• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص آووکادو برای پوست

خواص آووکادو برای پوست چیست؟ آووکادو یک نوع میوه جادویی و شگفت انگیز برای پوست می باشد که در سلامتی و زیبایی پوست بسیار موثر است. این میوه لذیذ و خوشمزه که امروزه کاربرد زیادی در موارد مختلف دارد در کشور های حوزه خلیج فارس پرورش داده می شود.

همچنین این میوه دارای رنگ سبز بوده و شکل ظاهری آن بیضی شکل می باشد، و نیز این میوه دارای یک هسته بسیار بزرگ بوده که به راحتی از خود میوه جدا می شود.

برای آشنایی با خواص آووکادو برای پوست تا انتهای این مقاله که توسط همکاران ما در کلینیک پوست و مو مدرن تهیه شده است، همراه باشید. لازم به ذکر است که کلینیک پوست و مو مدرن ارائه دهنده انواع خدمات پوست و مو مانند: کاشت مو، تزریق بوتاکس،کاشت ابرو و … است.

خواص فوق العاده آووکادو برای پوست

آووکادو مناسب هر پوست بوده و پوست را از هر نوع مشکلاتی پوستی درامان نگه می دارد. مصرف میوه یا روغن آووکادو باعث لطافت و شفاف شدن پوست می شود.

همچنین آووکادو سرشار از انواع ویتامین گروه B بوده و نیز غنی از ویتامین های K، A، H، B می باشد که هر کدام آن دارای مزایای خاص می باشد. این میوه یک آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده و پوست را از اشعه نور خورشید محافظت می کند و نیز سوختگی های ناشی از آفتاب سوختگی را سریع درمان می کند.

آووکادو باعث آبرسانی پوست شده و پوست را نرم و لطیف می کند. این میوه سرشار از اسید های چرب بوده و این اسید ها در ساختن کلاژن پوست کمک می کند. همچنین این میوه سرشار از ویتامین C بوده که موجب بهبودی پوست می شود. وجود ویتامین E در آووکادو در ترمیم کننده پوست موثر است و پوست را تقویت می کند. ویتامین E یکی از آنتی اکسیدان های بسیار قوی در جلوگیری از پیری می باشد.

آووکادو علاوه بر ویتامین های ذکر شده در قسمت فوق، دارای مقادیر زیادی آلفا کاروتن، بتا کاروتن، زیکسانتین و لوتئین است که این ترکیبات قادرند تا رادیکال های آزاد را از بین ببرند و از پوست به خوبی محافظت کنند.

آووکادو یک مرطوب کننده عالی

در این رابطه باید بگوییم که آووکادو دارای اسید اولئیک و اسید های چرب اشباح شده است که این ترکیبات موجود در آووکادو باعث مرطوب شدن پوست صورت می شوند و رطوبت مورد نیاز برای پوست را تامین می کنند.

بیشتر بخوانید:مضرات فست فود برای پوست

جوان سازی پوست با آووکادو

همانطور که می دانیم خواص آووکادو برای پوست بسیار زیاد است که شمردن آن امکان پذیر نیست. یکی از خواص آووکادو برای پوست جوان سازی پوست می باشد. آووکادو علاوه بر جوان سازی از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند که این از خواص های مهم این میوه می باشد.

انتی اکسیدان های موجود در آووکادو باعث جوان سازی پوست می شوند و کلاژن سازی را در پوست افزایش می دهند.

از بین بردن پف زیر چشم

با استفاده از آووکادو می توان برای برطرف کردن پف زیر چشم نیز اقدام کرد که در این خصوص باید آووکادو را ورقه ورقه کنید و دو ورقه از آن را به مدت 20 دقیقه بر روی هر چشم خود قرار دهید و سپس با آب سرد بشویید.

با مداومت در انجام این کار می توانید پف زی چشم را برطرف کنید.

طرز استفاده از آووکادو برای پوست

برای دریافت خواص آووکادو برای پوست شما می توانید این میوه شگفت انگیز را به صورت پوره در آورده و به پوست تمیز تان بمالید و یا ماسک آن را به مدت ۱٠ دقیقه روی پوست تان قرار دهید و بعد با آب ولرم شستشو دهید و با تکرار کردن آن تا چند هفته از اثر جادویی آن شگفت زده می شوید.

به یاد داشته باشید که برای دریافت خواص این میوه استوایی باید آن را به صورت مداوم مورد استفاده قرار دهید و به مدت زیادی از آن استفاده کنید تا شاهد نتایج آن باشید.

کلام پایانی

خواص آووکادو برای پوست را در این مقاله برای شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم که از مطالعه این مطالب استفاده کرده باشید و از این میوه برای درمان مشکلات پوستی خود استفاده کنید.

چنانچه به هر دلیلی مایل به استفاده از روش های خانگی برای جوانسازی پوست خود نیستید، می توانید با مراجعه به کلینیک پوست و مو مدرن  از روش هایی مانند: میکرونیدلینگ و میکرودرم و یا میکروبلیدینگ برای تقویت پوست خود استفاده کنید و از نتایج این روش ها به شکل آنی  و در کمترین زمان بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۸ از ۵
از مجموع ۴ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار