• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

اپیلاسیون قبل از لیزر

آیا می توان قبل از لیزر از اپیلاسیون استفاده کرد؟ مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد با لیزر چیست؟ اپیلاسیون قبل از لیزر چه حکمی دارد؟ اپیلاسیون قبل از لیزر را از چند هفته قبل باید متوقف کرد؟

لیزر از جمله روش هایی است که امروزه استفاده از آن بسیار در میان مردم محبوب شده است و تعداد زیادی از بانوان و آقایان برای لیزر موهای زائد خود به کلینیک های مختلف پوست و مو مراجعه می کنند تا موهای زائد خود را لیزر کنند.

اما در این خصوص لازم به ذکر است که لیزر نیز مانند هر روش زیبایی و درمانی دیگر به مراقبت هایی نیاز دارد که این مراقبت ها باید توسط افراد انجام شوند، تا نتیجه حاصل از لیزر برای آنها موفقیت آمیز باشد و مشکلی برای آنها ایجاد نشود.بهترین روش کاشت مو را در کلینیک ما تجربه کنید 

به همین دلیل همکاران ما در کلینیک زیبایی پوست و مو مدرن که یک کلینیک بسیار معروف در تهران است، این مطلب را برای شما عزیزان اماده کرده اند تا در رابطه با مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد و اپیلاسیون قبل از لیزر اطلاعاتی به دست آورید

اپیلاسیون قبل از لیزر

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

مهم ترین مراقبت هایی که قبل از لیزر موهای زائد باید به آنها توجه شوند، از قبیل زیر هستند:

اپیلاسیون قبل از لیزر

بسیاری از افراد فکر می کنند که اگر پیش از لیزر موهای زائد، اپیلاسیون انجام دهند، می توانند به این شکل نتیجه حاصل از لیزر را بهبود دهند و باعث افزایش تاثیرات مثبت لیزر در از بین رفتن موهای زائد شوند. اما این فکر کاملا غلط است و اپیلاسیون کردن موهای زائد پیش از لیزر نه تنها تاثیرات آن را افزایش نمی دهد، بلکه باعث کاهش اثرات لیزر می شود که پزشکان قبل از اینکه لیزر را برای شخصی انجام دهند، از او می خواهند که اپیلاسیون را متوقف کند.

با این وجود باید گفت که از جمله اصلی ترین مسائل که پیش از لیزر موهای زائد باید به آن توجه کرد، پرهیز از اپیلاسیون قبل از لیزر است. زیرا زمانی که از اپیلاسیون استفاده می شود، ریشه موهای زائد ضعیف می گردند و در نتیجه لیزر نمی تواند بر روی موهای زائد مورد نظر تاثیر بگذارد و آنها را از بین ببرد.

همچنین به علت کنده شدن موهای زائد از ریشه در روش اپیلاسیون، در صورتی که این روش را قبل از لیزر مورد استفاده قرار دهید، ممکن است که دستگاه لیزر نتواند رنگدانه های موجود در ریشه مو را تشخیص بدهد و در نتیجه میزان سوختگی توسط لیزر را افزایش دهد.

به همین دلیل زمانی که قصد دارید از لیزر برای رفع موهای زائد استفاده کنید باید از مدت شش هفته قبل از شروع جلسات درمانی لیزر، استفاده از اپیلاسیون را متوقف کنید.

 

شیو کردن موهای زائد قبل از لیزر

در این مدت زمان می توانید برای از بین بردن موهای زائد بدن خود از روش شیو استفاده کنید و موهای زائد خود را شیو کنید زیرا با شیو کردن موهای زائد، ریشه آنها تحت تاثیر قرار نمی گیرد و در جای خود باقی می ماند که در نتیجه با لیزر می توان انها را برطرف کرد.

با شیو کردن موهای زائد قبل از لیزر که بهترین زمان برای انجام آن 24 ساعت قبل از لیزر است، دستگاه لیزر می تواند رنگدانه های مو را که قابل مشاهده نیستند، پیدا کند و آنها را هدف قرار دهد که در این صورت میزان سوختگی با لیزر کاهش پیدا می کند.

به همین دلیل تمامی پزشکان توصیه می کنند که افراد پیش از لیزر موهای زائد خود را شیو کنند.

سخن پایانی

دوستان عزیز با توجه به اینکه اپیلاسیون قبل از لیزر روند درمانی و برطرف کردن موهای زائد در این روش را مختل می کند، از اپیلاسیون پیش از لیزر استفاده نکنید و توصیه های ذکر شده دراین مطلب را جدی بگیرید.

اگر قصد دارید که موهای زائد خود را لیزر کنید، یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران برای انجام این کار، کلینیک زیبایی مدرن است که سابقه فعالیت آن بسیار زیاد است و در این کلینیک خدمات پوست و موی دیگری نیز از قبیل: کاشت مو، پروتز مو، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و … نیز امکان پذیر هستند.

برای اگاهی از تمامی خدمات این مجموعه می توانید بخش های دیگر وب سایت را مطالعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار