• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین روغن گیاهی برای دور چشم

آیا می دانید بهترین روغن گیاهی برای دور چشم چیست؟ آیا می خواهید با انواع روغن گیاهی که برای دور چشم مناسب است، آشنا شوید و از خواص آنها برای دور چشم مطلع گردید؟

در کلینیک مدرن که ارائه دهنده خدمات پوست و مو از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس، تزریق مزوژل و … است قصد داریم که در خصوص بهترین روغن گیاهی برای دور چشم با شما عزیزان صحبت کنیم.

بهترین روغن گیاهی برای دور چشم

روغن های گیاهی در انواع مختلفی وجود دارند که از آنها می توان در خصوص جوانسازی دور چشم استفاده کرد که موثر ترین انواع روغن که برای این کار قابل استفاده هستند، به شرح زیر می باشند:

روغن جوجوبا

یکی از انواع روغن گیاهی موثر برای دور چشم، روغن جوجوبا است که آبرسان مناسبی برای دور چشم است و در بر گیرنده ویتامین E ، B، سیلیکون، کرم، مس و زینک است و به دلیل داشتن مقادیر زیادی ید خاصیت درمانی بسیار زیادی دارد.

روغن جوجوبا باعث می شود که چین و چروک های اطراف چشم برطرف گردد و از بروز چین و چروک های اطراف چشم جلوگیری به عمل آید. این روغن را می توان در خصوص افزایش استحکام پوست دور چشم نیز مورد استفاده قرار داد.

بیشتر بخوانید:بهترین روغن گیاهی برای ابرو

روغن هسته انار

روغن هسته انار یکی از بهترین انواع روغن برای دور چشم است که قادر است تا از پوست دور چشم در مقابل آسیب های ناشی از خورشید محافظت کند و به این شکل امکان بروز چین و چروک را در اطراف چشم کاهش دهد.

لازم به ذکر است که روغن هسته انار دارای مقادیر زیادی اس پی اف است که به همین دلیل به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی عمل می کند. در نتیجه این امکان وجود دارد که در مواقع خارج شدن از خانه این روغن را به دور چشم های خود بزنید تا آسیب های نور خورشید را کاهش دهید.

روغن کندر

روغن کندر نیز از بهترین روغن گیاهی برای دور چشم شناخته می شود و استفاده از آن برای تمامی بخش های بدن مانند: اطراف چشم که دارای پوست افتاده هستند مناسب واقع می شود.

برای استفاده از این روغن می توانید 6 قطره از آن را با یک روغن غیر معطر مانند: روغن جوجوبا ترکیب کنید و سپس آن را به دور چشم خود بزنید.

با انجام دادن این کار می توانید پوست خود را لیفت کنید و از افتادگی پوست جلوگیری به عمل آورید.

روغن اسطوخودوس

از انجایی که روغن اسطوخودوس دارای خاصیت های آنتی اکسیدانی است آن را به عنوان بهترین روغن برای دور چشم می شناسند. اگر از روغن اسطوخودوس در کنار روغن کندر استفاده کنید و آن را هر روز صبح و همچنین بعد از حمام به دور چشم های خود بزنید می توانید در کاهش چین و چروک های اطراف چشم و پیش گیری از این مساله بسیار موثر واقع شوید.

روغن چوب صندل

استفاده از روغن چوب صندل در اطراف چشم باعث می شود که گردش خون در زیر پوست تقویت شود و خطوط ظریف ایجاد شده در دور چشم کاهش پیدا کنند و پوست حجیم تر گردد.

لازم به ذکر است که از این روغن می توانید در کنار روغن بادام شیرین و یا روغن نارگیل نیز استفاده کنید و تاثیرات آن را افزایش دهید.

روغن نرولی

روغن نرولی از جمله بهترین روغن گیاهی برای دور چشم شناخته می شود که استفاده از آن باعث کاهش چین و چروک های اطراف چشم می شود و به خوبی می تواند علائم پیری پوست را کاهش دهد.

روغن ژرانیوم

روغن ژرانیوم نیز یکی از روغن های گیاهی است که تهیه کردن بسیار آسان است و از آن می توان در خصوص برطرف کردن پف زیر چشم و از بین بردن چین و چروک ها استفاده کرد.

روغن بابونه

از انواع دیگر روغن های گیاهی که برای دور چشم مناسب هستند، می توان به روغن بابونه اشاره کرد که این روغن نیز همانند سایر روغن های گیاهی ذکر شده در قسمت فوق برای از بین بردن چروک های اطراف چشم مناسب واقع می شود.

کلام پایانی

در انتها باید گفت که علاوه بر تمامی روغن های گیاهی که در این مطلب شرح دادیم، روغن دانه هویج و روغن رز نیز برای اطراف چشم مفید هستند و می توان هر کدام از این روغن های گیاهی را مطابق با سلیقه خود تهیه کنید و آنها را مورد استفاده قرار دهید تا به این شکل باعث جوانسازی اطراف چشم خود شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار