• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص ماسک جلبک اسپیرولینا

آیا می دانید جلبک اسپیرولینا چیست و خواص ماسک جلبک اسپیرولینا چه می باشد؟

حتما تا کنون شنیده اید که جلبک دریایی یک ماده بسیار موثر در پوست و مو است و کره ای ها و ژاپنی ها با خوردن آن به عنوان یک ماده غذایی و استفاده از آن به عنوان ماسک به زیبایی پوست و موی خود کمک می کنند.

جلبک دریایی دارای انواع مختلفی است که یکی از انواع آن جلبک اسپیرولینا است که این نوع جلبک دارای رنگ سبز آبی است و خواص بسیار بی نظیری برای پوست دارد. به همین دلیل جلبک اسپیرولینا از متداول ترین موادی است که کره ای ها و ژاپنی ها برای تقویت پوست حخود استفاده می کنند.

خواص جلبک اسپیرولینا

 

خواص ماسک جلبک اسپیرولینا

 

این نوع جلبک دارای مواد بسیار مفیدی به شرح زیر است:

  • مقادیر بسیار زیادی پروتئین
  • مقادیر بسیار زیادی ویتامین
  • مواد معدنی مورد نیاز برای پوست
  • آنتی اکسیدان فراوان
  • و…

بیشتر بخوانید: خدمات پوست

خواص ماسک جلبک اسپیرولینا برای پوست چیست؟

از جمله مهم ترین خواص ماسک جلبک اسپیرولینا می توان به مواردی نظیر زیر اشاره کرد:

پاکسازی کردن سلول های پوستی

جلبک اسپیرولینا قادر است که فلزات سنگین و سموم را به خود جذب کند و آنها را از سلول های پوستی حذف کنند. جلبک اسپیرولینا غنی از کلروفیل است و به عنوان بهترین پاک کننده پوست طبیعی شناخته می شود و میتواند به این شکل به لطافت و شفافیت پوست کمک کند.

درمان التهاب

جلبک اسپیرولینا یک ماده غنی از اسید های چرب است و با التهاب ها مبارزه می کند و می تواند در درمان التهاب پوستی مفید باشد. اسپرولینا باعث حفظ یکپارچگی پوست می شود و با مشکلات پوستی این چنینی مبارزه می کند.

افزایش رادیکال های آزاد پوست

آنتی اکسیدان هایی که در اسپیرولینا موجود هستند باعث می شوند که رادیکال های آزاد سطح پوست کاهش پیدا کنند و به این شکل چین و چروک ها و شل شدگی و افتادگی پوست درمان شود.

تامین مواد مورد نیاز و ویتامین های پوست

جلبک اسپیرولینا دارای مقدار زیادی ویتامین ای، آ  و ویتامین b12 است و به این شکل پوست های آسیب دیده را درمان می کند و باعث می شود که سلول های سالم و جدید زودتر تولید شوند.

به عبارت دیگر این نوع جلبک باعث می شود که مواد مورد نیاز برای پوست تامین شوند.

برطرف کردن لکه های تیره پوست

از انجایی که این نوع جلبک باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود، باعث می گردد که لکه های پوستی برطرف شوند زیرا با استفاده از ماسک جلبک دریایی اسپیرولینا و دریافت خواص ماسک جلبک اسپیرولینا سیستم ایمنی بدن در خصوص پوست که لایه بیرونی محافظت کننده از بدن است ، تقویت می شود و به پوست کمک می کند که سالم تر و شاداب تر باقی بماند.

علاوه بر آن باید گفت که این نوع جلبک دارای خاصیت پاکسازی و سم زدایی از پوست است که باعث می شود لکه های قهوه ای وتیره پوستی از بین بروند.

درمان جوش و آکنه

از دیگر خواص ماسک جلبک اسپیرولینا باید به درمان جوش و آکنه اشاره کرد زیرا این جلبک یک انتی باکتریال و ضد ویروس است که بسیار قوی است و می تواند به ضد عفونی کردن پوست و از بین بردن جوش و آکنه کمک کند. همچنین باید به این مساله نیزاشاره کنیم که این جلبک در درمان زگیل نیز مفید است و در این خصوص نیز میتوان از آن استفاده کرد.

تامین انرژی سلول ها

ماسک جلبک دریایی اسپیرولینا باعث می شود که انرژی مورد نیاز برای سلول های پوست نیز تامین شود و در نتیجه پوست شاداب تر و زیبا تر خواهد شد.

سخن آخر در رابطه با خواص ماسک جلبک اسپیرولینا

با در نظر گرفتن تمامی این مطالبی که در خصوص جلبک دریایی اسپیرولینا مطرح کردیم، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این ماده مفید در خصوص زیبایی پوست خود استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن بهره ببرید.

استفاده از جلبک دریایی بسیار کم هزینه و راحت و مقرون به صرفه است که هر کسی می تواند به راحتی آن را تهیه کند و مورد استفاده قرار دهد.

چنانچه به راهکارهای دیگری در خصوص زیبایی پوست نیاز دارید، می توانید به کلینیک مدرن مراجعه کنید و با مشورت پزشکان ما در این مجموعه از بهترین روش های جدید مانند: میکرونیدلینگ استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار