• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تفاوت کاشت ابرو و تاتو

تفاوت کاشت ابرو و تاتو در چیست؟

تفاوت کاشت ابرو و تاتو موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. از این رو با ما همراه باشید تا شما را با تمامی جزئیات آشنا کنیم. ابروها نقش زیادی در جذابیت، زیبایی و جوان نشان دادن چهره فرد دارند. به همین سبب افراد توجه زیادی به ابروها نشان داده و در صورت آسیب دیدن ابروها در اثر عوامل مختلف چون مشکلات هورمونی، سوختگی، شکستگی، ریزش ابروها، از بین رفتن ابروها در اثر استفاده زیاد از رنگ ها و یا افزایش سن و دیگر عوامل به دنبال راه هایی برای جبران کم پشتی ابرو میباشند.

روش هایی چون کاشت ابرو و تاتو توسط متخصصین مختلف در زمینه زیبایی به این افراد توصیه می‌شود. کلینیک مدرن از معتبرترین مراکز زیبایی می باشد که برای این افراد خدمات منحصر به فردی را در نظر گرفته است. کاشت ابرو به روشهای غیر تهاجمی همراه با دارو درمانی و مزوتراپی یکی از خدمات این مرکز می باشد.

با توجه به اینکه نقل قول ها در خصوص کاشت مو و تاتو زیاد می‌باشد و افراد برخی اوقات در تصمیم گیری دچار سردرگمی می شوند؛ لازم است تا در خصوص تفاوت این روش ها توضیحاتی ارائه شود.

مزیت های کاشت ابرو نسبت به تاتو

افرادی که به دنبال ظاهری زیبا و در عین حال طبیعی می باشند، و تمایل دارند از یک روش ماندگار و دائمی برای حل مشکل کم پشتی ابروها استفاده نمایند؛ بهتر است برای کاشت ابرو اقدام نمایند.

کاشت ابرو در مقایسه با تاتو هزینه بیشتری داشته اما نیاز به ترمیم در این روش وجود ندارد.

افرادی که از روش کاشت ابرو استفاده می نمایند؛ می‌توانند ابروهای خود را اصلاح کرده و حتی موم بیندازند.

سرعت عمل در کاشت مو بیشتر از تاتو میباشد؛ در طی یک جلسه متخصص با استفاده از دستگاه میکرو پانچ فولیکولهای بانک موی فرد را جدا کرده و در قسمت مورد نظر میکارد.

روش fue یکی از روشهای غیرتهاجمی کاشت ابرو می باشد.

مراقبت های بعد از کاشت مو نسبت به مراقبت های بعد از تاتو کمتر می باشد.

روش های کاشت ابرو مورد تایید fda است.

تفاوت کاشت ابرو با تاتو

معایب تاتو نسبت به کاشت ابرو

تاتو روشی شبیه به خالکوبی است که با استفاده از رنگ هایی قسمت های خالی ابروها پر می شود. یکی از مزیت‌های تاتو این است که می توان مدل ابرو و رنگ ابرو را انتخاب نمود.

این روش نسبت به کاشت ابرو زمانبرتر بوده و ممکن است به دو یا چند جلسه برای ترمیم آن نیاز داشته باشید.

درد تاتو نسبت به کاشت ابرو بیشتر بوده و در کاشت ابرو بیهوشی موضعی صورت می پذیرد و در نتیجه فرد دردی را احساس نمی کند.

اگر پزشک جراح که کاشت ابرو را انجام میدهد، بسیار حاذق باشد می تواند به صورت کاملاً طبیعی و با ظرافت و دقت بسیار بالا کاشت ابرو را انجام دهد؛ این در حالی است که احتمال اشتباه در تاتو ابرو بیشتر از کاشت ابرو بوده و احتمال تابه تا شدن ابروها وجود دارد. از این رو باید بهترین پزشک کاشت ابرو را بشناسید.

ممکن است افراد به رنگ های تاتو حساسیت نشان دهند؛ دقت داشته باشید که حتماً آرایشگر شما قبل از انجام تاتو تمامی وسایل را به خوبی استریل کرده باشد در غیر این صورت این روش روشی پر خطر خواهد بود.

مراقبت های بعد از انجام تاتو نسبت به کاشت بیشتر بوده و فرق نیاز به شامپوهای مخصوص خواهد داشت.

افرادی که به دنبال تنوع در ظاهر خود می باشند و تمایل دارند مدل های مختلف ابرو را امتحان کنند، تاتو کردن به آنها پیشنهاد نمی شود.

نکاتی در خصوص کاشت ابرو

اگر تصمیم خود را برای کاشت ابرو گرفته‌اید؛ بهتر است قبل از هر اقدامی در خصوص اعتبار مرکز درمانی و زیبایی و تبحر و تخصص پزشک خود تحقیقات لازم را انجام دهید.

پزشکان متخصص در راستای ابروهای طبیعی فولیکول های سالم مو را می کارند و خارج کردن فولیکول مو را به صورتی انجام می‌دهند که کمترین آسیبی به فولیکول های مو وارد نشود.

در صورتی که به مراکز غیر معتبر مراجعه نمایید ممکن است عوارضی چون ریزش ابروها، رویش نامنظم ابروها، درد شدید در ناحیه بانک مو و غیره برای شما اتفاق بیفتد.

بعد از کاشت مو برخی از اتفاقات و عوارض کاملاً طبیعی می باشد و با گذشت زمان عوارض کاملا از بین خواهد رفت. به عنوان مثال ممکن است صورت شما دچار ورم و پف شود که کاملاً طبیعی بوده و بعد از گذشت یک تا دو هفته از بین خواهد رفت.

روش کاشت ابرو بر کیفیت نهایی کار نیز تاثیر گذار می باشد، استفاده از روشهای غیر تهاجمی مانند روش fue که مورد تایید FDA و CE اروپا می باشد عوارض کمتری را برای فرد به دنبال خواهد داشت.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار