• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

اوزون تراپی مو چیست؟

آیا تا کنون در رابطه با اوزون تراپی مو چیزی شنیده اید؟ آیا می دانید فواید اوزون ‌تراپی مو چیست؟ آیا می دانید تعداد جلسات مورد نیاز برای اوزون ‌تراپی مو چه قدر است؟

همان طور که می دانید تراپی مو دارای انواع مختلفی است و تراپی مو از جمله روش های جدیدی است که امروزه برای تقویت مو از آن در کلینیک های زیبایی و یا در منازل استفاده می شود.

برخی از انواع تراپی مو مانند: اوزون ‌تراپی با استفاده از دستگاه مخصوص انجام می گردند و برخی دیگر از این روش ها مانند: روغن تراپی مو، به روغن های گیاهی مخصوص نیاز دارند.

ین مقاله توسط کلینیک مدرن تهیه  و منتشر شده است و این کلینیک خدماتی چون کاشت مو و کاشت ابرو دارد و همچنین یک مرکز کاشت موی طبیعی در تهران با  کاشت مو به روش جدید است.

اوزون تراپی مو چیست؟

در روش اوزون تراپی از اوزون و یا همان اکسیژن فعال استفاده می شود که اوزون ماندگاری و سلامت مو را افزایش می دهد.

اوزون ‌تراپی مو روشی است که با استفاده از دستگاهی به نام مایکرومیست انجام می شود و از جمله جدیدترین روش ها برای مراقبت از مو شناخته می شود. اوزون ‌تراپی به صورت کلی برای اکسیژن رسانی و آبرسانی به مو انجام می شود و استفاده از این تکنیک جدید برای افرادی که به علت استفاده بیش از حد از رنگ مو و دکلره مو دچار موهای آسیب دیده شده اند، روشی بسیار مناسب و کارامد است.

علت اهمیت اکسیژن در اوزون تراپی چیست؟

اکسیژن همان طور که اطلاع دارید یک ماده حیاتی است و عدم وجود آن برای تمامی مخلوقات مشکلاتی را ایجاد می کند. کمبود اکسیژن در تمامی سلول های بدن موثر است و در رشد مو نیز تاثیر می گذارد. با کمبود اکسیژن در مو ساقه های مو نازک و ضعیف می شوند و در نهایت ریزش مو پدید می آید.

با استفاده از روش اوزون تراپی این امکان به وجود می اید که با تامین اکسیژن مورد نیاز برای مو، بسیاری از مشکلات موجود در موها برطرف شوند.

فواید اوزون ‌تراپی ‌مو

اوزون تراپی برای مو دارای فواید بسیار زیادی است که مهم ترین فواید این روش برای مو، عبارتند از:

  • افزایش میزان خون رسانی به ریشه موها
  • از بین بردن حساسیت، خشکی و خارش پوست سر
  • پاکسازی عمقی پوست سر از آلودگی هایی که در آن موجود هستند
  • کاهش ریزش مو و تقویت موها
  • درمان برخی از مشکلات مو مانند: موخوره و شوره سر و طاسی
  • ترمیم و بازسازی ریشه های موی آسیب دیده
  • افزایش دادن میزان شادابی و استحکام مو
  • پرپشت کردن موها
  • افزایش دادن میزان ضخامت مو

با این وجود اشخاصی که از روش اوزون تراپی استفاده کنند، می توانند از این فواید و مزایا بهره مند شوند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای اوزون ‌‌تراپی مو

تعداد جلساتی که برای اوزون ‌تراپی مو مورد نیاز هستند، مساله ای است که تمامی افرادی که قصد دارند از این روش استفاده کنند، می خواهند آن را بدانند. در این رابطه با بهره گیری از نظر متخصصین ما در مجموعه کلینیک مدرن، باید بگوییم که معمولا برای درمان مشکلات مو با اوزون تراپی یک جلسه درمانی کفایت می کند و نیازی به جلسات متعدد نخواهد بود.

اما با این وجود در بسیاری از مواقع اشخاص خود می خواهند که اوزون تراپی را ادامه دهند و یک و یا دو جلسه دیگر نیز آن را ادامه دهند تا تحریک بافت های مو بیشتر به بازسازی و ترمیم مو کمک کنند.

به همین دلیل تزریق اوزون تراپی به صورت مجدد برای این دسته از افراد هیچ محدودیتی ندارد و بیمار می تواند از چهار مرحله درمانی برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده کند.

اما در این صورت باید توجه داشته باشید که با افزایش تعداد جلسات هزینه اوزون تراپی نیز برای شما افزایش پیدا می کند.

کلام آخر

اوزون ‌تراپی مو مساله ای بود که در این مطلب به شرح آن پرداختیم و آن را بررسی کردیم.

در صورتی که قصد دارید اوزون تراپی برای مو را انجام دهید، سعی کنید که به کلینیک های زیبایی معتبر مراجعه کنید تا به صورت تخصصی و حرفه ای این کار برای شما انجام شود و از بروز هر گونه مشکل جلوگیری به عمل آید.

در این رابطه توجه داشته باشید که کلینیک زیبایی مدرن در تهران، از بهترین کلینیک های زیبایی پوست و مو است و می توانید برای اوزون تراپی این مرکز را انتخاب کنید. همچنین لازم به ذکر است که کلینیک مدرن تمامی امور را زیر نظر پزشکان متخصص انجام می دهد و ارائه دهنده خدمات پوست و مو متفاوت از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، تزریق مزوژل، تزریق بوتاکس و … است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار