• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

جدیدترین روشهای ترمیم مو

جدیدترین روشهای ترمیم مو چیست؟ آیا می خواهید با جدیدترین روشهای ترمیم مو آشنا شوید؟

پس با این وجود با ما در کلینیک پوست و مو مدرن تا انتهای این مقاله همراه باشید و مطالعه آن را از دست ندهید.

ترمیم مو از تکنیک هایی است که با استفاده از آن هم می توان ریزش مو را درمان کرد و هم می توان زیبایی از دست رفته افراد را به انها بازگردانند.

از آنجایی که ریزش مو یک مساله شایع در جوامع مختلف است و بانوان و آقایان و حتی در مواقعی کودکان را به خود گرفتار می کند، می توان گفت که عده زیادی در هر کشور به استفاده از این روش نیاز پیدا خواهند کرد.

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی امروزه روش های جدیدی برای ترمیم مو به وجود آمده اند که در این مطلب قصد داریم در خصوص آنها با شما عزیزان صحبت کنیم.

جدیدترین روشهای ترمیم مو

جدیدترین روشهای ترمیم مو1

از جمله جدیدترین روشهای ترمیم مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترمیم مو hrt

در ترمیم مو به روش hrt از الیاف مصنوعی نانو برای ترمیم مو استفاده می شود به گونه ای که تارهای مویی از الیاف نانو ساخته می شوند. سپس الیاف مورد نظر بر اساس رنگ و جنس و ضخامت موهای طبیعی فرد انتخاب می گردند و در داخل یک شبکه توری قرار داده می شوند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین روش کاشت مو

در ادامه این شبکه توری به سر شخص متصل می شود. در نتیجه در این روش نیازی به بانک مو نیست و اشخاص می توانند میزان بلندی موهای مورد نظر را به هر میزانی که دوست دارند انتخاب کنند.

ترمیم مو به روش hrt به گونه ای است که نتیجه حاصل از آن به صورت آنی به دست می آید و برای دریافت نتیجه نیازی به طی شدن زمان نیست.

ترمیم مو prp

در روش ترمیم مو prp که یکی از جدیدترین روشهای ترمیم مو است، هیچ گونه مویی کاشته نمی شود بلکه در این روش از شخص مورد نظر خون دریافت می شود که پلاسما و پلاکت خون دریافت شده از شخص تحت مراحل مختلفی از هم جداسازی می گردد و سپس پلاکت ها مجدد به فرد تزریق می شود که به همین دلیل به این روش پلاکت درمانی مو نیز گفته می شود. لازم به ذکر است که خون را در این روش از بازو دریافت می کنند و به پوست سر تزریق می نمایند.

پلاکت های تزریق شده به پوست سر باعث تحریک فولیکول های مو می گردد و از این رو رشد مو را فراهم می کنند.

ترمیم مو prp فاقد هر گونه عارضه است زیرا در این روش هیچ ماده اضافی به بدن وارد نمی شود و از آنجایی که در این روش از پلاکت های دریافت شده از خود فرد استفاده می شود، سازگاری بسیار زیادی با بدن دارد و نتیجه آن بسیار موفقیت آمیز واقع می شود.

ترمیم مو sut

ترمیم مو به روش sut از جمله جدیدترین روش های کاشت مو است که این روش معایب روش های قبلی کاشت مو را برطرف کرده است. کاشت مو به روش sut با استفاده از دستگاه های جدید انجام می شود که استفاده از آنها و انجام شدن تمامی امور بدون دخالت دست باعث می شوند که گرافت های مو در حین برداشت از بانک مو و پیوند زدن به نواحی مورد نظر کمتر دچار آسیب شوند و بیشتر آنها سالم باقی بمانند.

علاوه بر آن در روش کاشت موی sut هیچ گونه خط اسکاری به جای نمی ماند و در این روش امکان پیوند زدن بیش از 14000 گرافت مو وجود دارد.

پیشنهاد مابه شما: کاشت مو در تهران

کلام آخر در رابطه با جدیدترین روشهای ترمیم مو

با در نظر گرفتن مطالبی که در خصوص جدیدترین روشهای ترمیم مو برای شما عزیزان شرح دادیم، به شما توصیه می کنیم که برای به کار گرفتن این روش ها با پزشک مشورت کنید تا پزشک بر اساس وضعیت شما بهترین روش در خصوص خودتان را به شما معرفی کند.

با انجام این کار ترمیم مو برای شما رضایت بخش تر خواهد بود و با اطمینان خاطر بیشتری می توانید ترمیم مو را انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر با هر یک از این روش ها نیز می توانید از مطالب دیگری که در وب سایت کلینیک مدرن درج شده اند استفاده کنید و با مطالعه آنها اطلاعات بیشتری به دست آورید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار