• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص صابون سیر برای پوست و مو

آیا از خواص صابون سیر برای پوست و مو مطلع هستید؟ آیا می خواهید از این صابون برای تقویت پوست و موی خود استفاده کنید.

تمامی افرادی که به زیبایی و سلامتی پوست و مو خود اهمیت می دهند، موظف اند تا مراقبت های پوست و مو را به خوبی انجام دهند تا دچار آسیب در این بخش های بدن نشوند.

صابون سیر یک محصول شرکتی است که برای انجام مراقبت های لازم در خصوص پوست و مو می توان از آن استفاده کرد. در این بخش لازم به ذکر است که صابون سیر فاقد هر گونه خاصیت های قلیایی، مواد شیمیایی و مواد زائد اضافی است و یک محصول تولید ایران است.

به کمک صابون سیر می توان از خدماتی که در کلینیک های زیبایی برای تقویت پوست و مو استفاده می شوند، بی نیاز شد.

به همین دلیل در کلینیک پوست و مو مدرن قصد داریم که در خصوص خواص روغن سیر برای پوست صورت و مو با شما عزیزان صحبت کنیم.

همینطور میتوانید از دیگر بخش های سایت ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

خواص صابون سیر برای پوست و مو

پوست و مو مانند سایر اعضای بدن به موادی برای سلامتی نیاز دارند که اگر این مواد در اختیار انها قرار نگیرد، دچار مشکل می شوند و سلامتی این بخش های بدن از دست می رود. حال از آنجایی که سیر یک ماده غذایی بسیار مفید برای پوست و مو است، مسلما صابون سیر نیز می تواند برای تقویت و جوانسازی پوست و مو مفید باشد.

صابون سیر برای پوست و مو دارای خاصیت هایی به شرح زیر خواهد بود:

  • تقویت کردن رشد موها
  • کاهش میزان ریزش مو
  • نرم کننده و حالت دهنده به موها
  • کاهش میزان التهاب
  • کاهش میزان خارش عمومی پوست
  • ترمیم کردن شکنندگی موها
  • کاهش موخوره
  • ترمیم کردن سلول های آسیب دیده پوست
  • مرطوب کردن پوست
  • کاهش میزان چربی های اضافی در پوست و مو
  • از بین بردن جوش
  • از بین بردن اگزما

در این بخش باید اشاره کنیم که اگر مایل به بهره بردن از خواص صابون سیر هستید، باید از این صابون به صورت مرتب استفاده کنید تا از نتایج رضایت بخشی برخوردار شوید. چنین راهکارهای درمانی زمان بر هستند و برای دریافت نتیجه مناسب از انها باید به مدت زیادی به شکل مداوم مورد استفاده قرار بگیرند.

پس اگر از صابون سیر استفاده کردید، در مدت زمان کوتاهی نباید از عدم بروز تاثیرات آن ناامید شوید.

روش استفاده از صابون سیر برای پوست و مو چگونه است؟

اگر قصد دارید که از صابون سیر برای پوست استفاده کنید، باید کف صابون سیر را به مدت سه دقیقه بر روی پوست گذارید و سپس آن را آبکشی کنید. از طرف مقابل اگر می خواهید که از صابون سیر برای موهای خود و درمان شوره سر استفاده کنید، باید کف صابون را بر روی پوست سر خود بریزید و سر را با آن بشویید.

بیشتر بخوانید:فواید سیر برای پوست صورت

ترکیبات صابون سیر برای پوست و مو چیست؟

صابون سیر حاوی موادی از قبیل: آمونیوم لورت سولفات، سدیم لورت سولفات، اسید های چرب کوکونات، لورت سولفات و بتائین است. علاوه بر آن صابون سیر دارای افزودنی های دیگری نیز می باشد. به عنوان مثال: در این محصول پروپیلن گلیکول، گلیسیرین، پلی کواترنیوم، عصاره سیر، روغن جوجوبا، ویتامین ای، عصاره چای سبز پانتنول، آنتی اکسیدان و … است که تمامی این مواد برای پوست و مو مفید هستند و به تقویت مو و جوانسازی پوست کمک می نمایند.

صابون سیر را از کجا می توان تهیه کرد؟

با توجه به اینکه صابون سیر یک محصول ارگانیک و گیاهی است، برای تهیه آن می توانید به عطاری ها مراجعه کنید و این صابون را تهیه نمایید. علاوه بر آن صابون سیر را می توانید از داروخانه ها و یا فروشگاه های اینترنتی نیز به راحتی تهیه کنید و آن را برای تقویت پوست و مو خود مورد استفاده قرار دهید.

کلام پایانی در رابطه با خواص صابون سیر برای پوست

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص صابون سیر برای شما عزیزان شرح دادیم، می توانید از این محصول استفاده کنید و از خواص آن بهره مند گردید. می توانید برای اطلاع از نکات بیشتر در خصوص سلامتی و زیبایی پوست و مو، از سایر مقالات کلینیک مدرن نیز استفاده کنید.

در انتهای این مقاله لازم به ذکر است که اگر به روش های نوین برای جوانسازی پوست و ترمیم مو مانند: کاشت مو و یا بوتاکس نیاز دارید، می توانید از خدمات کلینیک مدرن در این زمینه بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار