• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص جینسینگ برای پوست

آیا می دانید خواص جینسینگ برای پوست چیست؟ آیا می خواهید از رابطه موجود در میان جینسینگ و پوست صورت آگاه شوید؟

جینسینگ گیاهی است که در کشور های آمریکایی و همین طور چین رشد می کند و از این دارو با اهداف مختلفی در سراسر جهان استفاده می شود که یکی از زمینه های استفاده از جینسینگ برای تقویت پوست است.

در کلینیک پوست و مو مدرن که خدماتی مانند: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس و … را انجام می دهد، با ما همراه باشید تا با خواص جینسینگ برای پوست آشنا شوید.

خواص جینسینگ برای پوست

از جمله مهم ترین خواص جینسینگ برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جلوگیری از پیری پوست: جینسینگ دارای آنتی اکسیدان های بسیار زیادی است که باعث می شود تا اثرات منفی رادیکال های آزاد از بین برود و از ایجاد چین و چروک و علائم پیری بر روی پوست جلوگیری به عمل آید.

سفت کننده پوست : ترکیباتی که در جینسینگ وجود دارند، باعث می شوند تا متابولیسم پوست فعال شود و کلاژن در پوست تولید شود و پوست صورت سفت و محکم گردد.

روشن کننده پوست: علاوه بر آنتی اکسیدان، مواد معدنی و ویتامین هایی که در جینسینگ وجود دارند باعث می شوند تا سلامتی عمومی پوست حاصل شود و سلول های مرده سطح پوست از بین بروند و به این شکل سلول های جدید تولید شوند.

درمان بیماری های پوستی: از دیگر خواص جیسینگ برای پوست صورت باید به درمان بیماری های پوستی نظیر: آکنه و اگزما اشاره کرد که در این صورت ترکیباتی که در این گیاه وجود دارند به کمک پوست جذب می شوند و گردش خون را افزایش می دهند و به این شکل قادر به درمان بیماری های پوستی هستند.

رفع تیرگی موجود در دور چشم: چنانچه با سیاهی دور چشم خود مواجه هستید و از آن رنج می برید، می توانید از خواص جینسینگ برای رفع تیرگی دور چشم نیز استفاده کنید. به این منظور جینسینگ به روشن شدن پوست شما کمک می کند و حلقه های تیره ای که در اطراف چشم تان قرار دارد را از بین می برد.

آبرسانی کردن پوست: ماسک جینسینگ می تواند به خوبی آبرسانی به پوست را انجام دهد و رطوبت مورد نیاز برای پوست صورت را تامین کند.

بهبود دادن رنگ چهره: از دیگر خواص جینسینگ برای پوست صورت، بهبود بخشیدن به رنگ چهره است زیرا این گیاه باعث می شود که اکسیژن رسانی در زیر پوست انجام شود و رنگ پوست زیبا تر گردد.

پاکسازی پوست: رابطه دیگری در میان جینسینگ و پوست صورت وجود دارد که آن هم پاکسازی پوست صورت است زیرا این گیاه سلول های مرده پوست را از بین می برد و مانند یک تونر عمل می کند.

بیشتر بخوانید:با موهای سفید چه کار کنیم؟

ماسک جینسینگ و پوست صورت

چنانچه قصد دارید که از خواص جینسینگ برای پوست که در قسمت فوق شرح داده شد، بهره مند گردید، میتوانید از ماسک جینسینگ برای صورت با روش های ذکر شده در قسمت زیر استفاده کنید:

ماسک جینسینگ و عسل

برای از بین بردن لکه های پوستی می توانید کمی جینسینگ، عسل و روغن آفتابگردان را با هم مخلوط کنید و آن را دو بار در هفته بر روی پوست بگذارید. این ماسک میتواند برای از بین بردن لکه های پوستی مفید باشد و به زیبایی پوست و چهره شما کمک کند.

ماسک روشن کننده پوست جینسینگ

اگر قصد دارید که به کمک جینسینگ پوست خود را روشن کنید کافی است تا کمی برگ جینسینگ را خرد کنید و آن را بر روی پوست خود قرار دهید و در ادامه با حرکت های دایره ای شکل برگ ها بر روی پوست، باعث افزایش گردش خون و شاداب شدن پوست خود شوید.

کلام پایانی

خواص جینسینگ برای پوست صورت را در کلینیک مدرن برای شما عزیزان شرح دادیم و ماسک صورت در این خصوص را نیز به شما معرفی کردیم. اگر با استفاده از جینسینگ و ماسک آن نتیجه مورد نظر خود را دریافت نکردید، می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن به این منظور مراجعه کنید و از خدمات ما در این مجموعه بهره مند شوید.

تمامی خدمات پوستی در کلینیک مدرن با نظارت بهترین متخصصین پوست در تهران انجام می شود و از روش های جدید و پیشرفته کم تهاجمی و یا تهاجمی برای بیماران در این مرکز استفاده می گردد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
نازی
نازی
1 year ago

خیلی خوبه واقعا

موبایل
9200786766

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار