• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین قرص کلاژن سازی پوست

آیا برای کلاژن سازی پوست نیز می توان از قرص استفاده کرد؟ بهترین قرص کلاژن سازی پوست چیست؟

بسیاری از افراد هنوز با  قرص کلاژن سازی پوست آشنا نیستند و شناختی از این محصول ندارند. به همین دلیل در این خصوص باید به شما عزیزان بگوییم که قرص کلاژن سازی پوست مکملی است که در برگیرنده پروتئین است و مصرف آن از خشکی پوست در طول زمان جلوگیری می کند و سرعت پیر شدن پوست را افزایش می دهد.

تمامی اشخاصی که از قرص کلاژن سازی پوست استفاده می کنند دارای پوست شاداب تر و جوان تری هستند و هیدراتاسیون پوست در آنها افزایش پیدا می کند که این مساله باعث می شود تا چین و چروک های پوست کاهش پیدا کنند.

قرص کلاژن سازی پوست دارای انواع مختلفی است که در این مطلب بهترین قرص های کلاژن ساز ایرانی و خارجی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین قرص کلاژن سازی پوست

بهترین قرص کلاژن ساز ایرانی

برخی از بهترین قرص های کلاژن ساز ایرانی به شرح زیر هستند:

کپسول رزاویت

کپسول رزاویت یکی از محصولات ساخت ایران است که در بسته های 60 عددی ارائه می شود و معمولا در صورت تهیه این کپسول باید روزی دو عدد از آن را مصرف کنید که در این صورت می توان گفت هر بسته برای مدت یک ماه قابل استفاده است.

کپسول رزاویت از جمله بهترین کپسول های کلاژن سازی پوست در ایران است که باعث کاهش چین و چروک های پوست می شود و رتبه ششم در میان قرص های کلاژن ساز را به خود اختصاص داده است.همچنین ببینید  کاشت مو به روش جدید

قرص کلاژن گلد

قرص ایرانی کلاژن گلد نیز در بسته های 60 عددی ارائه داده می شود و مقدار کلاژن موجود در این قرص 833 میلی گرم است که مقدار دوز کلاژن در آن بسیار مناسب است و رتبه هشتم را به خود اختصاص داده است.

 

قرص آنادرم

قرص آنادرم نیز از دیگر محصولات کلاژن سازی پوست ایرانی است که مصرف این قرص برای افراد بالای 40 سال مناسب است و ترکیبات موجود در آن باعث می شود که به برطرف شدن چین و چروک های پوستی کمک فراوانی شود.

قرص آنادرم قیمت مناسبی دارد و از انجایی که یک محصول تولید داخل کشور است، به راحتی میتوان آن را تهیه کرد.

بهترین قرص کلاژن خارجی

از جمله بهترین قرص های کلاژن ساز خارجی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قرص رادیانس هلث اید

قرص رادیانس هلث اید از محصولات تولید شده توسط کشور انگلیس است که این محصول نیز در بسته های 60 عددی ارائه داده می شود و ازانجایی که درترکیبات آن کلاژن هیدرولیز شده و ویتامین ث و زینک وجود دارد، تولید کلاژن در پوست را افزایش می دهد و چین و چروک ها را برطرف می کند. این محصول دارای رتبه چهارم است و به نتایج بسیار خوبی به همراه دارد.

کپسول آلکوژن آلفا

از دیگر محصولات کلاژن سازی پوست می توان به کپسول آلکوژن آلفا اشاره کرد که این محصول ساخت و تولید کشور آمریکا است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این محصول به شفاف سازی پوست و برطرف شدن چین و چروک های پوست کمک می کند و علاوه بر آن مصرف این کپسول باعث قطع شدن ریزش مو نیز می گردد.

کپسول آلکوژن به صورت 60 عددی ارائه داده می شود و بهتر است که روزی دو عدد از آن مصرف شود.

قرص ای سی ای کلاژن

قرص ای سی ای کلاژن یک محصول فرانسوی در بسته های 30 عددی است که از انجایی که باید روزی دو عدد از این قرص مصرف شود، برای مدت زمان 15 روز کفایت می کند. این قرص دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان های فراوانی است که به جوان سازی پوست کمک می کنند و کلاژن سازی را درپوست تقویت می نمایند.

سخن پایانی

هموطنان عزیز با وجود بهترین قرص کلاژن سازی پوست از نوع ایرانی و خارجی که برای شما عزیزان شرح دادیم و به شما معرفی کردیم، می توانید به تقویت و جوانسازی پوست خود بپردازید و از بروز چین و چروک های پوستی جلوگیری کنید.

امیدواریم که این مطلب ارائه شده توسط کلینیک مدرن که یک مجموعه بی نظیر در خصوص خدمات پوست و مو است، برای شما مفید بوده باشد. اگر نیاز دارید که اموری از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق مزوژل،تزریق بوتاکس و … را انجام دهید، کلینیک مدرن می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار