• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین سن برای کاشت مو

اگر می خواهید از بهترین سن برای کاشت مو مطلع شوید، با ما در کلینیک مدرن همراه باشید و به خواندن این مقاله تا انتها ادامه دهید.

در میان روش های مختلفی که برای ترمیم مو به وجود آمده اند، کاشت مو یکی از روش های بسیار محبوب است که توجه ها را به سوی خود جلب کرده است و تعداد افراد زیادی برای ترمیم موهای خود به این روش به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه می کنند.

کاشت مو به گونه ای است که در آن متخصص کاشت مو، گرافت های مو را از بانک مو برداشت می کند و آنها را به محل مورد نظر که ریزش مو در انها ایجاد شده است، پیوند می زند.

نتیجه حاصل از کاشت مو بسیار طبیعی است و از آنجایی که در این روش از موهای خود فرد استفاده می شود ظاهری بسیار زیبا و طبیعی برای افراد ایجاد می گردد و به دلیل اهمیت این روش برای اشخاصی که به ترمیم مو نیاز دارند، می خواهیم بدانیم که بهترین سن برای این نوع کاشت مو چه زمانی است.

بهترین سن برای کاشت مو

 

بهترین سن برای کاشت مو

 

کاشت مو روشی است که فارغ از هر گونه محدودیت سنی برای ترمیم مو است و این مساله یکی از مزایای این روش به حساب می آید زیرا افراد با هر سنی که بخواهند می توانند از این روش برای ترمیم موهای خود استفاده کنند.

اما با این وجود پزشکان معتقدند که بهترین سن برای کاشت مو سنین بین 25 الی 30 سالگی است و بعد از این سنین است.

زیرا الگوی ریزش مو در افراد مختلف زمانی مشخص می شود که افراد به سنین 25 سالگی برسند و با این وجود پزشک می تواند تشخیص دهد که ریزش موی فرد قابل درمان است و یا خیر و همچنین در این سنین پزشک می تواند تشخیص دهد  که با ترمیم مو به روش کاشت مو، فرد نتیجه دلخواه خود را دریافت می کند و یا خیر.

زیرا در صورتی که ریزش موی فرد قابل درمان باشد، او میتواند فارغ از نیاز به کاشت مو برای درمان اقدام کند و از کاشت مو بی نیاز شود.

بیشتر بخوانید:جدید ترین روش کاشت مو

همچنین در صورتی که فرد به این سن برسد و بعد برای کاشت مو اقدام کند، پزشک می تواند تشخیص دهد که کاشت مو برای او نتیجه موثری دارد و یا خیر. در صورتی که مشخص شود کاشت مو برای او نتیجه موفقیت آمیزی ندارد، دیگر نیازی نیست که هزینه زیادی برای ترمیم موهای خود هدر دهد و میتواند به جای انجام این کار از روش های دیگر برای ترمیم مو استفاده کند.

مزایای کاشت مو در بهترین سن کاشت مو چیست؟

اشخاصی که کاشت مو را در بهترین سن برای انجام این کار انجام دهند، از مزیت های ذکر شده در قسمت زیر بهره مند می شوند:

  • دریافت نتیجه موفقیت آمیز و رضایت بخش
  • امکان انتخاب بهترین روش کاشت مو با در نظر گرفتن شرایط فرد
  • اطمینان حاصل کردن از وضعیت فرد و تعیین بهترین روش برای او
  • عده صرف هزینه بیهوده برای کاشت مو
  • کاشت مو با خیال آسوده و اطمینان خاطر

کاشت مو در کلینیک مدرن

اشخاصی که قصد دارند کاشت مو انجام می دهند، می توانند به کلینیک پوست و مو مدرن در تهران مراجعه کنند و در این مرکز کاشت موهای خود را انجام دهند. کلینیک مدرن یکی از بهترین مراکز پوست و مو است و در این مرکز می توانید به بهترین شکل ممکن کاشت موی خود را انجام دهید و نتیجه رضایت بخشی را دریافت کنید.

کلینیک مدرن برای تمامی امور خود نظیر کاشت مو از جدیدترین متد ها و مجهز ترین تجهیزات استفاده می کند و قادر است که کاشت مو را در انواع روش های مختلف برای شما هموطنان انجام دهد.

لازم به ذکر است که در این مرکز علاوه بر کاشت مو میتوانید امور دیگری نظیر: کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، تزریق بوتاکس، تزریق مزوژل و … را نیز انجام دهید.

کلام پایانی در رابطه با بهترین سن برای کاشت مو

با توجه به مطالبی که در خصوص بهترین سن برای کاشت مو برای شما عزیزان شرح دادیم، به شما هموطنان عزیز توصیه می کنیم که برای کاشت مو حتما در این سنین اقدام کنید تا نتیجه موفقیت آمیزی دریافت نمایید و هزینه خود را بیهوده هدر نداده باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار