• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تشخیص قرص جیسینگ اصل از تقلبی

شاید بسیاری از افراد تا به حال قرص جیسینگ اصل یا تقلبی را شنیده باشند. اما قبل از شناخت اصل یا تقلبی بودن جیسینگ بهتر است بدانیم جیسینگ چیست.

همینطور میتوانید ازدیگر خدمات ماکه شامل کاشت مو میشود نیز استفاده کنید.

جیسینگ چیست؟

جیسینگ یکی از گیاهان مشهور و مقوی در دنیا بوده که ریشه آن مصرف خوراکی دارد. جیسینگ بر اساس زمان رشد و پرورش به سه دسته جیسینگ تازه با قابلیت برداشت قبل از 4 سال، جیسینگ سفید با قابلیت برداشت بین 4 تا 6 سال و جیسینگ قرمز با قابلیت برداشت بیش از 6 سال.

جیسینگ آمریکایی و آسیایی معروف ترین نژاد جیسینگ بوده که دارای ارزش غذایی و ترکیبات فعال بیشتری هستند. باید توجه داشته باشید که جیسینگ آمریکایی به عنوان یک آرام بخش عمل کرده در صورتی که جیسینگ آسیایی به نوعی انرژی زا شناخته می شود.

خواص قرص جیسینگ

دو ماده مهم جینسنوزیدها و گینتونین در ترکیبات جیسینگ بوده که تمامی خواص جیسینگ ناشی از وجود این دو ماده است. برای خواص جیسینگ می توان به خواص ضد التهابی، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از خستگی و بی حالی، کنترل قند خون، بهبود روابط جنسی، بهبودی روماتیسم، بهبود عملکردهای قلبی و عروقی، کاهش استرس و بهبودی خلق و خو اشاره کرد.

فواید قرص جیسینگ برای مردان

قرص جیسینگ فواید بسیار زیادی برای مردان دارد. از جمله این فواید می توان به رفع اختلالات جنسی، افزایش تعداد و کیفیت اسپرم، ایجاد سفتی آلت، افزایش مقدار مایع منی، افزایش توان بارور سازی، درمان دیر انزالی، تقویت اعصاب تناسلی و درمان اختلالات نعوذ اشاره کرد.

عوارض جانبی قرص جیسینگ

علاوه بر خواص فوق العاده قرص جیسینگ، عوارضی نیز به همراه دارد که در اثر استفاده دوز های بالا قرص در طولانی مدت نمایان می شود. برخی از عوارض جانبی قرص جیسینگ شامل: فشارهای عصبی، بی خوابی، سر درد، کاهش اشتها، خونریزی در خانم های یائسه، عوارض معده ای و روده ای، درد سینه، خارش، افزایش ضربان قلب، اسهال، بروز دانه های جلدی و اضطراب می شود.

مصرف قرص جیسینگ برای چه کسانی مناسب است؟

قرص جیسینگ یک قرص قوی محسوب شده و با تمامی فرم های بدنی سازگاری ندارد. مصرف قرص جیسینگ برای افرادی که دچار ضعف و بی حالی بوده و یا دچار افسردگی هستند، توصیه می شود. به طور کلی قرص جیسینگ برای افراد سرد مزاج و کسانی که دارای مشکلات نعوذی بوده، راهکار بسیار خوبی است.

جیسینگ و افزایش وزن و چاقی

هر روزه تبلیغات بسیاری درباره خواص جیسینگ و چاقی می شنوید اما مصرف جیسینگ و اضافه وزن تنها یک شایعه است. جیسینگ برای کاهش وزن و لاغری موثر بوده اما در افزایش وزن تاثیری ندارد. مصرف قرص جیسینگ با کاهش جذب چربی بدن و کاهش اشتها در روند لاغری تاثیر می گذارد.

بیشتر بخوانید:آشنایی با انواع لوسیون دست و صورت و مزایای آن ها

قرص جیسینگ در دوران بارداری

جیسینگ به دلیل خواص فوق العاده ای که در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد، در دوران بارداری توصیه می گردد. به طور کلی به جهت حساسیت های دوران بارداری توصیه می گردد که قبل از مصرف قرص جیسینگ حتما با پزشک خود مشورت نمایند.

جیسینگ و مهم ترین کاربرد آن یعنی بدن سازی

جیسینگ قدرت جذب بدن برای پروتئین ها و آمینو اسیدها را افزایش داده و میزان انرژی لازم را در اختیار بدن قرار می دهد. از این رو بهتر است جیسینگ قبل از تمرین های ورزشی و باشگاه مصرف شود.

تشخیص قرص جیسینگ اصل از تقلبی

بدلیل خواص بی نظیر و کاربرد بسیار قرص جیسینگ، زمینه سودجویی افراد متقلب را فراهم کرده تا به توزیع قرص های تقلبی مشغول شوند. برخی از فاکتورها را برای انتخاب قرص جیسینگ اصل می توان در نظر گرفت. به عنوان مثال برای تشخیص قرص جیسینگ اصل از تقلبی باید به کلمه حک شدهCG بر روی قرص که نشان از اصل بودن آن دارد، توجه کرد.

باکس های قرص جیسینگ اصل دارای برچسب اورجینال با درج برند و نام شرکت تولید کننده همراه است. اصولا قرص جیسینگ اصل قیمتی بیشتر از موارد تقلبی موجود در بازار دارد.

نتیجه گیری

تشخیص قرص جیسینگ اصل از تقلبی مطلبی بود که تصمیم داشتیم در خصوص آن با شما عزیزان در کلینیک پوست و مو مدرن صحبت کنیم.

چنانچه تمایل دارید تا از این نوع قرص به دلایل مختلف و برای بهره مند شدن از خواص آن استفاده کنید، حتما قرص اصل را تهیه کنید تا از عوارض قرص تقلبی در امان باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۶ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار