• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین روغن گیاهی برای دور چشم بخش دوم

آیا می خواهید بدانید که بهترین روغن گیاهی برای دور چشم چیست؟ پس با ما در کلینیک پوست و مو مدرن همراه باشید تا بهترین روغن ها در این رابطه را به همراه خواص آنها برای شما شرح دهیم.

امروزه از مواد گیاهی بسیار مختلفی برای مراقبت های پوستی استفاده می شود که در کلینیک پوست و مو مدرن که ارائه دهنده انواع مختلفی از خدمات پوست و مو مانند: کاشت ابرو، کاشت مو و … است، قصد داریم که در رابطه با روغن جوجوبا، روغن هسته انار، روغن سیاه دانه و … برای دور چشم با شما عزیزان صحبت کنیم.

بهترین روغن گیاهی برای دور چشم چه روغنی است؟

دور چشم به دلایل مختلفی ممکن است که دچار پیری زود رس شود و چین و چروک هایی در آن ایجاد گردد. به این شکل اشخاص مختلف درصدد این امر بر می آیند که این چین و چروک ها را برطرف کنند. بهترین روش های خانگی برای از بین بردن چین و چروک های دور چشم و مراقبت های مورد نیاز دورچشم، استفاده از روغن های گیاهی ذکر شده در قسمت بعدی است.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا یک آبرسان بسیار مناسب برای دور چشم است که در عین حال باعث چرب شدن اطراف چشم نیز نمی شود. این روغن دارای مقادیر زیادی ویتامین ای، ویتامین ب کمپلکس، مس، کروم، زینک، ید و … است که از خواص درمانی بالایی بر اساس مواد موجود در آن برخوردار است.

آنتی اکسیدان هایی که در روغن جوجوبا موجود هستند، باعث می شوند که چین و چروک های ظریف اطراف چشم برطرف شوند و بروز علائم پیری به تاخیر بیفتد.

علاوه بر موارد ذکر شده، باید بگوییم که روغن جوجوبا کلاژن سازی را نیز در اطراف چشم تقویت می کند و باعث رفع چروک های دورچشم می گردد.

روغن هسته انار

روغن انار از جمله روغن های گیاهی بسیار مفید است که در از بین بردن چروک های پوستی و برخوردار بودن از خاصیت ضد پیری بسیار موثر است که از آن به عنوان بهترین روغن گیاهی برای دور چشم یاد می شود. این روغن دارای مقادیر زیادی بیوفلاوونوئید است که وجود این ماده باعث می شود تا از بروز چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری به عمل آید.

بیشتر بخوانید:بهترین ماسک برای چروک دور چشم

روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه روغنی است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی بسیار زیاد است و برای درمان اختلالات پوستی مفید است و می توان از آن برای درمان سیاهی دور چشم استفاده کرد.

در نتیجه از این روغن نیز می توان برای درمان سیاهی دور چشم استفاده کرد.

روغن کندر

روغن کندر را نیز می توان در گروه بهترین روغن گیاهی برای دور چشم در نظر گرفت زیرا این روغن از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری به عمل می اورد و به همین دلیل برای دور چشم و جلوگیری از ایجاد چروک در این بخش بسیار مفید است.

روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس با توجه به اینکه از خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی برخوردار است برای دور چشم مناسب می باشد و در صورتی که آن را با روغن نارگیل و یا ژل آلوئه ورا مخلوط کنید می توانید یک ترکیب بسیار فوق العاده برای مراقبت های دور چشم خود داشته باشید.

روغن چوب صندل

از دیگر انواع روغن گیاهی برای دور چشم می توان به روغن چوب صندل اشاره کرد که این روغن اگر با روغن نارگیل و یا روغن بادام شیرین ترکیب شود، از بهترین روغن ها برای دور چشم خواهد بود که با کمک آن می توان چروک های زیر چشم را از بین برد و پوست دور چشم را تقویت کرد.

با کمک این روغن می توان به مرور زمان خطوط ریز ایجاد شده در دور چشم را نیز از بین برد.

کلام پایانی

بهترین روغن گیاهی برای دور چشم را برای شما عزیزان شرح دادیم تا با استفاده از انواع این روغن ها بتوانید به خوبی مراقبت های مورد نیاز دور چشم خود را انجام دهید. در این رابطه لازم به ذکر است که انواع بسیار زیادی از مواد گیاهی و طبیعی نیز  وجود دارند، که از آنها می توان برای مراقبت های دور چشم استفاده کرد.

در صورتی که به دریافت انواع خدمات پوست و مو نیاز دارید و می خواهید از این خدمات بهره مند گردید، می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید و اموری مانند: تزریق چربی، تزریق بوتاکس و … را انجام دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار