• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین کاندید برای کاشت مو

چه کسی بهترین کاندید برای کاشت مو است؟

بهترین کاندید برای کاشت مو موضوع مهمی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.  کاشت مو با استفاده از تکنولوژی مدرن یکی از مواردی است که توجه عده بسیاری از افراد را به خود جلب می کند. روزانه چندین نفر برای کاشت تمام یا قسمتی از مو های خود به کلینیک ما می آیند و درخواست رفع کم پشتی مو و یا کچلی را دارند. اما آیا روش های جدید و تکنولوژی توانسته است برای تمام افراد این نیاز را برطرف کند؟ بله اما عواملی وجود دارند که در انتخاب این روش ها بسیار موثر هستند و به شما توصیه می کنیم با یک آگاهی اولیه به پزشک خود مراجعه کنید.

چه کسی بهترین کاندید برای کاشت مو است؟ این سوالی است که قصد داریم جواب آن را برای شما پیدا کنیم. کلینیک تخصصی مو و زیبایی کلینیک مدرن با مشاوران با تجربه و جراحان کاشت مو آماده است تا شما را در این زمینه یاری کند. شما می توانید به سایت ما مراجعه کرده و اطلاعات مفیدی را درباره کاشت مو و ابرو و سایر عمل کاشت مو به دست آورید. در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال که چه کسی بهترین کاندید برای کاشت مو است؟ را برای شما با سنجش شرایط مختلف بیابیم.

عامل جنسیت

همان طور که می دانید ریزش مو در خانم ها و آقایان به دو صورت متفاوت است. می خواهیم بدانیم چه کسی بهترین کاندید برای کاشت مو است؟ خانم ها یا آقایان. اکثرا در خانم ها ریزش مو به صورت سرتاسری است و در آقایان برعکس این مورد است. بسیار پیش می اید که یک خانم موهایش به طور موضعی ریزش کند بنابراین با توجه به این تفاوت ها زنان کاندیدای خوبی برای کاشت مو نیستند.

چگونگی و مقدار ریزش مو ها

همان طور که گفتیم می خواهیم بدانیم چه کسی بهترین کاندید برای کاشت مو است؟ از دیگر عواملی که کاندیدای ریزش مو را مشخص می کند میزان ریزش مو ها است. اگر شخصی ریزش مو هایش به شکل تثبیت شده باشد کار پزشک را آسان کرده است. گاهی می توان ریزش مو را با دارو درمان کرد و نیازی به کاشت مو نیست. بنابراین ابتدا قبل از اقدام به عمل کاشت مو حتما نحوه ریزش موهای خود را با پزشکتان در میان بگذارید تا بهترین روش را برای شما پیشنهاد دهد.

نوع مو ها و تراکم آن ها

مو های ضخیم تر تراکم پیوند را بیشتر می کنند و در نتیجه عمل کاشت موفق تر است. همچنین مو های فر و مواج نیز خود را بیشتر در معرض نمایش قرار داده و حجیم تر هستند. همچنین عامل دیگر که در انتخاب کاندید مناسب برای کاشت مو موثر است متراکم بودن و یا پر پشت بودن مو ها است. هر چقدر مو های شخص متراکم تر باشد عمل پیوند مو برایش راحت تر خواد بود.

بهترین کاندید برای کاشت مو

نژاد و رنگ پوست

رنگ پوست ارتباط مستقیمی با رنگ مو های شما دارد. هرچه رنگ مو ها و پوست شما به هم نزدیک تر باشد کاندید بهتری برای کاشت مو هستید. همچنین افراد سیاه پوست در این زمینه موفق ترند اما ممکن است در ناحیه سر خود دچار جوش و زخم شوند. سخت ترین عمل پیوند مربوط به افرادی است که رنگ پوست سر و رنگ مو هایشان با هم در تضاد باشند. یک عامل دیگر انتخاب پزشک مناسب است برای مثال پزشکی که عمل کاشت مو را برای یک نفر در آسیا انجام می دد باید در این منطقه تجربه داشته باشد و به آگاهی و شناخت کافی از انواع پوست و موی بیماران رسیده باشد. داشتن تجربه در این زمینه انتخاب بهترین روش و استفاده از تجهیزات می تواند به شما کمک بسیار زیادی در این زمینه کند.

پوست سر

علاوه بر رنگ پوست سر عامل دیگر سفت و شل بودن پوست سر شما است. هر چقدر پوست سرتان شل باشد احتمال جوش و زخم کم شده و مو ها راحت تر برداشته می شوند. پزشکان و جراحان متخصص در این زمینه در کلینیک مدرن ابتدا با انجام بررسی هایی تمام این موارد را در سر شما می سنجند و با توجه به این موارد بهترین روش را برای کاشت موی شما انتخاب می کنند. هزینه کاشت روش های مختلف با توجه به این معیار ها تعیین می شود و هزینه پیوند مو برای افراد مختلف متفاوت است.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار