• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین روغن گیاهی برای ابرو

بهترین روغن گیاهی برای ابرو چیست؟ خواص روغن گیاهی برای ابرو چیست؟

روغن های گیاهی دارای انواع بسیار مختلف و گوناگونی در جهان هستند که از آنها در امور مختلف درمانی از دیرباز استفاده می شده است. خوشبختانه روغن گیاهی برای ابرو نیز به کار می رود و از برخی از انواع آن می توان برای تقویت ابرو استفاده کرد که به همین جهت در کلینیک مدرن قصد داریم که بهترین روغن گیاهی برای ابرو را به شما عزیزان شرح دهیم تا بتوانید از انواع آن در خصوص تقویت ابروهای خود استفاده کنید.

پس در صورتی که می خواهید با این روغن های گیاهی آشنا شوید در کلینیک مدرن که ارائه دهنده خدمات پوست و مو از قبیل: کاشت مو و کاشت ابرو است، با ما همراه باشید و مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

بهترین روغن گیاهی برای ابرو

از جمله بهترین روغن گیاهی برای ابرو می توان به مواردی از قبیل زیر اشاره کرد:

روغن کرچک

روغن کرچک در برگیرنده مواد بسیار مفیدی برای رشد مو است که می توان به تقویت ابرو کمک کند. روغن کرچک حاوی امگا 6 و ویتامین ای است که باعث افزایش گردش خون در ریشه مو می شود و با تمیز کردن منافذ پوست این امکان را به وجود می آورد که ابرو ها ضخیم تر و پرپشت تر شوند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو

روغن نارگیل

همان طور که می دانید روغن نارگیل از جمله مهم ترین روغن های گیاهی است که برای تقویت مو استفاده می شود و به همین جهت در خصوص تقویت ابرو نیز می توان از آن استفاده کرد.

روغن نارگیل قادر است تا مواد مغذی و مورد نیاز برای مو را تامین کند و آنتی اکسیدان زیادی را در اختیار ابرو قرار دهد. در نتیجه از روغن نارگیل می توانید برای تقویت ابرو استفاده کنید.

روغن درخت چای

روغن درخت چای دارای خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی است که باعث باز شدن منافذ پوست می شود و رشد ابرو ها را تقویت می کند.

روغن کنجد

روغن کنجد نیز از بهترین روغن گیاهی برای ابرو در نظر گرفته می شود که مواد مورد نیاز برای ابرو را تامین می کند و با افزایش گردش خون باعث می شود که رشد ابرو ها افزایش پیدا کند.

زیرا همان طور که می دانید با تقویت شدن گردش خون مواد غذایی، آب مورد نیاز برای مو و اکسیژن بیشتری در اختیار فولیکول های مو قرار می گیرند که در نتیجه ابرو ها به این شکل تقویت می گردند.

روغن زیتون

روغن زیتون قادر است که رطوبت مورد نیاز برای مو را تامین کند و هورمون هایی که باعث ریزش مو می شوند را تحت کنترل قرار دهد. از این رو روغن زیتون را می توان برای تقویت ابرو ها مورد استفاده قرار داد.

روغن بادام شیرین

بادام شیرین سرشار از ویتامین هایی نظیر ویتامین A ، B ، E و D است که علاوه بر این ویتامین ها مقادیر زیادی امگا9 نیز در خود دارد که باعث تقویت ابرو ها می شود و از آسیب دیدن موهای ابرو جلوگیری به عمل می آورد و به همین جهت می توان از آن برای تقویت ابرو استفاده کرد و آن را به ابرو ها زد.

روغن دانه کتان

روغن دانه کتاب حاوی موادی نظیر: ویتامین E فیبر و اسید های چرب امگا 3 است که استفاده از آن باعث رشد موها می شود سلامت مو می گردد و به همین دلیل می توان از آن به صورت موضعی بر روی ابرو استفاده کرد تا به تقویت ابرو ها کمک کند.

در صورتی که از انواع روغن های ذکر شده در قسمت فوق برای ابرو استفاده شود، هیچ گونه آسیبی به ابرو و یا بدن افراد وارد نمی گردد که این مساله از جمله مهم ترین مزایای استفاده از روغن گیاهی به جای داروهای شیمیایی است.

با این وجود می توانید با خیال آسوده از یکی از انواع روغن های گیاهی که برای شما شرح دادیم، استفاده کنید.

سخن پایانی

بهترین روغن گیاهی برای ابرو مطلبی بود که برای شما عزیزان شرح دادیم. چنانچه وضعیت ابرو های شما به گونه ای است که امکان استفاده از روغن گیاهی برای تقویت آن را ندارید می توانید با مراجعه به کلینیک مدرن از روش هایی مانند: کاشت ابرو و یا میکروبلدینیگ ابرو برای ترمیم ابرو های خود استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۶ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار