• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خاک رس و زیبایی پوست

آیا می دانید ارتباط میان خاک رس و زیبایی پوست چیست؟ آیا از راز خاک رس و زیبایی پوست آگاه هستید؟

زیبایی پوست مساله بسیار مهمی است که بر روی زیبایی ظاهری چهره تاثیر بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه شود. برای داشتن پوستی زیبا، باید مراقبت های پوستی را به خوبی انجام داد و یک روتین مراقبت از پوست روزانه داشت که به صورت مداوم و مرتب رسیدگی های پوستی در آن انجام شود.

از محصولات مختلفی برای مراقبت از پوست استفاده میشود، که یکی از این محصولات کاملا طبیعی، خاک رس است و در این مطلب که کلینیک مدرن، ارائه دهنده خدمات پوست و مو در تهران برای شما هموطنان عزیز تهیه کرده است، قصد داریم که در خصوص خاک رس و زیبایی پوست با شما عزیزان صحبت کنیم.

خاک رس و زیبایی پوست

خاک رس و زیبایی پوست

خاک رس یکی از محصولاتی است که برای زیبایی و سلامتی پوست بسیار مفید است و از آن برای داشتن پوستی سلامت استفاده می شود. خاک رس به دلیل ویژگی هایی که دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

از جمله مهم ترین خواص خاک رس برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاکسازی پوست

به کمک خاک رس می توان پاکسازی پوست را انجام داد زیرا خاک رس حاوی ماده ای به نام کالوئن است و استفاده از موجب می گردد که از کدر شدن پوست جلوگیری به عمل آید  و آلودگی ها و گرد و غبار موجود در سطح پوست از بین بروند.

بیشتر بخوانید:کاشت ابرو

روشن کردن رنگ پوست

در صورتی که از ماسک خاک رس به میزان دو بار در هفته و هر مرتبه به مدت ده دقیقه استفاده کنید، می توانید موجب روشن شدن رنگ پوست خود شوید زیرا خاک رس باعث می شود که رنگ پوست روشن شود و پوست خسته و تیره به نظر نیاید.

مبارزه با چربی اضافی پوست

خاک رس چربی پوست را تنظیم می کند و چربی های اضافی سطح پوست را از بین می برد و به همین دلیل از آن برای مبارزه با چربی اضافی پوست نیز می توان استفاده کرد.

آبرسانی به پوست

از دیگر روابط موجود در میان خاک رس و زیبایی پوست، آبرسانی شدن پوست است و به همین دلیل ماسک خاک رس برای پوست های خشک نیز گزینه مناسبی است و افرادی که دارای پوست خشک هستند، می توانند هفته ای یک مرتبه از این ماسک استفاده کنند و از نتایج آن بهره مند گردند.

محافظت از پوست در برابر جوش و آکنه

ماسک خاک رس با قدرت جذب چربی اضافی پوست باعث می شود که از بروز جوش و اکنه خفیف جلوگیری به عمل آید. زیرا انواع جوش و آکنه بر اثر بسته شدن منافذ پوستی ایجاد می شوند و در این خصوص استفاده از ماسک خاک رس باز هم موثر واقع می شوند.

پیشنهاد مابه شما: کاشت مو طبیعی در تهران

جلوگیری از ابتلا به بیماری های پوستی

از دیگر خواص خاک رس برای زیبایی پوست این است که از ابتلا به برخی از بیماری های پوستی نظیر: اگزما، درماتیت و یا پسوریازیس جلوگیری به عمل می آورد.

تامین اکسیژن مورد نیاز برای پوست

خاک رس باعث می شود که با کوچک شدن منافذ پوستی، تماس اکسیژن با سلول های پوست افزایش پیدا کند که این اکسیژن برای پوست مفید است و باعث جوانسازی سلول های پوستی می شود.

به صورت کلی خاک رس بر روی گردش خون موثر است و به این شکل سلامت پوست را فراهم می کند.

تنظیم تولید سبوم در پوست

سبوم ماده ای است که برای رفع خشکی پوست به صورت کلی در پوست تولید می شود و خاک رس باعث می گردد تا ترشح ماده سبوم در پوست تنظیم شود و از بروز چربی پوستی که باعث ایجاد آکنه و جوش می شود، جلوگیری به عمل آید.

کلام پایانی در رابطه با خاک رس و زیبایی پوست

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص خاک رس و زیبایی پوست مطرح کردیم، به شما عزیزان توصیه می کنیم که اگر در پی برطرف کردن مشکلات پوستی ذکر شده در قسمت فوق هستید، از خاک رس استفاده کنید و با استفاده از آن در مراقبت های پوستی خود موثر واقع گردید.

در غیر این صورت می توانید به کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن مراجعه کنید و از روش های جدیدی که برای پاکسازی و جوانسازی پوست به وجود آمده اند و در کلینیک مدرن ارائه می گردند، مانند: میکرونیدلینگ  و یا تزریق چربی استفاده نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار