• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

بهترین جایگزین ماینوکسیدیل

ماینوکسیدیل چیست؟ از ماینوکسیدیل در چه زمینه ای استفاده می شود؟ بهترین جایگزین ماینوکسیدیل چیست؟

از آنجایی که کلینیک پوست و مو مدرن یک مرکز تخصصی در زمینه خدمات پوست و مو مانند: کاشت مو و کاشت ابرو و … است، این مطلب را که در رابطه با ماینوکسیدیل که یک دارو تقویت مو است، برای شما عزیزان تهیه کرده است. به همین دلیل مطالعه این مقاله که از سوی کلینیک مدرن تهیه شده است، برای همه افرادی که در پی یافتن پاسخ این پرسش ها هستند، مناسب واقع می شود

ماینوکسیدیل چیست؟

ماینوکسیدیل دارویی است که در زمان های گذشته برای کنترل فشار خون مورد استفاده قرار می گرفته است اما پس از مدتی کاشف به عمل آمد که مصرف این دارو برای افرادی که با مشکل فشار خون مواجه بودند، باعث قطع مشکل ریزش موی آنها شده بود.

از آن زمان به بعد از داروی ماینوکسیدیل برای درمان ریزش مو و تقویت رشد مو ها استفاده می شود. ماینوکسیدیل یک داروی موضعی است که به شکل موضعی بر روی پوست سر ریخته می شود و با ماساژ دادن آن بر روی پوست سر، به تقویت مو کمک می کند.

داروی ماینوکسیدیل به گونه ای است که استفاده از آن هم برای آقایان و هم برای بانوان مفید است اما برخی از افراد نباید از این دارو استفاده کنند.

لازم به ذکر است که ماینوکسیدیل دارای عوارضی برای بدن انسان است، که وجود این عوارض باعث می شود تا بسیاری از افراد در استفاده از این دارو تردید داشته باشند. به همین دلیل موضوع بهترین جایگزین ماینوکسیدیل اهمیت پیدا خواهد کرد تا از این عوارض در امان ماند.

عوارض ماینوکسیدیل چیست؟

برخی از شایع ترین عوارض ناشی از مصرف ماینوکسیدیل به شرح زیر هستند:

  • پوسته پوسته شدن پوست سر
  • التهاب و خارش
  • کاهش میل جنسی
  • ورم کردن دست و پا
  • سر درد
  • قرمز شدن پوست
  • نامنظم شدن ضربان قلب
  • کاهش فشار خون
  • افزایش وزن

بهترین جایگزین ماینوکسیدیل چیست؟

با در نظر گرفتن عوارض مصرف داروی ماینوکسیدیل که در بخش فوق مطرح شد، می توان از بهترین جایگزین ماینوکسیدیل استفاده کرد، که بهترین جایگزین برای آن را می توان روش هایی به شرح زیر مطرح کرد:

کاشت مو

کاشت مو از جمله روش های بسیار پرطرفدار است که می تواند جایگزین ماینوکسیدیل شود و از عوارض این دارو شما را در امان نگه دارد. کاشت مو یک روش کم تهاجمی است که تحت بی حسی موضعی انجام می شود و در این روش از بانک موی طبیعی خود فرد استفاده می شود به گونه ای که فولیکول های مو از بانک مو برداشته می شوند و به بخش های خالی سر پیوند زده می شوند.

بیشتر بخوانید:ماینوکسیدیل بهتر است یا مزوتراپی؟

این روش مزایای بسیار زیادی دارد و هیچ گونه عارضه ای برای بدن به همراه ندارد. در نتیجه می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای ماینوکسیدیل باشد.

لیزر تراپی مو

روش لیزر تراپی نیز از روش هایی است که می تواند جایگزین ماینوکسیدیل شود. در این روش از اشعه لیزر استفاده می شود به این شکل که اشعه لیزر به بخش های مورد نظر تابانده می شود و با وارد شدن اشعه لیزر به پوست سر، گردش خون افزایش پیدا می کند و از انجایی که مواد مورد نیاز برای مو در خون جریان دارند، با افزایش گردش خون در پوست سر، رشد موها تقویت می شود.

مزوتراپی مو

مزوتراپی مو یک روش بسیار مناسب است که استفاده از این روش در مقایسه با استفاده از روش ماینوکسیدیل کاملا بی عارضه است و هیچ خطری برای بدن به همراه ندارد. در این روش مواد مورد نیاز برای مو از تزریق سرنگ های مخصوص به شکل موضعی در پوست سر تزریق می شوند و در نتیجه به این شکل به تقویت موها می پردازند.

پی آر پی مو

از دیگر روش های بدون عارضه که می تواند جایگزین ماینوکسیدیل شود، روش پی آر پی است که در این روش از پلاسمای غنی شده خود فرد استفاده می شود و هیچ ماده اضافی به بدن وارد نمی گردد بلکه پلاسمای دریافت شده از خود فرد، غنی سازی می شود و مجددا به بدن باز می

گردد که به این شکل در این روش می توان موها را تقویت کرد.

کلام پایانی

بهترین جایگزین ماینوکسیدیل را برای شما عزیزان در کلینیک پوست و مو مدرن شرح دادیم.

چنانچه قصد دارید که از روش های جایگزین ماینوکسیدیل در تهران و یا کرج استفاده کنید، می توانید به کلینیک پوست و مو مدرن مراجعه نمایید و این روش ها را زیر نظر متخصصین ما در این مجموعه انجام دهید و نتیجه رضایت بخش خود را دریافت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار