کنیم تا شاید با دانستن خواص آن در خصوص پوست، بیشتر به استفاده از این آبزی لذیذ ترغیب شوید.

خواص میگو برای پوست چیست؟

 

خواص میگو برای پوست

 

از جمله مهم ترین خواص میگو برای پوست میتوان به مواردی که در قسمت زیر ذکر شده است، اشاره کرد:

بیشتر بخونید: کاشت مو

درمان خشکی پوست

خشکی پوست معمولا به دلیل کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای پوست رخ می دهد که در این خصوص می توان از میگو و خواص آن برای پوست بهره برد. میگو حاوی نیاسین بسیار زیادی است که باعث رطوبت رسانی به پوست می شود و با تامین چربی مورد نیاز برای پوست از خشک شدن پوست جلوگیری به عمل می آورد.

درمان چروک صورت

یکی از خواص میگو بر طرف کردن چروک های پوستی است که اگر استفاده از میگو را در رژیم غذایی خود قرار دهید و این محصول دریایی را مرتب استفاده کنید، دیرتر به چروک های پوستی مبتلا می شوید.

میگو باعث می شود که سلول های پوست به تولید کلاژن تحریک شوند و به همین دلیل یکی از محصولات اصلی در خصوص سلول های پوستی است و زمانی که این ماده در زیر پوست قرار می گیرد ، باعث می شود که خطوط پوستی از بین بروند.

پیشگیری از پیر شدن پوست

از دیگر خواص میگو برای پوست باید به پیشگیری از پیر شدن پوست اشاره کرد زیرا این میگو دارای آنتی اکسیدان هایی است که باعث می شود تا یک سد قوی در مقابل رادیکال های آزاد که عامل اصلی پیری زود رس پوست هستند، قرار بگیرند و به این شکل از پیری از پوست جلوگیری به عمل می آید.

در نتیجه با این وجود پوست سالم باقی می ماند و باعث می شود که خاصیت ارتجاعی پوست افزایش پیدا کند و از طرف مقابل نیز پیری پوست به تعویق بیفتد.

مبارزه با مضرات اشعه uv برای پوست

میگو دارای آستاگزانتین است و به همین دلیل یک آنتی اکسیدان قوی است که به همین دلیل با انعکاس اشعه uv مبارزه می کند و باعث میشود که اثرات این اشعه بر روی پوست از بین بروند.

چگونه میتوان از خواص میگو برای پوست بهره مند شد؟

اگر قصد دارید که به کمک میگو بر روی پوست خود اثر بگذارید و از خواص بی نظیر آن برای پوست و مو بهره مند شوید، بر اساس آنچه که محققان می گویند، باید مصرف میگو و یا ماهی را در برنامه غذایی خود بگنجانید و در هفته حداقل دو مرتبه این مواد غذایی را مصرف کنید.

زیرا محققان اعتقاد دارند که مصرف میگو و ماهی به صورت مرتب و مداوم از علل اصلی داشتن پوست و مو زیبا در مردمان کره و ژاپن است.

لازم به ذکر است که اگر قصد دارید از ماهی ومیگو استفاده کنید، مصرف ماهی های جنوب بهتر است زیرا ماهی های جنوب از آنجایی که در آب های آزاد پرورش می یابند از خواص بالاتری برخوردار هستند.

کلام پایانی

خواص میگو برای پوست مطلبی بود که به شرح آن پرداختیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند و از این پس بیشتر برای استفاده از میگو مشتاق شوید و آن را در سبد غذایی خود قرار دهید.

در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مراقب از پوست و مو نیاز دارید، مقالات دیگری را که در وب سایت کلینیک مدرن درج شده اند را مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار