• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین راه برای براق شدن صورت

آیا می خواهید بهترین راه برای براق شدن صورت را بدانید؟ آیا می خواهید با روش های بسیار آسان به براق کردن پوست خود بپردازید؟ پس در کلینیک پوست و مو مدرن با ما همراه باشید تا در این رابطه اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم.

پوست صورت یکی از مهم ترین بخش های تاثیر گذار در زیبایی چهره است که هر چه صاف تر و براق تر باشد، جذابیت چهره فرد افزایش پیدا می کند. براق شدن صورت باعث می شود که پوست حالتی نورانی به خود بگیرد و توجه هر کسی را به شما جلب کند.

به صورت کلی منظور از براق و یا شفاف بودن پوست این است که پوست فاقد هر گونه جوش، لکه و یا سایر عارضه های پوستی باشد و چین و چروک هایی در آن وجود نداشته باشد.

برای اینکه بتوان باعث براق شدن پوست صورت شد، می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که این روش ها را در قسمت بعدی برای شما شرح خواهیم داد.

بهترین راه برای براق شدن صورت چیست؟

برای اینکه بتوانید صورت خود را براق کنید بهترین راه ها برای شما رعایت مواردی به شرح زیر است:

شستن صورت پیش از خواب

از مهم ترین کارهایی که برای براق شدن صورت خود میتوانید انجام دهید، این است که هر شب پیش از خواب صورت خود را بشویید و آلودگی های آن را از بین ببرید و سپس به بستر خواب بروید. زیرا پوست به اکسیژن نیاز دارد و باید در هنگام خواب اکسیژن مورد نیاز برای آن تامین شود که باعث آلودگی های موجود بر روی پوست، اکسیژن مورد نیاز برای پوست تامین نمی شود و عارضه های پوستی پدیدار می گردند.

بیشتر بخوانید: راز پوست درخشان زنان کره ای

استفاده از ژل شست و شوی صورت

برای شست و شوی صورت بهتر است که سعی کنید تا حداقل روزی یک مرتبه صورت خود را با ژل شست و شوی صورت بشویید و این ژل ها را جایگزین صابون برای شست و شوی صورت بکنید.

بهترین زمان برای استفاده از ژل شست و شو پیش از خواب است و علت مناسب تر بودن آن در مقایسه با صابون این است که این ژل ها پی اچ پوست را به حد متعادل می رسانند و پوست را در شرایط ایده آلی قرار می دهند. علاوه بر آن این ژل ها باعث می شوند تا آلودگی ها به عمق پوست نفوذ نکند.

استفاده از ماسک آلوئه ورا

از دیگر راه ها که به عنوان بهترین راه برای براق شدن صورت شناخته می شود، استفاده از ماسک آلوئه ورا است. آلوئه ورا گیاهی بسیار پر خاصیت برای پوست است و اگر از ژل آن برای پوست صورت استفاده شود، می تواند موجب برطرف شدن لکه های پوستی شود و شفافیت پوست شما را افزایش دهد.

استفاده از کرم ضد آفتاب

استفاده از کرم ضد آفتاب باعث می شود که لکه های پوستی بر اثر تابش نور خورشید بر روی صورت پدیدار نشوند و عارضه های پوستی برای اشخاص ایجاد نشود. از این رو توصیه می کنیم که همیشه از کرم ضد آفتاب در حین خارج شدن از خانه استفاده کنید.

کاهش مصرف کرم پودر

برای اینکه بتوانید باعث براق شدن پوست صورت خود شوید، سعی کنید که مصرف کرم پودر را کاهش دهید زیرا این کرم ها باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند و در نتیجه عارضه های پوستی را به وجود می اورند. با این وجود هر چه کمتر از کرم پودر استفاده کنید کمک بیشتری به زیبایی پوست خود خواهید کرد.

نوشیدن آب به میزان کافی

یکی دیگر از راه های بسیار آسان و مناسب برای براق شدن پوست صورت، افزایش مصرف آب در طول روز است و باید آب را در طول روز به میزان لازم بنوشید تا رطوبت مورد نیاز برای پوست شما تامین شود و از خشکی پوست جلوگیری به عمل آید. همچنین با مصرف آب می توانید سموم موجود در پوست را دفع کنید و به این شکل باعث براق شدن پوست صورت خود شوید.

سخن پایانی

در این مقاله در خصوص بهترین راه برای براق شدن صورت با شما عزیزان صحبت کردیم. امیدواریم که از مطالعه این مطالب استفاده کرده باشید. چنانچه قصد دارید که برای استفاده از روش های جوانسازی پوست اقدام کنید، می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن خدمات پوست مراجعه کنید و از روش های جدید مانند: میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ در این مجموعه بهره مند گردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار