• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تقویت قسمت های خالی ابرو

تقویت قسمت های خالی ابرو از جمله موضوعاتی است که راهکارهای مختلفی را به خود اختصاص داده است که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. چگونه قسمت های خالی ابرو را تقویت کنیم ابروهای پر پشت و پهن معمولا مورد پسند اکثر افراد هستند و این گونه ابروها می توانند چشمان شما را زیبا تر نشان بدهند و آن ها را درشت تر کنند و همچنین صورت را جوان تر نشان می دهند این در حالی است که ابرو های نازک و کم پشت سن افراد را بالاتر می برند ، بنابر این کمتر خانمی است که ساده از این موضوع بگذرد. البته بسیاری از افراد ترجیح می دهند از روش هایی همچون کاشت ابرو و یا کاشت مو استفاده کنند که آن ها نیز به نوبه خود تاثیرات مثبت خود را می گذارند.

کم پشت شدن ابرو علت های مختلفی دارد بالا رفتن سن، کمبود برخی مواد مغذی ، استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت یا مشکلاتی مانند کم کاری تروئید و اگزما از عوامل شایع ریزش ابرو هستند. در این مقاله می خواهیم به بررسی این مسئله بپردازیم که چگونه می توان قسمت های خالی ابرو را تقویت کرد ؟

متوقف کردن استفاده از موچین

یکی از بهترین راه های حفظ ابرو در حال رشد خود داری کردن از استفاده موچین است تا زمانی که ضخامت مورد نظر را به دست آورد. گاهی ممکن است شما بخواهید مو هایی که خارج از ابرو هایتان رشد کرده است را با موچین بیرون بکشید  اما ممکن است به اشتباه و تصادفی ابرو ی اصلی خود را بیرون بکشید که در این صورت ۶ _۸ هفته طول خواهد کشید تا ابرو شما رشد کند پس دقت کنید و صبور باشید. این یکی از راه هایی است که میتوان با رعایت کردن ان قسمت های خالی ابرو را تقویت کنیم.

تغذیه مناسب برای داشتن ابرو های پر پشت

اگر تغذیه شما فاقد ویتامین و مواد مغذی باشد می تواند بر روی ابرو های شما اثر مخرب بگذارد زیرا همانند بدن که برای سالم ماندن به مواد مغذی نیاز دارد ابرو های شما نیز به مواد مغذی و ویتامین نیاز دارند. برای داشتن ابروهای ضخیم و پر پشت باید مواد مغذی و ویتامین های لازم برای رشد آن ها را در رژیم غذایی خود قرار دهیم ، برخی مواد مغذی که محرک رشد ابرو هستند از این قرارند:

ویتامین گروه ب

این ویتامین ها به تقویت ابرو کمک می کنند و می توان ان ها در برخی غذا ها مانند مارچوبه، غلات ، موز، ذرت، سیب زمینی یافت همچنین می توانید مکمل های ویتامین ب را با استفاده از بیوتین برای تحریک ابرو خود مصرف کنید.

پروتئین

پروتئین ماده اصلی زندگی بخش به هر سلول است و می تواند رشد مو و ابرو را تحریک کند. پروتئین را می توان در غذاهایی مانند گوشت، شیر و تخم مرغ یافت.

تقویت قسمت های خالی ابرو

روی

ویتامین دیگری مانند روی نیز می تواند به شما برای داشتن ابرو هایی پر پشت و زیبا کمک کند. غذاهایی مانند شیر، ماست، کدو تنبل ، ماهی قزل الا منبع سرشار از روی هستند و می توانید با قرار دادن این غذا ها در رژیم غذایتان به پر پشت کردن و تقویت قسمت های خالی ابرو کمک کنید.

۶نکته موثر و کلیدی برای پر پشت کردن ابرو

استفاده از روغن کرچک

یکی از راه حل های موثر برای افزایش رشد ابرو ها استفاده از روغن کرچک است. این روغن شامل پروتئین ، انواع ویتامین  و اسید های چرب است که فولیکول ها ی مو را تغذیه می کند و موجب رشد مو می شود.

بیشتر بخوانید:بهترین روغن گیاهی برای ابرو

روغن نارگیل

روغن نارگیل برا تقویت ابرو و لذت بردن از ابرو های پهن و پرپشت مفید است.

ویتامین E

ویتامین E و آهن موجود در این روغن باعث سالم ماندن ابرو و پرپشتی آن می شود و می تواند باعث تیره تر شدن ابرو ها ی شما بشود.

روغن زیتون

روغن زیتون برای تقویت ابرو بسیار مفید است . این روغن سرشار از ویتامین Eاست و باعث پر پشت شدن و ضخیم شدن ابرو ها می شود و همچنین رنگ تیره تری به آن ها می دهد.

آب پیاز

آب پیاز به رشد سریع تر و تقویت ابرو و متراکم تر شدن ان ها کمک می کند. آب پیاز پیاز حاوی گوگرد است که بافت کلاژنی مناسب و مورد نیاز برای رشد ابروها را بهبود می بخشد.

تخم مرغ

جنس موی ابرو ها از پروتئین کراتین است و تخم مرغ منبع عالی پروتئین به شمار می رود و در نتیجه تخم مرغ می تواند به ضخیم شدن و تقویت ابرو کمک کند.

حرف پایانی

ابرو یکی از عناصر زیبایی صورت است ولی علل های متعددی وجود دارد که می تواند باعث اسیب به ابرو ها شود ما می توان با رعایت چند نکته راحت  سلامت ابرو های خود را تضمین کنیم .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار