• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص فندق سوخته برای مو

خواص فندق سوخته برای مو، مطلبی است که قصد داریم آن را در این مقاله بررسی کنیم و شما را بیشتر با خواص آن آشنا نماییم. همچنین در این مقاله در خصوص خواص فندق سوخته برای ابرو و مژه و همچنین خواص آن برای ریش آقایان نیز توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

پس برای کسب اطلاع از این مطالب با ما همراه باشید و تنها ده دقیقه از وقت خود را به ما  در کلینیک زیبایی مدرن ارائه دهید. این کلینیک خدماتی مانند رینوپلاسی و تزریق بوتاکس و تزریق چربی نیز انجام می دهد و مراکز کاشت مو طبیعی در تهران است.

فندق سوخته چیست؟

برای اینکه با خواص فندق سوخته برای مو آشنا شویم، ابتدا لازم است که بدانیم فندق سوخته چیست و منظور از فندق سوخته چه می باشد؟

طرز تهیه فندق سوخته

منظور از فندق سوخته این است که فندق هایی را که فاقد پوست هستند، بر روی شعله قرار داد و آنها را کاملا سوزاند تا کاملا سیاه شود. سپس باید آنها را در ظرفی ریخت و کاملا کوبید تا پودر شود. با طی شدن این مراحل، فندق سوخته تهیه می شود و می توان از آن استفاده کرد.

طرز تهیه روغن فندق

برای تهیه روغن فندق باید تمامی مراحل تهیه فندق سوخته را انجام دهید اما در انتها باید فندق را به میزان زیادی آسیاب کنید تا حالت خمیری شکل به خود بگیرد و سپس باید خمیر تهیه شده را در داخل یک پارچه بریزید و آن را فشار دهید تا روغن آن خارج گردد.

دراین رابطه توجه داشته باشید که اگر توانایی تهیه روغن فندق و فندق سوخته را در منزل ندارید، می توانید از عطاری ها این مواد را تهیه کنید.

خواص فندق سوخته برای مو

برای تقویت موهای سر، بهتر است که به جای فندق سوخته از روغن تهیه شده از فندق سوخته استفاده شود. به کمک این روغن میتوان موها را به خوبی تقویت کرد. از جمله مهم ترین مزایای فندق سوخته و روغن فندق برای مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش دادن رشد مو
  • درمان موخوره
  • تقویت تارهای مو
  • پرپشت کننده مو
  • براق کردن مو

خواص فندق سوخته برای ابرو و مژه

از بهترین راهکارهایی که برای تقویت مژه و ابرو می توان از آن استفاده کرد، به کار گیری فندق سوخته و یا سورمه فندق و همچنین روغن فندق است که در این خصوص باید ابروهای خود را با سورمه فندق ماساژ دهید و با کمک انگشت ها سورمه فندق را بر روی ابرو ها بزنید و در صورتی که قصد دارید از روغن فندق برای تقویت مژه استفاده کنید نیز باید این روغن را بر روی مژه های خود مانند ریمل بزنید.

فندق سوخته برای ابرو و مژه بسیار مفید است و باعث تقویت ابرو و مژه، جلوگیری از ریزش انها و پرپشت شدن آنها می شود.

فندق سوخته برای ریش

از فندق سوخته و یا روغن فندق در خصوص تقویت محاسن آقایان و ریش سبیل آنها نیز می توان استفاده کرد.

آقایان می توانند روغن فندق را به صورت روزانه و یا در هنگام خواب بر روی ریش های خود بزنند و در مرور زمان شاهد تقویت و پرپشت شدن ریش های خود باشند.

مزایای استفاده از فندق سوخته برای مو، ابرو، مژه و ریش چیست؟

در صورتی که از فندق سوخته و یا روغن فندق برای مو استفاده شود، می توان به مزایای زیر دسترسی پیدا کرد:

  • روشی مقرون به صرفه و بسیار کم هزینه
  • طرز استفاده بسیار آسان از فندق سوخته برای مو و ابرو و مژه و ریش
  • روشی کاملا طبیعی و فاقد هر گونه عوارض
  • امکان استفاده از آن برای تمامی افراد و در هر سنی
  • دریافت نتیجه موفقیت آمیز و موثر
  • و…

کلام آخر 

در این مطلب به بررسی خواص فندق سوخته برای مو پرداختیم و خاصیت های آن را برای ریش و ابرو و مژه نیز مطرح کردیم. همچنین نحوه استفاده از روغن فندق و سورمه فندق را نیز مطرح کردیم.

چنانچه قصد دارید که اطلاعات بیشتری در خصوص سایر روش های مراقبت از مو به دست آورید، باید بدانید که مقالات بسیار زیاد دیگری نیز در وب سایت کلینیک مدرن در خصوص مراقبت از مو و یا مراقبت از پوست وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

کلینیک مدرن که یک کلینیک در خصوص خدمات پوست و مو است، تمامی این مقالات را برای رفاه حال شما عزیزان تهیه کرده است و در اختیار شما قرار داده است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۷ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار