• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص روغن سیر برای پوست صورت و مو

روغن سیر چیست؟ خواص روغن سیر برای پوست صورت و مو چه می باشد؟

روغن سیر همان طور که از نام آن پیداست، روغنی است که آن را از سیر تهیه می کنند و برای امور مختلف مورد استفاده قرار می دهند. این روغن را می توان به راحتی از عطاری ها تهیه کرد و برای امور مورد نظر خود مورد استفاده قرار داد.

روغن سیر برای بخش های مختلفی از بدن مفید  است و برای آنها مورد استفاده قرار می گیرد، اما از آنجایی که کلینیک پوست و مو مدرن ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی نظیر: کاشت مو،تزریق بوتاکس،مزوتراپی مو و … است، در این مطلب قصد داریم که تنها به خواص روغن سیر برای پوست صورت و مو اشاره کنیم.

پس اگر می خواهید که از خواص روغن سیر برای پوست و مو مطلع گردید، با ما در کلینیک مدرن همراه باشید.

خواص روغن سیر برای پوست صورت و مو

از جمله مهم ترین خاصیت هایی که روغن سیر برای پوست صورت و مو به همراه دارد، می توان به مواردی از قبیل زیر اشاره کرد:

درمان آکنه پوستی

به کمک روغن سیر می توان تولید سبوم را که دلیل اصلی برای به وجود آمدن آکنه است کنترل کرد و به این شکل از بروز آکنه پوست جلوگیری به عمل آورد. به این منظور می توان روغن سیر را به مدت ده الی پانزده دقیقه بر روی پوست صورت مالید تا از خواص آن در این رابطه بهره مند شد.

بهبود بخشیدن به زخم های پوستی

روغن سیر دارای خاصیت ضد التهابی و ضد قارچی است که به این دلیل در بهبود بخشیدن به زخم های پوستی مفید واقع می شود و می تواند زخم های پوست را از بین ببرد و التهابات پوست را کاهش دهد.

جوانسازی پوست

روغن سیر از میزان زیادی آنتی اکسیدان و آلیسین برخوردار است که این مواد می توانند در جوانسازی پوست موثر باشند زیرا آلیسین و آنتی اکسیدان از جمله اصلی ترین موادی هستند که برای جوانسازی پوست و جلوگیری از پیری پوست مفید می باشند.

بیشتر بخوانید:روغن تراپی مو

جلوگیری از ریزش مو

روغن سیر با وجود مواد مغذی مانند: ویتامین ای، گوگرد، روی ، پتاسیم و ویتامین های گروه B می تواند در جلوگیری از ریزش مو و افزایش رشد مو موثر واقع شود. برای بهره مند شدن از خواص روغن سیر برای مو سعی کنید که روغن را به روی پوست سر خود ماساژ دهید و اجازه دهید که یک شب روغن بر روی موهای شما باقی بماند و در انتها سر را با یک شامپو ملایم شست و شو دهید.

کمک به افزایش رشد مو

مواد معدنی، ویتامین ها و آهن موجود در روغن سیر می تواند در افزایش دادن رشد موها نیز موثر باشد و از ریزش مو جلوگیری کند و تقویت و استحکام مو را نیز افزایش میدهد.

برطرف کردن شوره سر

برطرف کردن شوره سر نیز از دیگر خواص روغن سیر برای مو است که برای بهره مند شدن از این خاصیت روغن سیر باید روغن سیر را به شامپو خود اضافه کنید و آن را به همراه شامپو خود بر روی موها بزنید و موهای خود را شست و شو دهید تا به این شکل از شر شوره سر خلاص شوید.

افزایش دادن جریان خون در کف سر

روغن سیر می تواند در افزایش دادن جریان خون در کف سر نیز مفید باشد و افزایش گردش خون برای تقویت فولیکول های مو بسیار موثر است زیرا با افزایش گردش خون، مواد مورد نیاز برای مو که در خون هستند، به شکل بهتری در اختیار فولیکول های مو قرار می گیرد.

کمک به نرم شدن موها

روغن سیر دارای مقادیر زیادی منگنز است که وجود این ماده در روغن سیر باعث می شود تا موها نرم شوند.

کلام پایانی

خواص روغن سیر برای پوست صورت و مو مطلبی بود که برای شما عزیزان در کلینیک مدرن شرح دادیم. سعی کنید از روغن سیر برای سلامتی و زیبایی پوست و مو خود بهره مند گردید و از این روش بسیار مقرون به صرفه و مناسب استفاده کنید.

در صورتی که به روش های نوین برای جوانسازی پوست صورت و یا ترمیم موهای خود نیاز دارید، می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید و از مهارت های متخصصین ما در این مجموعه بهره مند شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
فریبرز
فریبرز
1 year ago

سیرخیلی راز در خود دارد .

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار