• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین روش رفع موی زائد صورت

اگر می خواهید با بهترین روش رفع موی زائد صورت آشنا شوید، تنها باید کمی از وقت گرانبهای خود را به مطالعه این مقاله که از سوی همکاران ما در وب سایت کلینیک مدرن برای شما عزیزان آماده شده استب، پردازید تا پاسخ سوال خود را دریابید.

لازم به ذکر است که کلینیک زیبایی مدرن یک مجموعه بسیار حرفه ای در زمینه خدمات متفاوت پوست و مو است و آماده ارائه انواع خدمات پوست و مو از قبیل لیزر موهای زائد صورت به شما عزیزان است.

بهترین روش رفع موی زائد صورت

بهترین روش رفع موی زائد صورت2

برای برطرف کردن موهای زائد صورت روش های مختلفی وجود دارد که بهترین روش ها در این خصوص به شرح زیر هستند:

لیزر موی زائد صورت

لیزر موی زائد صورت از جمله جدیدترین روش ها برای از بین بردن موهایی است که برای  لیزر صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این روش که در کلینیک های زیبایی نظیر: کلینیک زیبایی مدرن انجام می شود طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

همینطور بخوانید:کاشت مو طبیعی

در این روش از لیزر اشعه ایکس استفاده می شود که با وارد شدن پرتوهای نوری به داخل پوست صورت، موهای زائد از ریشه از بین می روند و رشد انها کاهش پیدا می کند.

مزایای رفع موی زائد صورت با لیزر چیست؟

لیزر کردن صورت برای برطرف کردن موهای زائد مزیت هایی به شرح زیر به همراه دارد:

  • کاهش دادن سرعت رشد موهای زائد صورت
  • از بین بردن موهای زائد از ریشه
  • امکان استفاده از این روش برای موهای زائد صورت که زخیم هستند
  • هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه
  • امکان استفاده از این روش برای تمامی افراد و تمامی بانوان و آقایان
  • امکان استفاده برای تمامی گروه های سنی
  • از بین بردن موهای زائد صورت به شکل دائمی

الکترولیز موی زائد صورت

از دیگر روش هایی که امروزه برای از بین بردن موی زائد صورت به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، الکترولیز است و در این روش دستگاه الکترولیز که به آن اپیلاتور گفته می شود، فرکانس های رادیویی با موج کوتاه را به مرکز رشد مو می فرستد و با قرار گرفتن یک پروب ریز در درون فولیکول باعث از بین رفتن موهای زائد صورت می شود.

همینطور ببینید:کاشت ریش و سیبیل

مزایای الکترولیز چیست؟

الکترولیز دارای مزیت های بسیار زیادی به شرح زیر است:

  • باعث کاهش سرعت رشد موهای زائد در صورت می شود
  • نیاز به استفاده از روش هایی مانند: وکس و اصلاح را کاهش می دهد
  • این روش را به عنوان یک روش دائمی برای رفع موهای زائد می شناسند
  • هزینه الکترولیز موهای زائد صورت بسیار مقرون به صرفه است
  • این روش بر روی انواع پوست ها قابل استفاده است
  • استفاده از آن فاقد محدودیت سنی است

الکترولیز بهتر است و یا لیزر؟

زمانی که این دو روش را به عنوان بهترین روش رفع موی زائد صورت مطرح می کنیم، این پرسش ایجاد می شود که کدام روش بهتر است. در این خصوص باید خدمت شما عزیزان گفت که الکترولیز موی زائد صورت بیشتر برای افرادی که دارای موهای زائد ضخیمی در صورت هستند، مناسب است و با این روش از بین بردن موهای زائد ضخیم بهتر انجام می شود.

اما روش لیزر نیز برای کسانی مناسب است که می خواهند به صورت کلی موهای زائد صورت خود را برطرف کنند حتی اگر موهای صورت انها به صورت کرکی باشد. البته لازم به ذکر است که از لیزر نیز می توان برای برطرف کردن موهای ضخیم صورت استفاده کرد، اما الکترولیز تاثیر بیشتری در رابطه با آن دارد و موثر تر است.

برای استفاده از بهترین روش رفع موی زائد صورت به کجا مراجعه کنیم؟

در رابطه با الکترولیز و لیزر موهای زائد صورت می توانید به کلینیک های زیبایی در سراسر کشور مراجعه کنید و این امور را انجام دهید. زیرا این روش ها برای برطرف کردن موی زائد صورت باید با دانش کافی و تخصص مورد نیاز انجام شوند تا از بروز مشکل جلوگیری به عمل آید.

اگر قصد دارید که از بهترین روش رفع موی زائد صورت که در قسمت فوق شرح دادیم در تهران استفاده کنید، می توانید به کلینیک زیبایی مدرن در تهران مراجعه کنید و این امور را زیر نظر متخصصین با تجربه و با مهارت ما انجام دهید تا نتیجه موفقیت آمیزی را دریافت کنید.

کلام آخر

در این مطلب دو مورد از بهترین روش رفع موی زائد صورت را برای شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید بوده باشند. چنانچه به کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه نیاز دارید، سایر مقالات ما را نیز مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار