• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

آیا میدانید بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟ آیا می دانید بیشترین تراکم کاشت مو به کدام روش کاشت تعلق می گیرد؟

از آنجایی که ریزش مو و طاسی سر یکی از مشکلات رایج در بین بانوان و آقایان سراسر جهان است، روش های مختلفی برای ترمیم موی از دست رفته در جهان به وجود آمدند که کاشت مو یکی از این روش ها است و از استقبال خوبی برخوردار شده است.

کاشت مو با استفاده از روش های مختلفی برای افراد در سراسر جهان انجام می شود که هر روش ویژگی های مخصوص به خود را دارد و میزان تراکم مو در هر روش با روش دیگر متفاوت است.

در کلینیک مدرن قصد داریم که در خصوص بیشترین تراکم کاشت مو با شما عزیزان صحبت کنیم تا با

اطلاعات کافی بتوانید در این مجموعه کاشت مو  را انجام دهید.

بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

بیشترین تراکم کاشت مو چقدر است؟

در رابطه با بیشترین تراکم کاشت مو می توان به روش هایی از قبیل: روش کاشت موی sut و روش کاشت موی dhi اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش جدید 

کاشت مو به روش sut

کاشت مو به روش sut یکی از جدیدترین انواع شیوه های کاشت مو است که بسیار مورد استقبال واقع شده است زیرا در این روش معایب روش دیگر مانند روش fit و fut از بین رفتند و پس از کاشت مو هیچ گونه جای زخم وخط اسکاری باقی نمی ماند. علاوه بر آن، روش sut  یکی از روش های کاشت مو است که بیشترین تراکم کاشت مو را در مقایسه با روش های قبلی دارد به گونه ای که در این روش پزشک می تواند کاشت مو را با تراکم بیش از 14 هزار گرافت مو انجام دهد.

زیرا در این روش از تجهیزات پیشرفته تری برای کاشت مو استفاده می شود و برای کاشت دخالت دست صورت نمی گیرد که این مساله باعث می شود تا گرافت ها در حین برداشت و کاشت کمتر دچار آسیب شوند و تعداد بیشتری از آنها سالم باقی بماند.

کاشت مو به روش dhi

یکی دیگر از روش های کاشت مو که با تراکم بالایی برخوردار است، کاشت به روش dhi است که در این روش گرافت های برداشت شده از بانک مو مستقیما در محل مورد نظر کاشته می شوند و هیچ عملیات اضافه ای بر روی فولیکول های انجام نمی شود.

در روش dhi این امکان وجود دارد که به میزان 80 الی 90 پیوند مو را در هر سانتی متر مربع بدون هیچ گونه خونریزی انجام داد و این موضوع نشان میدهد که حداکثر تراکم مو در روش dhi 2500 الی 5000 گرافت مویی است که این میزان بیشترین تراکم کاشت مو تا کنون بوده است.

با این وجود می توان روش dhi را پر تراکم ترین روش کاشت مو در نظر گرفت که بعد از آن روش کاشت موی sut از نظر میزان تراکم مو در جایگاه دوم قرار گرفته می شود.

لازم به ذکر است که علت تراکم موی بیشتر در روش dhi این است که در این روش از ابزار برای پیوند مو استفاده می شود و به این شکل دخالت دست و آسیب دیدن فولیکول های مو کمتر می گردد و همچنین از انجایی که در این روش ظرافت بیشتری برای کاشت مو وجود دارد، امکان تراکم مو در آن نیز بیشتر می شود.

پیشنهاد مابه شما: کاشت مو در تهران

مزایای کاشت مو با بیشترین تراکم چه می باشد؟

در صورتی که کاشت مو را با روش هایی که بیشترین تراکم را دارند انجام داد این امکان به وجود می آید که تمامی فضای خالی سر پوشانده شود و هیچ بخشی بدون مو باقی نماند. به همین دلیل این روش ها برای افرادی که دارای وسعت زیادی طاسی سر هستند بسیار مناسب است و می توانند تمامی نواحی خالی را با مو پر کنند. علاوه بر آن در این روش ها اشخاص می توانند که موهای خود را پرپشت تر کنند که هر چه موها پرپشت تر می شوند زیبایی آنها نیز افزایش پیدا می کند.

کلام پایانی

در کلینیک پوست و مو مدرن در خصوص بیشترین تراکم کاشت مو با شما عزیزان صحبت کردیم تا با در اختیار داشتن اطلاعات کافی برای استفاده از تکنیک کاشت مو اقدام کنید و زیبایی موهای خود را افزایش دهید.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، سایر مقالات درج شده در کلینیک مدرن را مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار