• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین روش اصلاح صورت بدون جوش زدن

یا از جوش زدن صورت خود بعد از اصلاح رنج می برید؟ آیا می خواهید بهترین روش اصلاح صورت بدون جوش زدن را بشناسید؟

همان طور که می دانید برای اصلاح صورت بانوان روش های مختلفی وجود دارد که هر روش ویژگی ها، مزایا، معایب و خصوصیات مربوط به خود را دارد. روش های مختلف اصلاح صورت برای افراد مختلف دارای ویژگی های یکسان نیستند بلکه بعضی از این روش ها برای عده مناسب هستند و برای عده ای مناسب واقع نمی شوند زیرا شرایط افراد مختلف و وضعیت پوستی انها با هم تفاوت دارد.

جوش زدن بعد از اصلاح مشکلی است که همه افراد با آن مواجه هستند و از آن رنج می برند به گونه ای که کمتر کسی را می توان یافت که بعد از اصلاح با این مشکل رو به رو نباشد.

با این وجود برای حل این مشکل یا باید از روش های اصلاح صورتی استفاده کرد که درصد کمتری در ایجاد جوش بعد از اصلاح دارند و یا اینکه از روش های پیشگیری از بروز جوش بعد از اصلاح استفاده نمود.

برای کسب اطلاع از این مسائل با ما در مجموعه کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن همراه باشید.بهترین روش اصلاح صورت بدون جوش زدن

بهترین روش اصلاح صورت بدون جوش زدن

در رابطه با بهترین روش اصلاح صورت که بدون جوش زدن باشد، می توان به لیزر موهای زائد صورت اشاره کرد که این روش از مزایای زیادی برخوردار است و باعث ایجاد جوش بعد از اصلاح نمی شود.

لیزر صورت با استفاده از دستگاه مخصوصی انجام می شود که به کمک دستگاه اشعه مادون قرمز به لایه زیرین پوست نفوذ می کند و باعث از بین رفتن و سوختن تارهای مو در صورت می شود و آنها را از ریشه نابود می کند.

روش لیزر موهای زائد صورت این روز ها بسیار مورد استقبال هموطنان عزیز قرار گرفته است و بسیاری از بانوان و آقایان از آن برای برطرف کردن موهای زائد در صورت و یا بدن استفاده می کنند.

مزایای لیزر موهای زائد صورت چیست؟

مزایای بیشمار لیزر برای رفع موهای زائد صورت را میتوان به شرح زیر در نظر گرفت:

  • یکی از مهم ترین مزیت های این روش عدم ایجاد جوش بعد از اصلاح صورت است
  • لیزر روشی بدون درد و خونریزی است و هیچ گونه جراحتی در صورت ایجاد نمی کند
  • امکان استفاده از لیزر برای تمامی سنین و تمامی افراد اعم از زن و مرد وجود دارد
  • لیزر موهای زائد صورت یک روش دائمی برای رفع موهای زائد صورت است
  • با لیزر صورت مدت زمان رشد موهای زائد در صورت به تعویق می افتد و دیرتر رشد می کنند
  • لیزر باعث می شود تا آن دسته از موهای صورت که ضخیم هستند از بین بروند و یا ضخامت آنها کم شود
  • هزینه لیزر صورت بسیار کم است و روشی مقرون به صرفه است
  • امکان لیزر صورت به شکل موضعی وجود دارد
  • و…

لیزر موهای زائد صورت را در کجا می توان انجام داد؟

دوستان عزیز چنانچه قصد دارید از بهترین روش اصلاح صورت بدون جوش زدن یعنی لیزر موهای زائد صورت استفاده کنید، می توانید به کلینیک زیبایی مدرن که یک مجموعه تخصصی در خصوص خدمات پوست و مو است مراجعه کنید و لیزر را در این مجموعه انجام دهید.

کلینیک زیبایی مدرن قادر است تا امور مختلف زیبایی پوست و مو را از قبیل: لیزر تمامی نقاط بدن، تزریق مزوژل، تزریق بوتاکس و … برای شما عزیزان انجام دهد.

اما در صورتی که به این کلینیک در تهران دسترسی ندارید، می توانید برای لیزر موهای زائد صورت به کلینیک زیبایی مختلف که این کار را برای مراجعین خود انجام می دهند، مراجعه کنید.

اما به یاد داشته باشید که حتما در میان کلینیک های زیبایی مختلف، انواع حرفه این کلینیک ها را انتخاب کنید که دارای مجوز های مورد نیاز باشند.

کلام پایانی

دوستان عزیز در پایان این مطلب باید مجددا این موضوع را یاداوری کنیم که برای انجام اصلاح صورت ممکن است که بهترین روش اصلاح صورت بدون جوش زدن برای شما با دیگران تفاوت داشته باشد و این امکان نیز وجود دارد که شرایط پوستی شما دوست عزیز نیز به شکلی باشد که بعد از لیزر صورت نیز جوش بزنید.

اما به صورت کلی روش لیزر موهای زائد صورت روشی است که جوش زدن صورت بعد از آن تا کنون شاید به میزان یک الی دو درصد مشاهده شده باشد.همچنین میتوانید ببینید بهترین روش کاشت مو در تهران

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار