• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین ماسک برای چروک دور چشم

بهترین ماسک برای چروک دور چشم چیست؟ انواع ماسک برای چروک دور چشم چه می باشند؟

ماسک هایی که برای از بین بردن چروک دور چشم استفاده می شوند، انواع مختلفی دارند و به دو گروه ماسک های طبیعی و ماسک های شرکتی تقسیم بندی می شوند. همکاران ما در کلینیک مدرن که یک مجموعه تخصصی در زمینه مراقبت از پوست و مو است این مطلب را آماده کرده اند تا روش های ماسک های طبیعی برای چروک دور چشم و از بین بردن انها را به شما معرفی کنند.

پس اگر مشتاق آشنایی با انواع ماسک طبیعی دور چشم هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین ماسک برای چروک دور چشم

از بهترین ماسک برای چروک دور چشم می توان به انواع ماسک های ذکر شده در قسمت اشاره کرد:

ماسک قهوه و پودر کاکائو

قهوه و پودر کاکائو دو ماده سرشار از آنتی اکسیدان هستند که آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد را برطرف می کنند. استفاده از ماسک قهوه و پودر کاکائو به صورت روزانه باعث می شود که چروک های پوستی در اطراف چشم برطرف شوند.

بیشتر بخوانید: خدمات پوست و مو

برای تهیه این ماسک باید پودر قهوه و کاکائو را به میزان مساوی با هم ترکیب کنید و به آن کمی عسل اضافه کنید تا حالت خمیری شکل پیدا کند. سپس ماسک تهیه شده را به مدت 15 دقیقه به دور چشم خود بزنید. در انتها نیز صورت را بشویید.

ماسک نارگیل و زردچوبه

روغن نارگیل دارای مقادیر زیادی ویتامین ای است که باعث مرطوب شدن پوست و از بین رفتن چروک ها می شود. علاوه بر آن زردچوبه نیز یک ماده مفید در خصوص چروک پوستی است که به همین جهت استفاده از ماسک روغن نارگیل و زردچوبه به مدت 20 دقیقه می تواند در از بین بردن چروک های اطراف چشم موثر واقع شود.

لازم به ذکر است که از این ماسک باید روزی یک مرتبه استفاده شود.

ماسک روغن زیتون

از دیگر انواع ماسک دور چشم که به عنوان بهترین ماسک برای چروک دور چشم شناخته می شود روغن زیتون است که به علت داشتن ویتامین های E و K و مقادیر زیادی آنتی اکسیدان باعث می شود که چروک های اطراف چشم از بین بروند و پوست جوانسازی شود.

برای استفاده از این ماسک باید روغن زیتون را به مدت 20 دقیقه در اطراف چشم های خود بزنید و برای دریافت نتیجه بهتر می توانید از این ماسک روزی دو مرتبه استفاده کنید.

ماسک ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا یک گیاه بسیار پر خاصیت است و در از بین بردن چروک های پوستی بسیار موثر واقع می شود. از ژل آلوئه ورا می توانید برای جوانسازی اطراف چشم استفاده کنید و ژل آلوئه ورا را بر روی اطراف چشم های خود قرار دهید.

بهتر است که روزی یک مرتبه و هر روز به مدت 20 دقیقه از ژل آلوئه ورا استفاده کنید.

ماسک هویج

همان طور که می دانید هویج دارای مقادیر زیادی ویتامین A است که در جلوگیری از چین و چروک ها موثر است. برای استفاده از ماسک هویج باید هویج را بجوشانید و هنگامی که نرم شد آن را با عسل ترکیب کنید و خمیر به دست آمده را به مدت 10 دقیقه در اطراف چشم های خود بگذارید. بهتر است که از این ماسک چند بار در هفته استفاده کنید تا نتایج آن با سرعت بهتری حاصل شود.

ماسک شیر خشک

شیر خشک به این دلیل که دارای ترکیباتی نظیر: اسید لاکتیک و اسید هیدروکسی آلفا است باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست می شود و بافت سالم پوست را ترمیم می کند.

در صورتی که قصد دارید از شیر خشک به عنوان بهترین ماسک برای چروک دور چشم استفاده کنید باید آن را با کمی عسل و یا گلاب ترکیب کنید و خمیر تهیه شده را به مدت 20 دقیقه در اطراف چشم بگذارید.

سخن پایانی در رابطه با بهترین ماسک برای چروک دور چشم

دوستان عزیز چنانچه قصد دارید که یکی از انواع ماسک های ذکر شده در قسمت فوق را مورد استفاده قرار دهید، می توانید یکی را انتخاب کنید که تمام مواد مورد نیاز برای آن را در خانه داشته باشید تا به این شکل با صرف کمترین هزینه بتوانید چروک دور چشم خود را درمان نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
1 دیدگاه
oldest
newest most voted
Inline Feedbacks
View all comments
لیلا
لیلا
1 year ago

واقعا تاثیر داره چون ک چهار ماه میشه دور چشام چروک افتاده ب صورت خطی رو اعصابمه

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار