• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خدمات تخصصی سابسیژن

سابسیژن یک روش درمانی برای از بین بردن جای جوش ، آکنه ، آبله مرغان و غیره  است که روشی بسیار ساده و به عنوان بهترین درمان شناخته شده است که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی خدمات تخصصی سابسیژن می پردازیم.

سابسیژن چیست ؟

در مرکز خدمات تخصصی سابسیژن شما می توانید برای از بین بردن فرورفتگی ها و جای جوش و آکنه از روش بسیار مناسب سابسیژن استفاده کنید. این روش با آزاد کردن بافت همبند یا فیبروتیک و از طریق سوزن های متفاوت به درمان جوش های عمیق می پردازد و یک روش بسیار کاربردی برای از بین بردن جای زخم ، فرورفتگی عمیق ، بهبود وضعیت پوست ، کاهش التهابات و چروک های پوستی می باشد که امروزه از این عمل سابسیژن بسیار استقبال شده است چون هم هزینه آن مقرون به صرفه است و هم این عمل سرپایی است و احتیاج به بستری شدن ندارد.

مزایای استفاده از سابسیژن چیست ؟ | خدمات تخصصی سابسیژن

 خدمات تخصصی سابسیژن و همچنین مزایای آن این است که این روش باعث درمان چین و چروک های پوست در ناحیه صورت می شود و به درمان محل اسکار و جای زخم کمک می کند . در این روش چین و چروک های پوست به صورت عمقی از بین می رود و باعث جوانسازی پوست صورت و گردن می شود و افرادی که زیاد جوش می زنند و جای جوش روی صورت آنها به جای می ماند به آنها کمک می کند تا جای جوش از بین برود و باعث می شود که پوستی سالم و بدون جوش داشته باشند. یکی دیگر از مزایای این روش دارای بالاترین کیفیت و بسیار موثر است و یک روش بدون درد و ناراحتی است . از دیگر مزایای این روش رفع سلولیت جوانسازی ، رفع چین و چروک های پوست و همچنین نیاز به بستری شدن ندارد . روش سابسیژن امروزه طرفداران بسیاری دارد و اکثر خانم ها از این عمل رضایت کامل دارند.

در مدرن کلینیک می توانید انواع خدمات دیگری همچون کاشت مو و کاشت ابرو را تجربه کنید.

اقدامات لازم قبل از عمل سابسیژن

شب قبل از عمل حتما حمام کنید .

در صورتی که بیماری خاصی دارید پزشک خود را مطلع کنید.

در صورت استفاده از هر گونه دارو به پزشک خود اطلاع دهید.

قبل از شروع سابسیژن صورت خود را با آب و صابون بشویید و مواد آرایشی را پاک کنید.

در صورت مصرف داروهای مثل وارفارین ، آسپیرین و هپارین قبل از سابسیژن به پزشک اطلاع و سه روز قبل آنها را قطع کنید.

 

خدمات سابسیژن

 

مراحل انجام عمل سابسیژن | خدمات تخصصی سابسیژن

شما می توانید این عمل را در مرکز خدمات تخصصی سابسیژن  مدرن کلینیک انجام دهید که اولین کار آماده سازی پوست است که پوست خود را از هر نوع آلودگی و آرایش پاک کنید و پزشک با یک قلم محل سابسیژن را مشخص می کند و مواد بی حسی موضعی را به پوست تزریق می کند . در مرحله بعد انتخاب دستگاه سابسیژن است که بر اساس نوع سوزن که برای هر پوستی متفاوت است استفاده می شود و اغلب از سه نوع سوزن که سوزن تیز ، سوزن نوکور ، میکروکانولای بلانت استفاده می شود . در مرحله بعدی سوزن را به درون پوست وارد و ارتباط بین لایه ها قطع می شود و یک احساس سوزش و درد دارد . در مرحله آخر پزشک محل زخم را فشار داده تا خون باقی مانده از لایه ها خارج شود و برای اینکه عفونت نکند از کرم آنتی بیوتیک استفاده می شود.

نکات مهم بعد از عمل سابسیژن

بعد از عمل تا ۲۴ ساعت محل زخم نباید شسته شود.

بعد ۲۴ ساعت صورت را بشویید ولی تا ۴۸ ساعت نباید دوش بگیرید.

داروهای که پزشک برای شما تجویز می کند را باید مصرف کنید.

خدمات و هزینه سابسیژن

در مدرن کلینیک که یکی از مراکز خدمات تخصصی سابسیژن است هزینه خدمات و قیمت سابسیژن به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل تعداد جلسات ، مهارت و تخصص پزشک ، استفاده از بهترین تجهیزات ، موقعیت مرکز درمانی و غیره روی هزینه عمل سابسیژن تاثیرگذار است که شما می توانید با مدرن کلینیک ارتباط و یا حتی به صورت آنلاین با کارشناسان مدرن کلینیک مشاوره کنید .

سخن پایانی

مدرن کلینیک یکی از بهترین مراکز خدمات تخصصی سابسیژن می باشد که دارای بهترین تجهیزات پیشرفته و متخصصان حاذق می باشد که بدون بستری شدن شما می توانید این عمل را برای سلامت پوست و جوانسازی صورت خود بدون هیچ نگرانی انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار