• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ترمیم مو بدون چسب

ریزش مو یک آسیب جدی برای زیبایی ظاهری هر شخص محسوب می شود. تجربه نشان داده افرادی که دارای طاسی، ریزش مو و کم پشتی موهای خود هستند، اعتماد به نفس اجتماعی بسیار کمی داشته و کمبود شدیدی را در خود احساس می کنند. در قرن بیست و یک روش های مدرنی برای این مشکل پدید آمده که ترمیم مو یکی از همین موارد است. پروتز یا ترمیم مو، بدون چسب و با چسب انجام می شود و در کلینیک پوست و مو مدرن که ارائه دهنده خدمات مربوط به ترمیم مو و کاشت مو است، قصد داریم که این موضوع را برای شما شرح دهیم.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ماکه شامل کاشت ریش و سبیل میشود نیز استفاده کنید.

ترمیم مو چیست؟

ترمیم مو روشی استاندارد و معتبر برای جایگزینی موهای طبیعی با موهای ریخته شده است. برخی از افراد فاقد فولیکول های قوی بوده و برای کاشت مو مناسب نیستند؛ به همین جهت از روش ترمیم مو برای جلوگیری از ریزش و افزایش حجم دهی موهای خود استفاده می کنند.

انواع روش های ترمیم مو

ترمیم مو با شیوه های فیکس ثابت، با چسب بایو پلیمری، به روش بافت، پانچ و فیکس موقت انجام می شود.

ترمیم مو بدون چسب

ترمیم مو بدون نیاز به چسب با روش های بافت و پانچ انجام می شود.

روش بافت

در این شیوه با استفاده از موهای سر فرد، پروتز مو بدون چسب و یا تراشیدن مو های سر انجام می شود. در این شیوه ترمیمی، ابتدا میزان ریزش مو تشخیص داده شده و با توجه به سایز سر شخص، پروتز شبیه سازی می شود. جنس، رنگ، اندازه و مدل پروتز و موی ترمیمی با توجه به سلیقه فرد انتخاب شده و بعد از بافت آن توسط تارهای طبیعی مو بر روی سر شخص نصب می شود.

بیشتر بخوانید:ترمیم مو به روش بافت

روش پانچ

در این شیوه کلیپس های ریز موهای ترمیمی به بافت مو متصل می شود.

مزایای ترمیم مو بدون چسب

ترمیم مو کاملا از تارهای مو طبیعی انجام شده و هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای فرد ایجاد نمی کند. ترمیم مو بدون چسب دارای منافذ بازی بوده که تار موها بر روی آن فیکس می شود؛ به همین جهت منافذ باز از عرق کردن و خارش سر شخص جلوگیری می کند.

تارموهای به کار رفته در ترمیم بدون چسب، از تارهای طبیعی موی چیده شده است. این مزیت علاوه بر ظاهر طبیعی موها، کیفیت عالی داشته که از کدر شدن، گره خوردن و ریزش مو جلوگیری خواهد کرد. ترمیم مو بدون چسب بدلیل مزایای بسیاری که داشته، در بین افراد به خصوص آقایان که به طور ارثی از کم پشتی موهای خود رنج می برند، محبوبیت بالایی را به خود اختصاص داده است.

به طور کلی مزایای شیوه ترمیم مو که بدون چسب انجام می شود، به شرح زیر است:

  • قابلیت بازگشت: فرایند ترمیم مو بدون چسب کاملا قابل بازگشت بوده و در صورت عدم رضایت فرد، از سطح سر شخص برداشته می شود.
  • امکان ایجاد تغییر در موهای ترمیم شده: جنس، رنگ، طول و فاکتورهای موی ترمیمی به سلیقه شخص بوده و بعد از ترمیم قابلیت اتو، سشوار، رنگ پذیری و دیگر پروسه های موی طبیعی را دارد.
  • نتیجه فوری: نتیجه ترمیم مو بدون چسب، فورا قابل مشاهده بوده و نیازی به صبر ندارد.
  • فاقد عوارض جانبی: ترمیم مو بدون چسب فاقد عوارضی همانند عفونت، ایجاد زخم و خونریزی و یا بی هوشی بوده و بر خلاف کاشت مو، حساسیت کمتری را بر روی سر شخص به دنبال دارد.
  • عدم نیاز به بانک مو: در این روش از فولیکول های مو استفاده ای نشده و در نتیجه افرادی که بانک مو مناسبی نداشته، به راحتی از این شیوه برای ترمیم موهای خود استفاده می کنند.
  • عدم قابلیت رشد: موهای ترمیمی بدون چسب، قابلیت رشد نداشته و همواره نگران کوتاه کردن آن نباید باشید.

عوامل تاثیر گذار بر روی ترمیم مو بدون چسب

  • جنس موهای انتخاب شده برای ترمیم موی فرد
  • حجم موها و تراکم آن ها
  • تجهیزات و امکانات برای روند درمانی ترمیم
  • تخصص و مهارت تکنسین ترمیمی
  • روش اتصالی

کلام پایانی

داشتن موهای سالم و پرپشت، یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی ظاهری محسوب می شود. ریزش مو از دغدغه های مهم فرد در طول دوران زندگی بوده و همواره به دنبال راهی برای کنترل و درمان آن هستند. کاشت مو بهترین گزینه برای رفع این مشکل بوده، اما بسیاری از افراد از بانک موی مناسبی برای کاشت مو برخوردار نبوده و به همین جهت از ترمیم مو استفاده می کنند. پروتزها به واسطه کراتین های کاملا گیاهی بر روی سر شخص فیکس می شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار