• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین داروی گیاهی برای رفع سلولیت

آیا میخواهید بهترین داروی گیاهی برای رفع سلولیت را به شما معرفی کنیم؟ پس با ما همراه باشید و تا انتها این مطلب را دنبال کنید.

سلولیت یکی از معضلاتی است که باعث می شود تا زیبایی اندام ها و پوست تحت تاثیر قرار بگیرد و پوست صافی و یکنواختی خود را از دست بدهد. این مشکل معمولا در بانوان شایع تر است و اکثر در سنین بلوغ پدیدار می شود.

به صورت کلی سلولیت به چربی های انباشته شده در زیر لایه پوست گفته می شود که این چربی ها با تجمع کردن در زیر پوست باعث می شوند که صافی پوست از دست برود و فرورفتگی ها و بیرون زدگی هایی در آن پدیدار گردد.

به همین منظور همکاران ما در مجموعه کلینیک مدرن که در زمینه خدمات پوست و مو فعالیت می کند، قصد دارند که بهترین داروی گیاهی برای رفع سلولیت را به شما عزیزان معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: خدمات پوست

بهترین داروی گیاهی برای رفع سلولیت چیست؟

بهترین داروی گیاهی برای رفع سلولیت

روغن نارگیل

روغن نارگیل از فواید و خواص بسیار زیادی بهره مند است که یکی از خواص آن در خصوص کاهش دادن میزان سلولیت های بدن است. روغن نارگیل باعث می شود که جریان خون افزایش پیدا کند و کلاژن سازی در پوست بهبود یابد. همچنین روغن نارگیل باعث می شود که چربی های انباشته شده در زیر پوست از بین بروند و به این شکل سلولیت را درمان می کند.

مصرف روغن نارگیل نیز در این خصوص بسیار راحت و ساده است و تنها باید آن را بر روی پوست خود ماساژ دهید.

قهوه

قهوه با دارا بودن مقادیر زیادی کافئین می تواند رگ های خونی را باز کند و گردش خون در بدن را افزایش دهد. در صورتی که قهوه را بر روی پوست خود ماساژ دهید، سموم بدن آزاد می شوند و چربی های زیر پوست کاهش پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید: کاشت مو

روغن رزماری و رازیانه

از جمله روغن هایی که در کاهش سلولیت مفید هستند می توان به روغن رزماری و رازیانه اشاره کرد که باید در این خصوص این دو روغن را به میزان مساوی با هم ترکیب کرد و سپس آن را بر روی بدن ماساژ داد تا گردش خون افزایش پیدا کند و چربی های انباشته شده در زیر پوست برطرف شوند.

روغن رزماری و رازیانه را می توانید به راحتی از عطاری ها تهیه کنید و برای درمان سلولیت آنها را به کار ببرید.

سرکه سیب

از دیگر بهترین داروی گیاهی برای رفع سلولیت می توان به سرکه سیب اشاره کرد که در این خصوص باید هر روز دو قاشق سرکه سیب را با آب و عسل ترکیب کنید و آن را به مدت یک ماه بر روی ناحیه مورد نظر بزنید تا به این شکل سلولیت ها کاهش یابند.

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی نیز گیاه موثری در درمان سلولیت است و به علت داشتن لیکوپن زیاد باعث می شود که از انباشته شدن چربی در زیر پوست جلوگیری به عمل آید و سلولیت ها کاهش پیدا کنند.

برای استفاده از گوجه فرنگی باید یک قاشق آب لیمو ترش را با چند عدد گوجه له شده ترکیب کنید و آن را بر روی قسمت های مورد نظر پوست قرار دهید و صبر کنید تا یک ربع از آن بگذرد و سپس محیط را بشویید.

کلام پایانی در رابطه با بهترین داروی گیاهی برای رفع سلولیت

در این بخش بهترین داروی گیاهی برای رفع سلولیت را به شما عزیزان معرفی کردیم که با استفاده از این روش ها می توانید در منزل به برطرف کردن سلولیت های خود بپردازید. اما در این رابطه باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که دریافت نتیجه در این روش ها به سرعت ظاهر نمی شود و مدت زیادی زمان می برد. به همین دلیل باید به میزان کافی صبور و بردبار باشید.

همچنین لازم به ذکر است که شاید با استفاده از این روش ها تمامی سلولیت ها برطرف نشوند و تنها بخش کمی از آنها بهبود پیدا کنند.

به همین دلیل اگر تمایل دارید که سلولیت ها با سرعت بیشتری از بین بروند و در مدت زمان کوتاه تری نتیجه را دریافت کنید، می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه کنید و از روش های جدید در این خصوص از جمله: لیزر سلولیت، لیپولیز، ار آف و … استفاده کنید و با انجام یکی از این روش ها نتیجه موثر تر و زودتری را دریافت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار