• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

خاک رس برای چاقی صورت

آیا می دانید چگونه می توان از خاک رس برای چاقی صورت استفاده کرد؟ اگر می خواهید از خاک رس برای  صورت استفاده کنید، با ما در کلینیک مدرن همراه باشید و مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

خاک رس همان طور که می دانید یک ماده طبیعی است که از طبیعت به دست می آید و بر اساس خواص بسیار زیادی که دارد که خواص حاصل از آن برای پوست صورت انسان نیز بسیار مفید است و به همین دلیل از آن برای تهیه ماسک صورت نیز استفاده می شود.

خاک رس در انواع مختلفی قابل تهیه است که هر کدام از انواع آن کاربرد های خاص خود را دارند.

در کلینیک مدرن قصد داریم که نحوه استفاده از خاک رس برای چاقی صورت را برای شما عزیزان مطرح کنیم.

خاک رس برای چاقی صورت

خاک رس برای چاقی صورت

ماسک خاک رس را یکی از بهترین انواع ماسک ها برای چاقی صورت می دانند که چاقی صورت با استفاده از این ماسک دائمی است. در صورتی که قصد دارید از خاک رس برای چاقی صورت استفاده کنید، باید این ماسک را به روش های ذکر شده در قسمت زیر تهیه کنید:

ماسک خاک رس و گلاب

ماسک خاک رس باعث تقویت عضلات و رفع شل شدگی ماهیچه های صورت می شود و به این شکل به چاقی صورت کمک می کند. در این خصوص باید یک قاشق غذاخوری خاک رس را با یک قاشق غذاخوری گلاب ترکیب کنید تا یک خمیر یک دست ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: بهترین روش کاشت مو

سپس باید ماسک تهیه شده را به مدت 15 دقیقه بر روی صورت بگذارید و سپس آن را با آب سرد بشویید.

ماسک خاک رس، چای سبز و آلوئه ورا برای چاقی صورت

نوع دیگری از ماسک خاک رس که برای صورت می توان مورد استفاده قرار داد، ماسک خاک رس، چای سبز و آلوئه ورا است که برای تهیه آن باید امور ذکر شده در زیر را انجام دهید.

ابتدا باید کمی بنتونیت خاک رس تهیه کنید و یک قاشق غذاخوری بنتونیت را با دو قاشق چای سبز دم کنید و سپس نصف قاشق ژل آلوئه ورا به آن بیفزایید. این مواد را با هم ترکیب کنید تا یک خمیر یک دست به دست آید. در صورتی که احساس کردید خمیر کمی سفت است، باید کمی روغن درخت چای به آن بیفزایید.

زمانی که این ماسک تهیه شد باید به مدت 20 دقیقه آن را بر روی پوست خود بگذارید و زمانی که کاملا خشک شد، آن را با آب ولرم بشویید. سعی کنید که از این ماسک دو مرتبه در هفته استفاده کنید تا تاثیرات آن بر روی چاقی صورت را مشاهده کنید.

ماسک خاک رس و بلغور

یکی دیگر از انواع ماسک خاک رس برای چاقی صورت، ماسک خاک رس با ترکیبات بلغور جو دو سر است که این ماسک علاوه بر خاصیت های زیادی که دارد به چاق شدن صورت نیز کمک می کند و به صورت کلی در زیبایی پوست صورت موثر است.

به عبارت دیگر با استفاده از این ماسک میتوانید یک تیر دو نشان بزنید و هم به از بین بردن آکنه، تسکین التهابات پوستی و جوانسازی پوست بپردازید و هم چاقی صورت را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:کاشت موی طبیعی

برای تهیه این نوع ماسک خاک رس باید یک قاشق بنتونیت خاک رس را با یک قاشق بلغور جو دو سر و چند قاشق آب ترکیب کنید و سپس چند قطره اسانس درخت چای به آن بیفزایید.

سپس ماسک را به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست بگذارید و زمانی که ماسک بر روی پوست خشک شد، آن را با آب ولرم بشویید.

کلام پایانی در رابطه با خاک رس برای  صورت

در انتها باید بگوییم اگر قصد دارید که از خاک رس برای چاقی صورت استفاده کنید، می توانید از انواع ماسک های ذکر شده در قسمت فوق بهره ببرید و تاثیرات آنها ببینید. در این خصوص توجه داشته باشید که برای دریافت نتیجه توسط این ماسک ها باید مدت زمان زیادی صبوری کنید زیرا این روش های طبیعی در مدت زمان طولانی تری نتیجه بخش هستند و نیاز به استفاده مکرر و مرتب دارند.

اگر تمایل ندارید که به این مدت زمان صبوری کنید، میتوانید از راهکارهای جدید کلینیک مدرن مانند: تزریق بوتاکس برای چاقی صورت استفاده کنید و نتیجه آن را در مدت زمان بسیار کوتاهی دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار