• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

برای زاویه سازی فک چند سی سی ژل لازم است؟

آیا شما نیز از ظاهر فک خود ناراضی و خسته شده اید؟ فرم نامتقارن فک خود، اعتماد به نفس اجتماعی شما را کاهش داده است؟زاویه سازی فک چگونه است؟

امروزه شیوه های جدیدی برای فرم دهی فک های نامتقارن به کار گرفته می شود. تغییرات ناحیه فک می تواند از عواملی هم چون افزایش سن، ژنتیک و عوارض تزریقات نامناسب ایجاد شود. تزریق ژل یکی از مناسب ترین و کم خطر ترین راه های متقارن سازی و فرم دهی فک به شمار می رود، اما آیا می دانید برای زاویه سازی فک چند سی سی ژل لازم است؟ برای کسب اطلاع از این موضوع به این مقاله که از سوی کلینیک پوست و مو مدرن برای شما تهیه شده است، توجه کنید.

همینطور میتوانید از دیگر خدمات ما که شامل کاشت موی طبیعی و کاشت ابرو میشود نیز استفاده کنید.

تزریق ژل برای زاویه سازی فک

قبل از استفاده از این شیوه و مقدار ژل مورد نیاز لازم است درباره ماهیت کلی زاویه سازی فک با ژل و مزایای آن آشنا شوید.

ژل هایی که به منظور زاویه سازی فک مورد استفاده قرار می گیرد، انواع مختلفی داشته و با تزریق آن، ناحیه مورد نظر افزایش حجم پیدا کرده و فک متقارن و زاویه دار می شود. ژل های تزریقی عموما از جنس هیالورونیک اسید بوده که روند کلاژن سازی پوست را تحریک کرده و مانع از شل شدگی پوست می شود.

از زاویه سازی فک با تزریق ژل در درمان کاهش حجم فک بر اثر افزایش سن، متقارن سازی خط فک، تقویت کردن چانه و ظاهر زیبا استفاده می شود.

ماندگاری زاویه سازی فک با تزریق ژل

تزریق فیلر نوعی روش غیر تهاجمی بوده که با بررسی آناتومی صورت توسط پزشک انجام می شود. ماندگاری ژل تزریق شده رابطه مستقیمی با نوع ژل داشته و عموما بین 6 تا 36 ماه ماندگاری داشته و بعد از این دوره، توسط بافت های صورت جذب می شوند. بهترین نوع ژل با ماندگاری بالا و حجم مصرفی کم، ترکیبات هیالورونیک اسید است.

بیشتر بخوانید:تزریق چربی و زاویه سازی صورت

برای زاویه سازی فک چند سی سی ژل لازم است؟

حجم ژل تزریق شده در قیمت نهایی عمل زیباسازی موثر بوده؛ به همین جهت این سوال از طرف مراجعه کنندگان زاویه سازی صورت پر تکرار بوده و پزشک بعد از بررسی محل درمان، مقدار حجم تزریقی ژل را با مراجعه کننده در میان خواهد گذاشت. به طور کلی بیان ژل مورد نیاز برای تزریق کاری دشوار بوده و قبل از بررسی توسط پزشک متخصص درباره این مقدار مورد نیاز نمی توان نظری داد. مقدار ژل تزریقی در هر فرد بستگی به نوع درمان آن داشته و در افراد متفاوت است.

مقدار مورد نیاز ژل برای تزریق فک به نوع ژل، محل تزریق، نیاز بیمار وکیفیت پوست آن بستگی دارد. برای زاویه سازی فک به روش تزریق ژل، عموما سه تا پنج سی سی برای هر طرف در نظر گرفته می شود که برای کاهش هزینه گاها از ژل هایی که در سرنگ های ده سی سی بسته بندی شده و قیمت پایین تری دارند، استفاده می شود.

میزان ژل تزریقی باید با توجه به عمق ناحیه باشد، هر چه میزان عمق ناحیه در یک طرف فک بیشتر باشد، میزان ژل بیشتری برای آن ناحیه در نظر گرفته شده و به طبع سرنگ های تزریقی بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

بعد از تزریق ژل برای زاویه سازی فک، چه تغییری در فک رخ خواهد داد؟

اثر تزریق ژل برای زاویه سازی فک در مدت زمان کوتاهی نمایان می شود. بعد از تزریق ژل ممکن است کمی قرمزی و تورم در ناحیه تزریق وجود داشته که 2 الی 3 روز بعد از تزریق به طور کامل از بین می رود. تورم پوست ناشی از تزریق مواد ژل بوده و به هر میزان که ژل تزریقی بیشتر باشد، تورم در ناحیه مورد نظر بیشتر است.

هزینه تزریق ژل برای زاویه سازی فک

هزینه تزریق ژل بر اساس میزان سی سی ژل تزریقی تعیین می شود. بنابراین هزینه مورد نیاز برای انجام این کار در خصوص افراد مختلف متفاوت است و بستگی به میزان تزریق ژل برای هر فرد دارد.

سخن پایانی

برخی از افراد به صورت مادرزادی در فک خود دچار مشکلاتی بوده که زیبایی ظاهری آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد. امروزه شیوه های نوینی برای کمک به این گونه افراد وجود داشته که بهترین آن تزریق فیلر یا ژل برای متقارن سازی و بهبودی فرم شکلی فک است. تزریق ژل برای افراد، بسته به نوع و عمق ناحیه نامتقارن داشته و در پاسخ به این سوال که برای زاویه سازی فک چند سی سی ژل لازم است؟ می توان پاسخ های متعددی با توجه به فاکتورهای پوستی بیمار مطرح کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار