• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

ترمیم موی مش شده

مو، جزء اصلی زیبایی چهره به خصوص در بانوان است. شاید شما نیز برای شادابی چهره و تنوع ظاهری خود، از رنگ های مختلفی برای موهای خود استفاده کرده اید. نکته اصلی در این تکنیک، انتخاب صحیح نوع رنگ و مراقبت از ریشه های مو در مقابل آثار جانبی رنگ ها است. موی مش یکی از پر طرفدارترین رنگ در بین جوانان بوده که مراقبت از آن نیز بسیار با اهمیت است. ترمیم موی مش شده با راهکارهای خانگی و درمانی متعددی امکان پذیر بوده که در این مقاله که از سوی کلینیک پوست و مو مدرن تهیه شده است، به برخی از آنان اشاره می کنیم:

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

رنگ و مش مو چیست؟

قبل از معرفی راهکارهای ترمیمی موهای مش شده باید با ماهیت رنگ و مش مو آشنا شوید. مش کردن یک یک شیوه نوین رنگ کردن مو به شمار رفته که در آن رنگ پس زمینه مو با تارهای رنگ شده جدید در تضاد هستند. زیبایی خاص این روش رنگ مو، سهم بالایی از رضایت را در بین بانوان و کیلینک های زیبایی به خود اختصاص داده است. رنگ و مش مو، نیاز به مهارت تکنسین داشته و در صورت کم تجربه بودن فرد، ریشه موها به کل توسط دکلره و رنگ سوزانده می شود.

ترمیم موی مش شده با راهکارهای خانگی

– ماسک موی ماء الشعیر و روغن نارگیل

شاید برای شما عنوان این ماسک خانگی عجیب باشد، اما در صورت یک بار تجربه کردن، از نتایج فوق العاده آن بر ترمیم موی مش شده خود، غافل گیر خواهید شد. پروتئین های موجود در مالت، پوشش عالی برای ترمیم سلول های آسیب دیده مو و ریشه آن است. روغن نارگیل به تنهایی، رطوبت و زندگی را به موها بخشیده و ترکیب این دو ماده عالی به عنوان ماسک مو، موهای آسیب دیده را ترمیم خواهد کرد.

– ماسک روغن زیتون و روغن نارگیل

روغن های گیاهی، جایگاه ویژه ای در ترمیم و شادابی مو دارند. روغن زیتون به عنوان یک نرم کننده طبیعی مو شناخته شده که در صورت ترکیب آن با روغن نارگیل و استفاده موضعی بر روی موها به خصوص موهای آسیب دیده از مش، سلول های آسیب دیده را ترمیم و با تقویت ریشه مو، حجم مو را نیز افزایش می دهد.

– ماسک تخم مرغ و آووکادو

زرده تخم مرغ حاوی پروتئین های کلاژن ساز و ویتامین های ضروری سلامت مو است. میوه آووکادو نیز خاصیت آب رسانی و ترمیمی بالایی داشته که با مخلوط کردن زرده تخم مرغ و آووکادو، تارهای مو ترمیم شده و درخشندگی خاصی به مو می دهد.

– ماسک آلوئه ورا و نرم کنندگی عمیق

آلوئه ورا گیاهی بی نظیر در زمینه سلامت پوست و مو شناخته شده است. ماسک ژل آلوئه ورا به عنوان یک روتین شبانه، در جهت نرم کنندگی عمیق موهای آسیب دیده و ترمیم آن به کار گرفته می شود.

بیشتر بخوانید:از بین بردن خط لبخند با لیزر

– ماسک ماست

ماست شاید ارزان ترین راهکار طبیعی برای ترمیم موی مش شده است. ماست مرطوب کننده، تقویت کننده و عامل تمیز کننده ملایمی بوده که چربی طبیعی مورد نیاز مو حفظ شده و موهای آسیب دیده به طور کامل ترمیم می شود.

– ترمیم موی مش شده با روش PRP

PRP یا پلاسمای غنی از پلاکت. روشی نوین که تزریق آن سبب بهبودی رشد مو سر و ترمیم سلول های آسیب دیده مو می شود. پلاکت درمانی با خون رسانی به قسمت وسط سر، جریان خون رسانی را تسریع بخشیده و پوست و موی سر برای تقویت ریشه های مو و رشد موی جدید تحریک خواهد کرد.

– روش پروتئینه

یکی از شیوه های نوین ترمیم موی مش شده، روش پروتئینه است. برای استفاده از این شیوه باید شدت آسیب دیدگی موهای مش شده کم باشد.

سخن پایانی

موهای رنگ شده در برابر آسیب سلول های پوستی محافظت کمتری نسبت به موهای بدون رنگ دارند. برای ترمیم موهای مش شده رعایت چهار گام اساسی، الزامی است. در اولین قدم برای ترمیم بایستی در یک بازه زمانی معین از شامپوهای قوی با خاصیت ضد چرب یا ضد شوره استفاده نکنید. در قدم دوم ترمیم، از اتو مو، سشوار و دیگر وسایل آرایشی مو خداحافظی کنید. قدم سوم، بزرگترین سلاح در برابر آسیب دیدگی مو است. در این مرحله از مواد مغذی طبیعی برای تقویت ریشه های مو استفاده کنید. در نهایت، قدم آخر با مصرف نرم کنندگی عمیق، موهای آسیب دیده خود را بازسازی کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار