• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

حلزون تراپی در خانه

آیا می خواهید حلزون تراپی در خانه انجام دهید؟ آیا می دانید عوارض حلزون تراپی چیست؟

آیا می دانید مراحل انجام حلزون تراپی در خانه چگونه است؟ آیا از روش نگهداری حلزون در خانه مطلع هستید؟

حلزون تراپی روشی است که ابتدا توسط ژاپنی ها مورد استفاده قرار گرفت و پس از آن به کشور های دیگر نیز راه پیدا کرد. در این روش از حلزون ها به صورت مستقیم بر روی پوست استفاده می شود تا بدین شکل پوست از خواص حاصل از موسیون و یا مخاط حلزون بهره مند گردد.

حلزون تراپی روشی است که با در اختیار داشتن اطلاعاتی که توسط کلینیک مدرن در اختیار شما قرار می دهیم، می توانید به راحتی در خانه آن را انجام دهید و از مزیت های حلزون تراپی بهره مند گردید.

پس اگر استفاده مستقیم از حلزون بر روی پوست صورت و یا سایر اعضای بدن برای شما ناخوشایند نیست و با این مساله مشکلی ندارید، با کلینیک مدرن که ارائه دهنده خدمات پوست و مو و زیبایی است، همراه باشید و مراحل حلزون تراپی در خانه را بیاموزید.

مراحل حلزون تراپی در خانه

حلزون تراپی در خانه

برای حلزون تراپی در خانه باید در ابتدا چندین حلزون طبی تهیه کنید و آنها را با آب سرد به خوبی بشویید. سپس پوست صورت خود را نیز باید بشویید و آن را خشک کنید.

در ادامه باید حلزون ها را بر روی پوست قرار دهید به گونه ای که یک حلزون بر روی پیشانی و یک حلزون بر روی گونه راست و یکی نیز بر روی گونه چپ باشد. در صورتی که تعداد بیشتری حلزون داشته باشید میتوانید یک حلزون نیز بر روی چانه قرار دهید.

لازم به ذکر است که اگر فقط یک حلزون برای حلزون تراپی تهیه کرده اید، باید جای حلزون را هر نیم ساعت یک بار تغییر دهید و آن را به بخش های دیگر صورت منتقل کنید.

اما با در اختیار داشتن چهار حلزون روند کار برای شما آسان تر خواهد بود و می توانید از هر چهار حلزون در یک زمان استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: کاشت موی طبیعی

در ادامه باید اجازه دهید که حلزون ها بر روی پوست حرکت کنند و به بخش های مختلف پوست صورت بروند تا به این شکل، مخاط حاصل از آنها بر روی تمامی بخش های صورت قرار بگیرد.

برای انجام این کار تقریبا مدت زمان نیم ساعت کافی است و هنگامی که احساس کردید، تمامی بخش های صورت شما به مخاط حلزون آغشته شده است، می توانید حلزون ها را از صورت جدا کنید.

به این شکل روند حلزون تراپی پایان می یابد و مراحل کار تا نوبت بعدی حلزون تراپی به پایان می رسد.

روش نگهداری از حلزون برای حلزون تراپی در خانه

برای نگهداری حلزون ها در خانه برای حلزون تراپی باید یک ظرف سفالین تهیه کنید و کمی خیار ورقه ورقه شده به عنوان غذای حلزون ها در ظرف قرار دهید و سپس حلزون ها را در داخل آن بگذارید.

در ادامه باید برای اینکه حلزون ها دچار آسیب نشوند، هر روز آنها را بشویید و ظرف آنها را نیز خیس و مرطوب نگه دارید. اگر احساس می کنید که حلزون ها ممکن است که از ظرف خارج شوند، می توانید دهانه ظرف سفالی مورد نظر را با یک توری ببندید که از خارج شدن انها جلوگیری به عمل آید و اکسیژن مورد نیاز برای حلزون ها نیز تامین گردد.

نکات مهم در خصوص حلزون تراپی در خانه

در رابطه با حلزون تراپی در خانه باید به نکاتی نیز اشاره کنیم که توجه به انها امری ضروری و لازم است.

اگر قصد دارید که از حلزون ها برای حلزون تراپی چند نفر در خانه استفاده کنید، سعی کنید که پس از حلزون تراپی هر نفر تا نفر بعدی یک هفته فاصله باشد تا از نظر بهداشتی مشکلی ایجاد نشود. همچنین می توانید برای هر شخص حلزون های مختص به خود آن شخص را تهیه کنید.

برای حلزون تراپی در خانه حدااکثر تعداد دفعات حلزون تراپی روزی دو مرتبه است و حداقل دفعات شش ماه یک بار می باشد که مسلما هر چه دفعات بیشتر باشد نتیجه بهتر و زودتر حاصل خواهد شد.

اگر حلزون تراپی را روزی دو مرتبه انجام می دهید باید هر 15 روز یک بار به مدت 5 روز به پوست استراحت دهید.

از حلزون های غیر طبیعی در این خصوص نباید استفاده کنید زیرا برخی از حلزون ها سمی هستند و استفاده از آنها خطرناک است.

عوارض حلزون تراپی

در رابطه با عوارض حلزون تراپی باید بگوییم که خوشبختانه این روش هیچ گونه عوارضی برای افراد ندارد و در صورتی که از حلزون های طبی استفاده شود، روشی کاملا ایمن و بی خطر است.

با این وحود می توانید به راحتی حلزون تراپی در خانه انجام دهید و از مزیت های آن بهره مند گردید.

کلام آخر

در صورت تمایل به دریافت هر گونه خدمات پوست و مو و زیبایی می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه حرفه ای در تهران بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۳ از ۵
از مجموع ۱۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sabuor
Sabuor
1 year ago

سلام.ممنون از اطلاعات عالی تون
چه وقتهایی امکان داره حلزون پوست رو گاز بگیره؟

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار