• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ترمیم مو به روش بافت

ترمیم مو به روش بافت چگونه انجام می شود؟ ترمیم مو به روش hrt چگونه است؟

عزیزان اگر مایل هستید که با تکنیک ترمیم مو به روش بافت و یا روش hrt آشنا شوید، با ما در کلینیک پوست و مو مدرن همراه باشید و این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

با وجود اینکه امروزه عده زیادی از بانوان و آقایان با ریزش مو مواجه هستند و از کم پشتی موهای خود رنج می برند، ترمیم مو اهمیت زیادی پیدا کرده است به گونه ای که میتوان گفت بعد از جراحی زیبایی بینی و تزریق بوتاکس، یکی از پر استفاده ترین روش های زیبایی، ترمیم مو است که این روش دارای انواع مختلفی است و با تکنیک های مختلفی انجام می شود.

ترمیم مو به روش hrt

ترمیم مو به روش hrt به گونه ای است که برای افرادی که دارای بانک موی مناسبی نیستند، قابل استفاده است و این روش از جدیدترین متدهای ترمیم مو است.

در ترمیم مو به روش hrt موها برای کاشته شدن در سر بر روی یک شبکه توری شبیه سازی شده قرار می گیرند و سپس با استفاده از آن شبکه بر روی سر فیکس می شود. در ترمیم مو به این روش نیازی به بانک مو نیست و افرادی که فاقد بانک مو هستند نیز می توانند از این روش استفاده کنند.

همچنین لازم به ذکر است که ترمیم مو به روش hrt به گونه ای است که موهای استفاده شده در این روش شباهت زیادی با موهای طبیعی فرد دارند و از موهای هم رنگ و هم جنس با موهای اشخاص استفاده می شود. به همین دلیل معمولا دیگران متوجه مصنوعی بودن موهای شما نخواهد شد.

انواع روش های اتصال مو در ترمیم مو hrt

ترمیم مو به روش hrt با استفاده از روش های مختلفی بر روی سر قرار می گیرد که این روش ها عبارتند از:

  • استفاده از چسب کراتین گیاهی
  • استفاده از کلیپس و گره
  • ترمیم مو با روش بافت

ترمیم مو به روش بافت

همان طور که در قسمت فوق اشاره شد، ترمیم مو با استفاده از روش بافت یکی از انواع روش های اتصال موی مصنوعی به سر در روش ترمیم موی hrt است که در این روش موهای مصنوعی را به موهای طبیعی به روش بافت متصل می کنند.

بیشتر بخوانید:روش های ترمیم مو بانوان

روند کار به این شکل است که در این روش موهای طبیعی فرد را از شبکه توری رد می کنند و موهای مصنوعی را به دور آن بافت می زنند تا موها محکم شوند. در این روش زمانی که موهای طبیعی شخص به میزان مشخصی رشد می کند، نیاز به ترمیم خواهد بود تا مجددا جایگاه و وضعیت موهای مصنوعی فیکس شود.

مزایای ترمیم مو به روش بافت چیست؟

این روش را میتوان در بر گیرنده مزیت هایی به شرح زیر در نظر گرفت:

  • استفاده از این روش هیچ گونه عارضه ای را برای اشخاص ایجاد نمی کند
  • به بانک مو در این روش نیازی نیست
  • پروتز ها از مواد طبیعی ساخته می شوند و حساسیتی را ایجاد نمی کنند
  • پروتز مو به گونه ای در این روش طراحی می شود که باعث بیماری های پوست سر نمیشود
  • تار موهایی که در این روش استفاده می شوند کاملا طبیعی هستند

ترمیم مو به روش بافت برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از ترمیم مو با استفاده از روش بافت برای افرادی که قصد دارند از پروتز مو در مدت زمان بیشتری استفاده کنند، مناسب خواهد بود زیرا همان طور که می دانید پروتز مو یک روش دائمی برای ترمیم مو ها به حساب نمی آید و در صورتی که بخواهید از این روش به صورت دائمی استفاده کنید باید به صورت مداوم پروتز مو را ترمیم کنید.

همچنین استفاده از این روش توسط بانوان نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است زیرا در ترمیم مو به روش بافت این امکان وجود دارد که موهای بلند را برای آنها ترمیم کرد و از موهای بلند برای بانوان استفاده نمود.

کلام پایانی

ترمیم مو به روش بافت را برایتان شرح دادیم و نکات مهم آن را مطرح کردیم. در صورتی که مایل به استفاده از این روش هستید میتوانید به کلینیک پوست و مو و زیبایی مدرن در تهران مراجعه کنید. کلینیک مدرن ارائه دهنده خدمات مختلفی مانند: ترمیم مو، پروتز مو، کاشت مو و … است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار