• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تاثیر مو در زیبایی صورت

تاثیر مو در زیبایی صورت

قطعا تا به حال کسانی را دیده اید که از طاسی رنج بسیار می برند. قطعا نداشتن مو و حتی ریزش مو اتفاقی بسیار رنج اور است اما گاهی اوقات نمی توان از بروز این اتفاق جلوگیری کرد. در این مقاله قصد داریم به تاثیر مو در زیبایی صورت بپردازیم. قطعا مو عامل مهمی در زیبایی صورت است. البته نه به مهمی چشم، بینی و لبخند. اما در کل وجود موهایی پر حجم به تنهایی می تواند تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس افراد داشته باشد. پس با ما همراه باشید تا شما را با تاثیر مو در زیبایی صورت اشنا سازیم.

چه راه هایی باعث زیبا تر شدن مو ها می شود؟

قطعا مدل مو و رنگ مو تاثیر زیادی روی زیبایی مو های شما دارد و به دنبال ان باعث تغییر در چهره شما می شود. مدل موی مناسب می تواند باعث جوان تر و شاداب تر نشان دادن پوست و صورت شما شود و انتخاب مدل موی نامناسب می تواند چهره شما را خسته تر و پیر تر نشان دهد. در کل تاثیر مو بسیار بیشتر از چیزی است که فکرش را کنید. همیشه موهایی با رنگ های روشن چهره را  باز تر و شاداب تر نشان می دهد و موهایی با رنگ تیره چهره را با آرامش خاصی جلوه می دهد.

البته این که چه رنگ مویی مناسب شماست بستگی به رنگ پوست و حالت چهره شما دارد. اما معمولا کسانی که پوست های سفید یا گندمی دارند بهترین راه این است که موهای خود را رنگ روشن بزنند. اگر هم پوستی تیره یا سبزه دارید بهترین روش برای زیبا ر جلوه دادن صورت شما این است که از رنگ های تیره مثل فندقی و کاکائویی استفاده کنید. انتخاب رنگ های خاکستری یا دودی می تواند به تنهایی باعث پیر جلوه دادن صورت شما شود که در این صورت  پیشنهاد نمی شود‌.

اما همان طور که وجود موی زیبا در چهره ای زیبا موثر است نبود ان نیز به همان اندازه تاثیر گذار است و ریزش مو یا طاسی مشکلی است که در حال حاضر خیلی از افراد با آن درگیر هستند. گاهی نیز این ریزش بر اثر عواملی مثل وراثت، کمبود مواد معدنی، تیرویید و غیره می باشد که رفع آن کم و بیش نتیجه بخش است. از این رو باید سعی در تقویت مو نمایید.

 

کندن موهای سفید و تاثیر آن در زیبایی

خیلی از افراد اعتقاد دارند که اگر موهای سفید را بکنیم تعداد آن ها بیشتر خواهد شد. اما بهتر است بدانید که این باور غلط است و هیچ گاه کندن موی سفید باعث بیشتر شدن ان نمی شود. پیاز مو عاملی است که از دوران جنینی وجود دارد و تقریبا تا پایان عمر باقی خواهد ماند و پایدار است. رشد مو نیز در سه مرحله اتفاق می افتد: آناژن، کاتاژن، تلوژن. در این سه مرحله مو تشکیل، رشد و ریخته می شود. بنابراین اگر مویی کنده شود موی جدیدی به جای آن رشد می کند حال اگر رنگ موی قبلی سفید باشد انتظار رشد موی مشکی نباید داشت چرا که مو رنگدانه خود را از دست داده است و تنها به رنگ سفید رشد می کند. پس نتیجه گرفته می شود که به هیچ عنوان با کندن موی سفید از زیبایی موها و صورت شما کاسته نمی شود‌

موی کوتاه نشان از پیر شدن شما دارد!

برخی از افراد علاقه فراوانی به کوتاهی مو دارند هیچ مانعی برای آن که موهایی کوتاه داشته باشید وجود ندارد اما در برخی از چهره ها که موهایی حجیم و پر پشت دارند کوتاه کردن مو باعث میشود که چهره فرد پیر تر نشان داده شود از این رو اگر موهایی پر پشت و حجیم دارید بهتر است بگذارید بلند بماند و رنگی زیبا به ان ها بزنید.

موهای بلند و زیبایی صورت

با این که به برخی افراد موی بلند بیشتر از موی کوتاه شده می آید اما بهتر است بدانید که موی بلند گاهی باعث تضعیف ریشه مو می شود در نهایت این افراد با ریزش بسیار زیاد مو روبرو خواهند شد. زمانی که موها از حد طبیعی بلند تر باشند پیاز مو ضعیف می شود، مو شکننده می شود و در نهایت ضخامت اولیه خود را از دست می دهد. حتی گاهی اوقات کسانی که موهایی کاملا مشکی دارند زمانی که بیش از حد بلند می شود مو زیبایی و درخشندگی خود را از دست خواهد داد بنابراین اگر میخواهید موی شما زشت نباشد اجازه ندهید بیشتر از حد  بلند شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار