• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص روغن جوجوبا برای ابرو

روغن جوجوبا چیست؟ خواص روغن جوجوبا برای ابرو چیست؟ نحوه استفاده از روغن جوجوبا برای ابرو در منزل چگونه است؟

تقویت و پرپشت ابرو آنچنان برای عموم مردم اهمیت دارد که در صورتی که انها دارای ابرو های کم پشتی باشند، به استفاده از روش های کم تهاجمی مانند:میکروبلیدینگ برای زیبایی ابرو های خود می پردازند. اما اگر از روش های طبیعی برای تقویت ابرو به شکل مرتب استفاده شود، دیگر نیازی به استفاده از روش های کم تهاجمی به این منظور وجود نخواهد داشت.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

یکی از بهترین راهکارهای کاملا طبیعی و گیاهی به این منظور، استفاده از روغن جوجوبا است که در ادامه بیشتر در این خصوص برای شما عزیزان در کلینیک پوست و مو مدرن توضیح خواهیم داد.

روغن جوجوبا چیست؟

روغن جوجوبا از گیاهی به نام جوجوبا که در مناطق جنوب شرقی آمریکا رشد می کند، به دست می آید. گیاه جوجوبا به صورت کلی در مناطقی از قبیل: آریزونا، مکزیک و جنوب کالیفرنیا رشد می کند و از زمان های بسیار قدیم ساکنین این مناطق از جوجوبا برای امور درمانی و دارویی استفاده می کرده اند که با گذشت زمان و پیشرفت علم، مشخص گردید که این گیاه برای تقویت مو نیز مفید است.

از این رو استفاده از روغن جوجوبا برای تقویت مو نیز رواج پیدا کرد و مدت های زیادی است که این روغن را در محصولات آرایشی مربوط به پوست و مو مورد استفاده قرار می دهند.

خواص روغن جوجوبا برای ابرو چیست؟

از جمله مهم ترین خواص روغن جوجوبا برای ابرو می توان به مواردی به شرح زیر اشاره کرد:

روغن جوجوبا مانند یک مرطوب کننده عمل می کند و قادر است که به شکل شگفت انگیزی به احیا ابرو ها بپردازد. به کمک روغن جوجوبا می توان فولیکول های ابرو را تقویت کرد و باعث ضخیم شدن و پرپشت شدن ابرو ها شد.

علاوه بر آن زمانی که از جوجوبا برای تقویت ابرو استفاده می شود و زمانی که این روغن بر روی پوست قرار داده می شود، فولیکول های مو از فاز استراحت بیرون می آیند و به این شکل برای رشد مجدد آماده می شوند.

نحوه استفاده از روغن جوجوبا برای ابرو در منزل

از روغن جوجوبا می توان به آسانی در منزل استفاده کرد و به کمک آن ابرو ها را تقویت نمود. برای این کار لازم است که کمی روغن جوجوبا را در حد چند قطره بر روی ابرو های خود بریزید و به آرامی آن را بر روی ابرو ماساژ دهید.

در ادامه باید اجازه دهید که روغن به مدت یک شب بر روی ابرو ها بماند تا تاثیرگذار واقع شود و سپس صبح روز بعد می توانید این روغن را از روی ابرو بشویید. به یاد داشته باشید که برای دریافت نتیجه حاصل از این کار باید به شکل متداوم و چندین ماه روغن جوجوبا را مورد استفاده قرار دهید تا نتایج حاصل از آن بر روی ابرو ها پدیدار شود.

بیشتر بخوانید:بهترین روغن گیاهی برای ابرو

خواص روغن جوجوبا برای مژه

از روغن جوجوبا نه تنها برای مو و ابرو بلکه برای تقویت مژه نیز می توان استفاده کرد. به این منظور باید ابتدا دور چشم خود را بشویید که از آلودگی ها پاک شود و سپس روغن جوجوبای خالص را با استفاده از یک پنبه به مژه های خود بمالید. به همین آسانی می توانید از روغن جوجوبا برای تقویت مژه استفاده کنید که در این رابطه نیز باید  مصرف روغن جوجوبا به شکل مداوم باشد.

مزایای استفاده از روغن جوجوبا برای ابرو چیست؟

چنانچه از روغن جوجوبا برای ابرو استفاده شود، می توان از مزیت های زیر بهره مند شد:

  • توانایی پرپشت کردن ابرو و مژه با صرف هزینه بسیار کم
  • امکان تقویت ابرو ها در منزل و با روشی بسیار آسان
  • عدم نیاز به استفاده از روش های کم تهاجمی برای زیبایی ابرو
  • بهره مند شدن از ابرو های طبیعی خود
  • عدم نیاز به استفاده از محصولات شیمیایی و غیر گیاهی

سخن پایانی

خواص روغن جوجوبا برای ابرو و همچنین خواص روغن جوجوبا برای مژه را در این مقاله خدمت شما عزیزان شرح دادیم. چنانچه می خواهید از این روش استفاده کنید،کافی است که روغن جوجوبا را تهیه کنید و آن را به سادگی در منزل مورد استفاده قرار دهید.

برای تهیه روغن جوجوبا می توانید از فروشگاه های اینترنتی کمک بگیرید و یا در عطاری ها جویای این محصول شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار