• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص مورد برای مو

مورد یک نوع گیاه قدیمی بوده که برگ های آن امروزه کاربرد های زیادی در صنعت های مختلف دارد و سرشار از خاصیت ها می باشد. گل و برگ این گیاه سفید بوده و بسیار خوشبو می باشند. این گیاه در سلامت بدن، پوست و مو بسیار مفید است و سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. مورد ضد قارچ بوده و به یک ضد عفونی کننده بسیار قوی محبوب است. طبع این گیاه سرد و خشک می باشد. مورد دارای هزاران خاصیت برای مو می باشد که در ادامه این مقاله قصد داریم خواص مورد برای مو را برای شما عزیزان در کلینیک پوست و مو مدرن بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات  ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

خواص مورد برای مو شامل چه مواردی میشود؟

از جمله مهم ترین خواص مورد برای مو می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

نرم کردن مو

گیاه مورد را امروزه می توانید به صورت پودر، کرم و روغن بدست آورید. مورد در تقویت مو ها بسیار تاثیر دارد و باعث می شود ریشه های مو تقویت شود. مورد سرشار از انواع ویتامین C بوده که و مو ها را نرم، لطیف و درخشان می کند.

درمان ریزش مو با مورد

امروزه افرادی زیادی وجود دارد که از مشکلات ریزش مو رنج می برند که علت آن می تواند دلایل مختلف باشد که مهم ترین آن ها بیماری های مختلف، استرس، افسردگی، بسیاری از عفونت ها می باشد که متاسفانه به دلایل مختلف افراد به این مشکلات گرفتار می شوند. همچنین ریزش مو از مشکلاتی است که برای افراد بسیار ناخوشایند است و افراد دنبال دارو و درمان های مختلف می روند و با استفاده آن ها بازم نتیجه نمی گیرند که منجر به نا امیدی آن ها می شوند. در این محتوا پشنهاد ما به شما استفاده از گیاه مورد می باشد که برای تقویت ریشه مو بسیار مفید است. همچنین مصرف منظم این گیاه باعث افزایش جریان خون در کف سر شده و در پرپشت شدن مو بسیار تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید:طرز استفاده از مورد برای مو

تقویت کننده مو با مورد

گیاه مورد یک تقویت کننده بسیار عالی برای انواع مو ها می باشد که باعث استحکام و تقویت ریشه ها می شود. همچنین یکی از خواص های مهم این گیاه سیاه کردن پیاز مو می باشد که برای افرادی که دچار سفید مو شده اند بسیار موثر است و استفاده مرتب آن می تواند سفیدی مو های آن ها را به زودی درمان کند. همانطور که می دانیم خواص مورد برای مو بسیار زیاد است که در حال حاضر پژوهشگران در پی کشف بهترین خواص های این گیاه می باشد.

درمان موخوره با مورد

موخوره از مشکلاتی است که بسیاری از آقایان و خانم ها به آن گرفتار است و دنبال درمان سریع موخوره می باشند. مو ها در زیبایی افراد بسیار تاثیر گذار است و شادابی و لطافت آن باعث زیبایی بیشتر می شود. خواص مورد برای مو های افرادی که موخوره دارد بسیار مناسب می باشد. تجربیات امروزه ثابت کرده است که مصرف روغن یا برگ خمیر شده آن در درمان موخوره بسیار اثر بخش است. مورد می تواند باعث پر پشت شدن مو ها شده و موی بلند و شادابی را برای تان به ارمغان بی آورند. همچنین مورد امروزه در ترکیب بسیاری از شامپو ها و نرم کننده ها استفاده می شود که باعث تقویت و رشد ریشه مو ها می شود. اگر مو های تان خیلی خشک و شکننده است چند قطره روغن یا لوسیون این گیاه را چند سانت بالاتر از ریشه مو تان قرار دهید و به آرامی تا ۱۰ دقیقه ماساژ دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید، و سپس با حوله تمیز و نرم خشک کنید. همچنین مو های تان را بگذارید در جریان هوای محیط خشک شود و با تکرار کردن آن تا چند هفته از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. خواص مورد برای مو بیش از اندازه می باشد.

سخن پایانی 

همانطور که با خواص مورد برای مو آشنا شدیم، دریافتیم که مورد بسیاری از مشکلات مو را به راحتی بر طرف می کند. این گیاه اثر فوق العاده جادویی دارد و هر فردی که از آن استفاده کرده است می داندکه مورد برای مو چه قدر مفید است.

پس شما عزیزان نیز به توصیه کلینیک پوست و مو مدرن از این گیاه استفاده کنید و به کمک آن موهای خود را تقویت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار