• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین ماسک برای از بین بردن جوش های زیر پوستی

اگر به دنبال بهترین ماسک برای از بین بردن جوش های زیر پوستی هستید، با ما همراه باشید و مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

جوش های زیر پوستی از جمله عارضه های پوستی رایج هستند که بسیاری از افراد با آنها مواجه اند. به همین دلیل در اختیار داشتن متد هایی برای درمان و برطرف کردن آنها می تواند موضوع حائز اهمیتی باشد.

کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن که یک مجموعه بزرگ در خصوص خدمات متفاوت پوست و مو است قصد دارد که این متد ها را به شما آموزش دهد.

بهترین ماسک برای از بین بردن جوش های زیر پوستی

بهترین ماسک برای از بین بردن جوش های زیر پوستی

چای سبز

چای سبز از خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی برخوردار است که در درمان جوش های زیر پوستی موثر است.

بیشتربخوانید: کاشت مو

استفاده از ماسک چای سبز بسیار آسان است. کافی است تا چای کیسه ای سبز را دم کنید و پس از اینکه دم کشید و خنک شد چای کیسه را بر روی جوش های خود قرار دهید و اجازه دهید که به مدت 5 الی 10 دقیقه بر روی جوش های ناحیه مورد نظر صورت باقی بماند.

در صورتی که بخش های زیادی از صورت شما به جوش زیرپوستی مبتلا است می توانید یک پارچخ نخی را به چای سبز آغشته کنید و آن را بر روی تمامی قسمت های صورت خود پهن کنید.

عسل

از دیگر مواد طبیعی مفید برای جوش های زیرپوستی عسل است که دارای خواص ضد باکتری است و با از بین بردن باکتری های جوش زا باعث می شود که جوش های زیرپوستی از بین بروند.

بیشتر بخوانید:بهترین روش کاشت مو

ماسک عسل هیچ ترکیبات اضافی ندارد بلکه تنها در این خصوص بایدد عسل را بر روی قسمت های مورد نظر پوست خود قرار دهید و اجازه دهید که به مدت یک شب بر روی پوست شما بماند و سپس آن را با آب ولرم بشویید.

روغن درخت چای

در این خصوص باید روغن درخت چای را با نه دهم آب ترکیب کنید و ترکیب آن را با استفاده از پنبه بر روی پوست خود بزنید و پس از ده دقیقه آن را بشویید. به همین راحتی می توانید از روغن درخت چای در خصوص برطرف کردن جوش های زیرپوستی استفاده کنید.

آلوئه ورا

آلوئه ورا گیاه فوق العاده پر خاصیت و مفیدی برای پوست و مو است که از آن برای درمان جوش های زیرپوستی نیز می توان استفاده کرد. از آلوئه ورا می توانید یک ماسک طبیعی برای از بین بردن جوش های زیر پوستی تهیه کنید و آن را مورد استفاده قرار دهید.

برای انجام این کار باید یک برگ آلوئه ورا تهیه کنید و ژل موجود در داخل برگ را به مدت بیست دقیقه بر روی پوست خود و روی جوش قرار دهید. اگر این کار را به صورت مداوم تکرار کنید، به مرور پوستی صاف و شفاف خواهید داشت.

سرکه سیب

راهکار دیگری که می توان به عنوان بهترین ماسک برای از بین بردن جوش های زیر پوستی معرفی کرد استفاده از ماسک سرکه سیب است. در این خصوص باید سرکه سیب را بر روی پنبه بریزید و آن را به پوست خود بزنید. در این روش نیازی نیست که سرکه به مدت زیادی بر روی پوست بماند بلکه در مدت زمان کوتاهی تاثیر آن بر روی پوست گذاشته می شود.

به عبارت دیگر هنگامی که از سرکه سیب استفاده کردید باید بعد از اینکه سرکه از روی پوست شما خشک شد، پوست را با آب بشویید.

دارچین

دارچین ماده موثری در از بین رفتن میکروب های موجود در پوست است و برای تهیه ماسک دارچین باید یک قاشق عسل را با کمی دارچین مخلوط کنید و آن را بر روی پوست خود بگذارید.

این ترکیب را باید به مدت یک شب روی پوست خود نگه دارید تا صبح روز بعد نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده کنید.

سخن پایانی در رابطه با بهترین ماسک برای از بین بردن جوش های زیر پوستی

تمامی ماسک هایی که در این مقاله برای شما  عزیزان شرح دادیم را می توانید به سادگی در منزل مورد استفاده قرار دهید و به مرور زمان و با مداومت در استفاده از آنها نتیجه شگفت انگیز حاصل را بر روی پوست خود مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید که تمامی ماسک های خانگی در صورتی نتیجه بسیار موثری خواهند داشت که به صورت مرتب از آنها استفاده شود و تنها یک بار استفاده از آنها شاید نتیجه مورد نظر شما را به همراه نداشته باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار