• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

جدیدترین روش کاشت ابرو

جدیدترین روش کاشت ابرو کدام است؟ کدام یک از روش های کاشت ابرو از سایر روش ها بهتر است؟

کاشت ابرو عبارت است از برداشت گرافت های مویی از بانک موی فرد و پیوند زدن به آن قسمت های خالی ابرو که تمامی مراحل کاشت ابرو باید توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام گردد.

کاشت ابرو به دقت و مهارت زیادی نیاز دارد تا نتیجه حاصل از کاشت رضایت بخش باشد. از عواملی که باعث می شود تا حساسیت کاشت مو زیاد باشد، این است که ابرو به سه قسمت تقسیم می شود که عبارتند از: تاج ابرو، دم ابرو و قسمت میانی ابرو که این بخش ها هر کدام دارای مدل های رویش مو جداگانه و متفاوتی هستند.

از این رو پزشک باید در هر کدام از این بخش های ابرو کاشت مو را متناسب با نوع الگوی رویش موی همان بخش انجام دهد که در جدیدترین روش کاشت ابرو دقت و نکته سنجی بیشتری برای کاشت وجود دارد.

جدیدترین روش کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو با استفاده از تکنیک های مختلفی انجام می شود که این روش ها عبارتند از:

کاشت ابروی FUT ، FUE ، BHT و SUT که در این میان تمامی این روش ها، تکنیک کاشت ابرو SUT  به عنوان جدیدترین و بهترین روش برای پیوند ابرو شناخته می شود که این تکنیک معایب و عوارض روش های قبلی را از برده است و نتیجه موفقیت آمیز تری دارد.

همچنین لازم به ذکر است که این شیوه از مزیت های بیشتری در مقایسه با روش های قدیمی تر برخوردار است. به عنوان مثال: در تکنیک کاشت ابروی SUT گرافت های مویی برداشت شده از بانک مو کمتر دچار آسیب می شوند و امکان پیوند زدن بخش بیشتری از آنها به ابرو وجود دارد.

مراحل جدیدترین روش کاشت ابرو چگونه است؟

برای کاشت ابرو به روش SUT که ابتدا باید وضعیت بیمار توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد، سپس ابرو ها و بانک موی فرد توسط بی حس کننده موضعی بی حس می شود و سپس پزشک گرافت های مویی را از بانک مو با استفاده از تجهیزات مخصوص و دستگاه های پیشرفته بر می دارد و به نواحی مورد نظر در ابرو پیوند می زند.

دراین شیوه امکان پیوند زدن بیش از 14000 گرافت مویی وجود دارد و هیچ گونه خط اسکار و جای بخیه ای برای شخص ایجاد نمی شود.

جدیدترین روش کاشت ابرو برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این تکنیک برای تمامی افرادی که قصد کاشت ابرو را دارند مناسب می باشد و تمامی افراد اعم از بانوان و آقایان در هر محدوده سنی می توانند از این تکنیک بهره ببرند و پیوند ابرو موفقیت آمیزی را انجام دهند.

مزایای جدیدترین روش کاشت ابرو چیست؟

استفاده از تکنیک SUT به عنوان مدرن ترین شیوه برای کاشت ابرو دارای مزیت هایی از قبیل زیر است:

  • امکان پیوند زدن بیش از 14 هزار تار مویی در ابرو ها
  • بهره بردن از دقت و ظرافت بیشتر برای پیوند با کمک دستگاه های پیشرفته
  • کاهش احتمال آسیب دیدن گرافت های مویی برداشته شده از بانک مو
  • ایجاد ظاهر طبیعی تر در چهره فرد
  • کاهش عوارض ناشی از کاشت ابروی موجود در تکنیکهای دیگر کاشت
  • کاهش درد و خونریزی
  • کاهش مدت زمان مراقبت های بعد از کاشت

هزینه جدیدترین روش کاشت ابرو چه قدر است؟

روش کاشت ابرو SUT که از آن به عنوان برای کاشت ابرو یاد می کنند، گران قیمت ترین شیوه کاشت ابرو است و عواملی بر روی هزینه این شیوه کاشت تاثیر گذار هستند.

این عوامل عبارتند از:

  • میزان دقت، مهارت و تجربه پزشک مربوطه
  • هزینه کلینیک مورد نظر
  • تعداد گرافت های مویی پیوند زده شده برای فرد
  • تراکم ابروی مورد نظر فرد
  • تعداد گرافت های برداشت شده از بانک مو
  • تعداد افرادی که برای کاشت ابرو به پزشک کمک می کنند

با توجه به مسائل ذکر شده در قسمت فوق، زمانی می توان هزینه مورد نیاز برای کاشت ابرو توسط جدیدترین روش کاشت ابرو را تعیین کرد که تمامی این عوامل تاثیر گذار مشخص شده باشند.

کلام پایانی:

با توجه به تمامی مطالبی که در این مطلب در خصوص جدیدترین روش کاشت ابرو به شما عزیزان شرح دادیم، به شما هموطنان توصیه می کنیم که در صورت تمایل به پیوند ابرو این تکنیک را برای پیوند ابرو مورد استفاده قرار دهید.

در صورتی که برای انتخاب شیوه مناسب برای کاشت دچار تردید هستید، می توانید از پزشک متخصص نیز در این زمینه راهنمایی دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار