• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

با موهای سفید چه کار کنیم؟

با موهای سفید چه کار کنیم؟ با موهای سفید ابرو چه کنیم؟ مو سفید بعد از کاشت چگونه است؟

آیا مایلید پاسخ این پرسش ها را دریابید؟ پس با ما همراه باشید و تا انتهای این مقاله را مطالعه کنید.

موی سفید مشکلی است که افراد زیادی با آن مواجه هستند و هیچ کس نمی تواند از سفید شدن موی خود فرار کند زیرا همه انسان ها دیر و یا زود با سفیدی مو مواجه می شوند. اما در این میان برخی از دختران و پسران در سنین کم دچار موی سفید می شوند در حالی که سن سفید شدن موی آنها هنوز فرا نرسیده است و این مساله برای آنها بسیار ناراحت کننده می باشد.

هر چند که سفید شدن مو مشکلی است که تمامی افراد خواه، ناخواه با آن مواجه می شوند اما به کمک راهکارهایی می توان مدت زمان ظاهر شدن موهای سفید در سر و یا ابرو را افزایش داد و دیر تر با این مساله ناراحت کننده مواجه شد.

در ادامه این مطلب راهکارهای مفید را به شما آموزش خواهیم داد و همچنین برای اطالاعات بیتشر درباره جدیدترین روش کاشت مو کلیک کنید.

با موهای سفید چه کار کنیم؟

موهای سفید

راهکارهای خانگی که به کمک آن می توان به صورت طبیعی سفید شدن مو در سنین پایین را درمان کرد، به شرح زیر هستند:

استفاده از پیاز و آبلیمو:

آب پیاز در برگیرنده یک آنزیم است که این آنزیم باعث خنثی شدن هیدروژن پروکسید می شود و به همین شکل از سفید شدن مو جلوگیری می کند. به همین علت برای درمان سفیدی مو می توان از ترکیب آبلیمو و پیاز استفاده کرد.

برای تهیه این ترکیب باید آب یک پیاز متوسط را بگیرید و آن را با آبلیمو ترکیب کنید. این ترکیب را هر شب بر روی موهای خود بزنید تا نتیجه موفقیت آمیز آن را مشاهده کنید.

استفاده از روغن نارگیل و لیمو:

همان طور که می دانید روغن نارگیل یک ماده بسیار عالی برای مو است که می تواند تمامی مشکلات مو را برطرف کند و مانند یک معجزه برای موهای شما باشد که در صورت استفاده مرتب از آن می توانید تا پایان عمر از زیبایی موهای خود لذت ببرید.

برای تهیه ترکیب روغن نارگیل و لیمو باید کمی روغن نارگیل را با لیمو مخلوط کنید و ترکیب را روی موهای خود به آرامی ماساژ دهید تا موها کاملا تغذیه شوند. پس از گذشت 30 دقیقه موها را با آب شست وشو دهید و از این ترکیب به میزان 3 الی 4 بار در طول هفته استفاده کنید تا نتایج آن را ببینید.

با موهای سفید ابرو چه کنیم؟

برای اینکه بتوان موهای سفید ابرو را درمان کرد نیز می شود از راه های ذکر شده در زیر استفاده کرد:

ماسک چایی و قهوه:

در صورتی که از ماسک چایی و قهوه استفاده شود، می توان به سفیدی ابرو ها کمک کرد تنها کافی است که چای و یا قهوه را بر روی ابرو های خود بزنید. با استفاده از این ماسک در بسیاری از مواقع می توان رنگ ابرو های سفید شده را به حالت قبل برگرداند.

استفاده از ویتامین b12  :

ویتامین b12 از جمله ویتامین های بسیار مفید برای ابرو و مو است و اگر می خواهید که از بروز سفید شدن ابروی خود جلوگیری کنید، نباید از مصرف ویتامین b12 غافل شوید. لازم به ذکر است که این ویتامین را می توانید به شکل قرص از داروخانه ها تهیه کنید.

علاوه بر این ماسک ها از ماسک های دیگری مانند: جینسینگ، برگ کاری،  روغن بادام، برگ توت سفید، گندم و جو و … نیز می توان برای درمان سفیدی مو به صورت خانگی استفاده کرد.

آفتاب گرفتن:

کمبود آفتاب باعث سفید شدن مو می شود و به همین دلیل باید در طول روز حتی برای مدت کوتاهی در معرض نور خورشید در ساعات اولیه روز قرار بگیرید تا ویتامین های مورد نیاز برای بدن تامین شود و از سفید شدن ابرو و موهایتان جلوگیری به عمل آید.

مو سفید بعد از کاشت چگونه است:

موهای سفید

برای بسیاری از افراد این پرسش به وجود می آید که مو سفید بعد از کاشت چگونه است. در پاسخ به این پرسش باید گفت که اگر از گرافت مویی مربوط به موهای سفید برای کاشت مو استفاده شود، این موها پس از کاشت مجدد به رشد خود ادامه می دهند و همان طور که قبلا سفید بوده اند، بعد از کاشت نیز به همان شکل و با رنگ سفید رشد می کنند و هیچ تغییری در انها ایجاد نمی شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار