• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بوتاکس مو بهتره یا پروتئین تراپی

آیا می دانید بوتاکس مو بهتره یا پروتئین تراپی؟ آیا می دانید تفاوت های بوتاکس مو و پروتئین تراپی چیست؟

تقویت مو و حفظ زیبایی مو از اهمیت زیادی برای انسان برخوردار است و بسیاری از بانوان و آقایان به زیبایی، سلامتی و تقویت موهای خود بسیار اهمیت می دهند و از روش های مختلف برای این امور استفاده می کنند.

برای تقویت مو و حفظ زیبایی مو از روش های مختلف و متنوعی استفاده می شود که بوتاکس مو و پروتئین تراپی از جمله این روش ها هستند و در کلینیک پوست و مو مدرن قصد داریم که بررسی این دو متد جدید بپردازیم.بوتاکس مو بهتره یا پروتئین تراپی

تفاوت های بوتاکس مو و پروتئین تراپی

با وجود اینکه بوتاکس مو و پروتئین تراپی هر دو برای تقویت مو، احیای مو و سلامت مو به کار می روند، اما تفاوت هایی در بین این دو روش وجود دارد که باعث شده تا این دو روش از هم مجزا شوند. این تفاوت ها به شرح زیر هستند:برای تزریق بوتاکس کلیک کنید.

میزان صافی مو

میزان صافی مو در دو روش ذکر شده در قسمت فوق با هم تفاوت دارند و در روش پروتئین تراپی میزان صافی بیشتر از بوتاکس مو است. از این رو اشخاصی که قصد دارند تا علاوه بر احیای موهای خود به صاف شدن موهای خود نیز بپردازند، بهتر است که از پروتئین تراپی استفاده کنند.

میزان احیای مو

میزان احیای مو در روش بوتاکس مو بسیار بیشتر از پروتئین تراپی است و به کمک این روش بهتر می توان به تقویت موها پرداخت و سلامت مو را حفظ کرد. از این رو کسانی که موهای به شدت آسیب دیده ای دارند، بهتر است که از بوتاکس مو استفاده کنند تا با کمک آن موهای خود را احیا نمایند.

مواد به کار رفته در بوتاکس مو و پروتئین تراپی

موادی که برای بوتاکس مو و پروتئین تراپی استفاده می شوند، با هم تفاوت دارند که این مواد توسط برند های مختلف و شرکت های مختلفی ساخته می شوند و بهتراست که از مواد باکیفیت برای انجام این امور استفاده کرد تا نتیجه بهتری را دریافت نمود. تفاوت مواد به کار رفته برای بوتاکس مو و پروتئین تراپی از جمله مهم ترین تفاوت های این دو روش است که باعث شده تا این روش ها از هم مجزا شوند.

به صورت کلی در پروتئین تراپی از محصولات سرشار از  پروتئین استفاده می شود در حالی که در بوتاکس مو از موادی استفاده می شود که علاوه بر پروتئین شامل لیپید ها و ویتامین ها نیز باشند.

میزان ماندگاری

میزان دوام و ماندگاری پروتئین تراپی با بوتاکس مو تقریبا برابر است اما ممکن است که ماندگاری پروتئین تراپی از بوتاکس مو به مقدار ناچیزی کمتر باشد و اثرات مربوط به آن زودتر از بین بروند.

این مساله را می توان از دیگر تفاوت های بوتاکس مو و پروتئین تراپی در نظر گرفت.

هزینه

هزینه پروتئین تراپی در مقایسه با بوتاکس مو کم تر است و به همین دلیل این روش مقرون به صرفه تر از بوتاکس مو است. به همین جهت اشخاصی که بیشتر تمایل دارند تا به صافی موهای خود بپردازند،در صورت استفاده از روش پروتئین تراپی می توانند با پرداخت هزینه کمتر صافی بیشتری را برای موهای خود به دست آورند.

بوتاکس مو بهتره یا پروتئین تراپی؟

در خصوص این مساله که بوتاکس مو بهتره یا پروتئین تراپی نمی توان چیزی گفت زیرا این شرایط افراد است که تعیین می کند کدام یک از این روش ها بهتر هستند. بر اساس شرایط هر فردی ممکن است که بوتاکس مو یا پروتئین تراپی برای او بهتر باشد.

به عنوان مثال: اشخاصی که آسیب های موی آنها بیشتر است، روش بوتاکس مو برای انها بهتر است، اشخاصی که به دنبال صافی مو هستند، روش پروتئین تراپی برای انها مناسب تر است و اشخاصی که می خواهند مواد مختلف برای احیای موهای انها تامین شود، بهتر است که از بوتاکس مو استفاده کنند.

در نتیجه زمانی می توان گفت که بوتاکس مو بهتره یا پروتئین تراپی که وضعیت فرد مورد نظر توسط شخص کاربلد و ماهر در این زمینه ویا پزشک متخصص مو تحت بررسی قرار بگیرد.

سخن پایانی

هموطنان عزیز برای اینکه از روش های بوتاکس مو و یا پروتئین تراپی استفاده کنید، مراجعه به کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن را به شما عزیزان توصیه می کنیم. در این مجموعه میتوانید انواع مختلف خدمات پوست و مو از قبیل: کاشت مو، بوتاکس مو، مزوتراپی، تزریق مزوژل، تزریق بوتاکس و … را انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۹ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

Subscribe
Notify of
guest
2 نظرات
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
ریحانه
ریحانه
2 years ago

توضیحات فوق العاده کاملا جواب سوالاتم رو گرفتم تشکر

آنا
آنا
1 year ago

😍😍😍عالی بود ممنون از راهنمایی کاملتون جواب تمام سوالهامو دادین
خسته نباشین

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار