• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص سیر برای ریزش مو

در این مطلب از کلینیک پوست و مو مدرن قصد داریم که به بررسی خواص سیر برای ریزش مو در قسمت زیر بپردازیم.

خواص سیر برای ریزش مو چیست؟ خواص سیر برای مو و ابرو چیست؟ طرز تهیه ژل سیر برای مو چگونه است؟ ترکیب سیر و پیاز برای مو چگونه است؟

حتما تا کنون با عبارت ( بد بوی پر خاصیت ) که کنایه از سیر است، مواجه شده اید. سیر یک ماده غذایی بسیار پر خاصیت است که برای بخش های مختلف بدن مفید است و یکی از بخش های بدن که سیر برای آن مفید می باشد، موی سر است.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

خواص سیر برای ریزش مو

سیر سرشار از آنتی اکسیدان ها است و می تواند از مو در برابر رادیکال های آزاد محافظت کند.

علاوه بر آن سیر قادر است که به ترمیم موهای آسیب دیده بپردازد و با خاصیت ضد قارچ و ضد باکتریایی که دارد، موها را تقویت کند.

یکی از خواص سیر برای مو جلوگیری از ریزش مو است زیرا این ماده غذایی پر خاصیت حاوی مقادیر زیادی سلنیوم، پتاسیم، روی، آلیسین و آهن است که به همین دلیل در رشد مو و جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر است.

در نتیجه می توان از انواع ماسک سیر برای مو و جلوگیری از ریزش مو استفاده کرد که در این رابطه می توانید دو ماسک سیر شرح داده شده در قسمت زیر را مطالعه کنید.

طرز تهیه ژل سیر برای مو

طرز تهیه ژل سیر برای مو در خانه به این شکل است که باید 8 حبه سیر تازه را پوره کنید و آن را به همراه روغن سیر بر روی حرارت بسیار ملایم بگذارید و کمی تفت دهید. سپس آن را در داخل یخچال بگذارید تا سرد شود و پس از خنک شدن از آن استفاده کنید.

ترکیب سیر و پیاز برای مو

با توجه به اینکه پیاز نیز یک ماده غذایی مفید برای مو به حساب می اید و می توان به شکل موضعی از آن برای تقویت مو استفاده کرد، باید گفت که می توان از ترکیب سیر و پیاز برای مو استفاده نمود.

به این منظور می توانید به راحتی چند حبه سیر را با آب پیاز مخلوط کنید و آن را به شکل موضعی بر روی پوست سر خود بریزید و به موها ماساژ دهید. در نهایت نیز بعد از 15 الی 20 دقیقه موهای خود را آبکشی کنید.

بیشتر بخوانید:خواص روغن سیر برای پوست صورت و مو

خواص سیر برای مو و ابرو

مسلما تمامی خواصی که سیر برای تقویت مو به همراه دارد، برای ابرو نیز صادق است و می توان در خصوص تقویت و پرپشت کردن ابرو ها نیز از سیر استفاده کرد.

در این خصوص می توانید از سیر خام برای پرپشت کردن و تقویت ابرو ها به راحتی در منزل استفاده کنید که روش مصرف سیر خام برای ابرو به این شکل است که باید در ابتدا ابرو های خود را تمیز کنید و سپس یک حبه سیر را از وسط دو نیم کنید و کمی فشارش دهید تا آب بیندازد.

در ادامه سیر را بر روی ابرو های خود بمالید و ابرو های خود را شانه کنید تا خواص سیر به فولیکول های ابرو برسد. در این خصوص باید اجازه دهید که سیر به مدت چند ساعت بر روی ابرو ها بماند.

با انجام دادن این کار به شکل مداوم می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید و از خواص سیر برای مو و ابرو بهره مند گردید.

سعی کنید که برای جلوگیری از ریزش مو و پرپشت شدن موهایتان از این ماسک ها به صورت متداوم استفاده کنید و با کمک آنها به تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو بپردازید.

کلام پایانی

در کلینیک پوست و مو مدرن در رابطه با خواص سیر برای ریزش مو با شما عزیزان صحبت کردیم و به مطالب دیگری از قبیل: طرز تهیه ژل سیر برای مو، خواص سیر برای مو و ابرو و ترکیب سیر و پیاز برای مو نیز اشاره کردیم.

چنانچه برای ترمیم موهای خود به استفاده از روش هایی مانند: کاشت مو، مزوتراپی مو و یا ترمیم مو نیاز دارید، می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های این مجموعه تماس بگیرید و با همکاران ما در ارتباط باشید و از انها راهنمایی های بیشتری دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار