• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خواص آب جوش ناشتا برای پوست

خواص آب جوش ناشتا برای پوست چیست؟ آیا تا کنون آب جوش ناشتا استفاده کرده اید؟

در برخی از شهر های ایران از دیر باز این عادت وجود داشته است که مردم هر روز صبح به صورت ناشتا آب جوش بخورند. امروزه بر اساس تحقیقات پزشکان در این زمینه مشخص گردیده است، که مصرف آب جوش ناشتا دارای خواص بسیار زیادی برای بدن انسان است و در بسیاری از مسائل مفید واقع می شود.

همینطور میتوانید از دیگر امکانات ما که شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

مهم ترین خواص آب جوش ناشتا

مصرف آب جوش ناشتا دارای خواص و فوایدی به شرح زیر برای بدن انسان است:

  • کاهش وزن
  • افزایش متابولیسم بدن
  • افزایش ایمنی بدن
  • پاکسازی شکم
  • جلوگیری از حملات میگرنی
  • دفع سموم بدن
  • افزایش سطح انرژی در بدن
  • جلوگیری از ابتلا به سنگ کلیه و عفونت مثانه
  • نرم و براق کردن موها
  • پاکسازی پوست

در میان تمامی خواص آب جوش ناشتا برای بدن قصد داریم که در کلینیک پوست و مو مدرن به بررسی تاثیرات آب جوش ناشتا بر روی پوست بپردازیم.

خواص آب جوش ناشتا برای پوست چیست؟

همان طور که در قسمت فوق مطرح شد، آب جوش ناشتا دارای خواصی بر روی پوست نیز می باشد که مهم ترین خواص آب جوش ناشتا برای پوست به شرح زیر هستند:

آب جوش ناشتا باعث پاکسازی پوست می شود

آب جوش ناشتا باعث می شود که سموم از بدن دفع شوند و سلول های پوستی که دچار آسیب شده اند توسط رادیکال های آزاد ترمیم می کند و به این شکل باعث پاکسازی پوست صورت  و تمامی بدن می شود.

از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند

علاوه بر آن آب جوش ناشتا خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش میدهد و به این شکل از پیری زود رس پوست و ایجاد چین و چروک های پوستی جلوگیری به عمل می آورد. در نتیجه اگر روزی یک لیوان آب جوش ناشتا میل کنید می توانید از این خاصیت آب جوش بهره مند گردید.

بیشتر بخوانید:شیره خرما برای ریزش مو

شفاف شدن پوست صورت

با استفاده مداوم از آب جوش ناشتا به صورت ماهیانه می توانید در شفاف شدن پوست صورت خود موثر واقع شوید زیرا مصرف آب جوش در صبح ناشتا باعث تقویت گردش خون می شود و به این شکل علاوه بر اینکه چین و چروک ها را برطرف می کند، در شفاف شدن پوست صورت نیز موثر است.

از بین بردن علل عفونت پوستی

از دیگر خواص آب جوش ناشتا برای پوست می توان به از بین بردن علل عفونت پوستی اشاره کرد که در اینصورت آکنه، جوش و سایر مشکلات پوستی برطرف می شوند. آب جوش می تواند بدن را به صورت عمقی پاکسازی کند و ریشه عفونت ها را به این شکل از بین ببرد.

بازگرداندن سلامتی پوست

آب جوش ناشتا میتواند سلامتی پوست را به آن بازگرداند و از پوسته پوسته شدن پوست صورت و خشکی پوست جلوگیری به عمل آورد.

طرز مصرف آب جوش ناشتا

برای اینکه از خواص آب جوش ناشتا برای پوست بهره مند گردید، لازم است که هر روز صبح حداقل به مدت یک ماه آب جوش ناشتا مصرف کنید به طوری که آب خیلی داغ نباشد که باعث سوختن روده و مری شود و خیلی هم سرد نباشد که اثرات آن از بین برود. به عبارت دیگر بهترین حالت مصرف آب جوش ناشتا زمانی است که آب جوشیده شده، ولرم شده باشد.

برای بهره بردن از تاثیرات آب جوشیده ناشتا بهتر است که روزی چهار لیوان آن را مصرف کنید و بعد از آن نیز به مدت 45 دقیقه هیچ چیزی نخورید. اگر توانایی خوردن 4 لیوان آب جوشیده را ندارید، از روزی یک لیوان شروع کنید و به مرور میزان آن را افزایش دهید.

سخن پایانی در رابطه با خواص آب جوش ناشتا برای پوست

همان طور که در این مقاله مطالعه کردید، مصرف آب جوش به شکل ناشتا دارای فواید بسیار زیادی است که با مصرف آن میتوانید سلامتی پوست و سایر بخش های بدن را حفظ کنید.

در نتیجه به شما عزیزان در کلینیک مدرن توصیه می کنیم که حتما از آب جوش به شکل ناشتا استفاده کنید و از خواص بسیار زیاد آن بهره مند گردید و پوستی زیبا و جوان داشته باشید.

در صورتی که برای جوانسازی پوست خود به استفاده از روش های جدید مانند: تزریق بوتاکس و یا تزریق ژل نیازمند هستید، به کلینیک مدرن مراجعه کنید و زیر نظر پزشکان ما این امور زیبایی را انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۳۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار