• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

تاثیر رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو

با گسترش علم و تکنولوژی دستگاه‌ها و روش‌های مدرن درمانی فراوانی روی کار آمد. از جمله آن‌ها می‌توان به رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو اشاره کرد. این دستگاه با نام مخفف RF یکی از تکنیک‌های کارآمد برای جهان پزشکی و زیبایی پوست است که نه‌تنها ریزش مو را هم برطرف می‌کند. بلکه سبب جوان‌سازی پوست نیز می‌شود. استفاده از این دستگاه‌ها در حال حاضر در کلینیک‌های مختلف گسترش گسترش‌یافته است. در زمان‌های گذشته برای برطرف کردن این مشکل به دلیل نبود امکانات و حضور افراد متخصص اشخاص از روش‌های درمانی سنتی مانند مالیدن روغن و گیاهان مختلف استفاده می‌کردند.

اما درحال‌حاضر با وجود این دستگاه افراد سعی می‌کنند با اختصاص دادن یک هزینه واحد مشکل خود را از این طریق برطرف کنند. چون درصد خطای این روش بسیار پایین بوده و در مدت‌زمان کوتاهی جواب‌گو است. اهمیت جوان‌سازی و رشد مو در میان خانم‌ها در مقایسه با آقایان بسیار بیشتر بوده و همین امر باعث می‌شود، روش‌های جوان‌سازی به وسیله دستگاه‌های مختلف اولین انتخاب برای خانم‌ها باشد. تمامی اقداماتی که به وسیله این دستگاه صورت می‌گیرد کاملاً استاندارد بوده و تحت کنترل وزارت بهداشت جهانی است.

پس افراد می توانند با خیال راحت برای برطرف کردن پوست و مو خود به مدرن کلینیک مراجعه کرده و از این روش بهره ببرند. برای این‌که بتوانید با اثرات رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو، کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل آگاه شوید به شما توصیه می‌کنیم تا انتها مقاله همراه ما باشید.

کارایی دستگاه رادیو فرکوئنسی RF

 

خیلی از افراد به دلیل مدرن بودن این روش با آن آشنایی ندارند و حتی اسم آن را هم نشنیده اند. اما باید بگوییم این روش در حال حاضر در میان افراد که در این زمینه بسیار در تکاپو هستند، شناخته شده و میان آنها بسیار رواج پیدا کرده است. در این قسمت به بررسی کارایی RF می پردازیم.
• چین‌وچروک های پوست را در بازه زمانی کوتاه از بین می‌برد.

• سبب سفت شدن و لیفت شدن پوست صورت می‌شود.
• از بین بردن سلول‌های مرده را به همراه بسته شدن منافذ پوست به‌همراه دارد.
• جوش‌های مختلف پوست را از بین می‌برد.
• ترک‌های پوست را درمان می‌کند.
• برای جوان‌سازی پوست بخصوص صورت بسیار کارآمد است.
• سبب شفاف و جوان‌سازی پوست می‌شود‌.
• اسکار، واریس و کک و مک را بهبود بخشیده و به کلاژن سازی پوست بسیار کمک می‌کند.
• زگیل را به‌طور کامل نابود از بین می برد.
• سبب بالا رفتن گردش خون می‌شود.
• با تقویت کردن فولیکول‌های مو رشد آن را چندین برابر افزایش می‌دهد.

تا این پایه با کاربردهای Rf آشنا شدید. یکی از دلایلی که سبب ریزش مو می‌شود، تضعیف فولیکول های مو است. بهره‌گیری از این روش مدرن و کارآمد شرایط را فراهم می‌کند تا فولیکول ها دوباره قدرت گرفته و به رشد مجدد مو کمک کنند.

 

بررسی عملکرد و تاثیر فرکوئنسی بر ریزش مو

 

در این روش از طریق لیزری به نام فرکشنال پردازش اشعه صورت می گیرد. این لیزر، انرژی رادیو فرکوئنسی را به لایه‌های پوست منتقل می‌کند. با ورود به منافذ پوست درخشندگی و شادابی صورت را به‌همراه داشته باشند. این روش به واسطه ۴۰ یا ۵۰ عدد سوزن دستگاه فرکشنال آر اف انجام می‌گیرد.

این سوزن‌ها با روکش طلا به اعماق پوست نفوذ کرده و کلاژن سازی پوست را به‌خوبی تنظیم می‌کنند. درحقیقت این سوزن‌ها با وجود امواج آر اف یک سری انرژی حرارتی و مکانیکی را به‌طور عمودی به پوست منتقل می‌کنند. با ورود این انرژی تأثیرات مثبتی بر روی پوست اعمال‌شده و همین اساس اهمیت رادیو فرکوئنسی که به رشد مو اثبات می‌کند. در واقع تاثیر بسیار شگفت‌انگیز این دستگاه بر روی پوست به وجود سوزن های روکش طلا بر می گردد.

 

تاثیر فرکوئنسی بر رشد مو

 

جمع بندی

همانطور که ملاحظه کردید ما در رابطه با رادیو فرکوئنسی بر ریزش مو نکات و مطالب لازم را شرح دادیم. این روش تحت تاثیر پیشرفت تکنولوژی و حضور مهندسان رایج شد و تمامی افراد به خصوص خانم ها برای برطرف کردن مشکلات پوست و مو ها این روش را انتخاب می کنند.

افراد به راحتی می توانند با انتخاب این روش به کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سیبیل با درصد خطای بسیار پایین بپردازدند. از کاربرد ها و خصوصیاتی که این روش را از سایر روش های درمانی مجزا می‌کند، این است که از آن برای برطرف کردن مشکلات پوست و مو به طور همزمان استفاده می شود.

برای اینکه بتوانید با تاثیر رادیو فرکوئنسی بر رشد مو به طور کامل کلی آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم به مدرن کلینیک مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار