• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

اکسیژن تراپی مو

آیا در رابطه با اکسیژن تراپی مو اطلاعات کافی دارید؟ آیا می دانید اکسیژن تراپی مو چگونه است و کاربرد های آن چیست؟

همان طور که می دانید یکی از مواد مورد نیاز برای مو که از آسیب دیدن مو و بیماری های موجود در مو جلوگیری می کند، اکسیژن است. جذب اکسیژن در مو باعث می شود که موها به میزان کافی رشد داشته باشند و از ریزش مو جلوگیری به عمل آید.

به عبارت دیگر کمبود اکسیژن در بخش های مختلف بدن باعث بروز بیماری های گوناگون و بروز اختلال در بخش های مختلف بدن می شود.

با پیشرفت تکنولوژی و علم روش های جدیدی برای رفع کمبود اکسیژن در بخش های مختلف بدن از جمله مو به وجود آمده اند که یکی از این روش ها اکسیژن تراپی مو است.

اکسیژن تراپی مو چیست؟

اکسیژن تراپی روشی است که در آن موها در محفظه ای از آب و بخار قرار می دهند که در این محفظه آب و بخار به دمای مورد نظر می رسند و با گرم شدن پوست سر منافذ پوست سر باز می شوند و به این شکل مواد مغذی و آب به داخل پوست سر وارد می شود.

سپس با استفاده از دستگاه میکرومیست آب به اجزای تشکیل دهنده خون تبدیل می شود و به این شکل اکسیژن رسانی و آبرسانی به ساقه و ریشه مو انجام می گردد.

دیگر خدمات ما: کاشت مو

اکسیژن تراپی مو برای چه اشخاصی لازم است؟

اکسیژن تراپی مو برای چه اشخاصی لازم است؟

 

اکسیژن تراپی برای تمامی افرادی که دارای موهای خشک، شکننده و وز شده دارند ویا اشخاصی که از شوره سر و موخوره رنج می برند بسیار مفید است. اما با این وجود اکسیژن تراپی به گونه ای است که حتی اشخاصی که موهای سالمی داشته باشند نیز می توانند برای پیشگیری از بروز مشکل و بیماری های مختلف مو از این روش استفاده کنند و به تقویت موهای خود بپردازند تا با این تکنیک جدید همیشه موهای سالمی داشته باشند.

فواید اکسیژن تراپی مو چیست؟

به طور کلی می توان اکسیژن تراپی را در برگیرنده فوایدی به شرح زیر دانست:

کاهش ریزش مو

استفاده از دستگاه اکسیژن تراپی باعث می شود که سلول های پاپیلای پوستی که مسئول رشد مو هستند بتوانند اکسیژن مورد نیاز برای خود را تامین کنند. به همین دلیل یکی از بهترین راه هایی که برای درمان ریزش مو وجود دارد استفاده از روش اکسیژن تراپی است.

احیای موهای آسیب دیده

از آنجایی که مو از سلول هایی تشکیل شده است که این سلول ها برای ادامه زندگی به اکسیژن نیاز دارند بنابراین برای سالم ماندن و زنده ماندن مو باید به میزان کافی اکسیژن دریافت کنند که در روش اکسیژن تراپی میزان اکسیژن مورد نیاز برای موها تامین می شود و به این شکل موها احیا می شوند و اکسیژن مورد نیاز برای آنها تامین می گردد.

از بین بردن شوره سر

شوره سر از جمله مشکلاتی است که برای پوست سر و مو ایجاد می شود و باعث آزرده شدن افراد می گردد. اما با روش اکسیژن تراپی می توان به راحتی این مشکل را برطرف کرد زیرا در این تکنیک اکسیژن کافی به موها می رسد و ترشح چربی در پوست سر به حد نرمال می رسد که در این صورت تشکیل شوره در پوست سر متوقف می گردد.

کمک به رویش مجدد مو

اکسیژن تراپی باعث رویش مجدد مو می شود زیرا در این روش گردش خون در پوست سر افزایش پیدا می کند و موها به صورت مجدد رشد خواهند کرد. با استفاده از روش اکسیژن تراپی علاوه بر اینکه رشد مجدد موها حاصل می شود، سلول های مو نیز زنده می مانند و فولیکول های مو قوی تر و ضخیم تر می شوند که این مورد نیز از دیگر مزایای این روش در نظر گرفته می شود.

کلام پایانی

اکسیژن تراپی مساله ای بود همکاران ما در کلینیک مدرن به شرح آن پرداختند تا شما عزیزان بتوانید با شناخت این روش به تقویت موهای خود بپردازید و به خوبی موهای خود را تقویت کنید.

هموطنان عزیز در صورتی که تمایل دارید تا از انواع مختلف خدمات پوست و مو نظیر: کاشت مو، کاشت ابرو , کاشت ریش و سبیل، کاشت موی طبیعی و … را انجام دهید، کلینیک مدرن یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است که در این مجموعه می توانید به بهترین شکل ممکن از این خدمات بهره مند شوید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار