• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع روش های لاغری موضعی

آیا می دانید با استفاده از چه تکنیک هایی می توان برای لاغری موضعی در کلینیک ها به لاغر شدن پرداخت؟ آیا از انواع روش های لاغری موضعی که در کلینیک ها انجام می شوند، مطلع هستید؟

منظور از لاغری موضعی کاهش وزن در برخی از نقاط بدن است به صورتی که در بخش های دیگر بدن تغییری ایجاد نشود.

لاغری موضعی از جمله مسائلی است که افراد زیادی در جامعه به آن نیاز دارند و در پی راه هایی هستند که به کمک آن بتوانند به لاغری موضعی بپردازند.همینطور بخوانید لیپوماتیک یا پیکر تراشی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های مختلفی برای لاغری موضعی در کلینیک ها به کار می روند که در این مطلب قصد داریم این روش ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.انواع روش های لاغری موضعی

انواع روش های لاغری موضعی چیست؟

لیپوماتیک

لیپوماتیک یک روش است که در آن از دستگاهی با هوای فشرده استفاده می شود که این دستگاه به یک کانولا متصل می گردد و به میزان 360 درجه چرخش  دارد. زیرا کانولا دارای یک حرکت ارتعاشی ثابت است و به شکل موثری می تواند سلول های چربی را بدون اینکه آسیبی به پوست وارد شود، از بین ببرد.

در نتیجه این روش می تواند یک تکنیک بسیار مناسب برای لاغری موضعی باشد.

کربوکسی تراپی

در روش کربوکسی تراپی از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود و این گاز به بافت چربی تزریق می شود. انجام این کار باعث می شود که سلول های چربی تجزیه شوند و از بدن دفع گردند. کربوکسی تراپی یکی از روش های رایج برای لاغری موضعی است که باعث می شود تا گردش خون بالا رود.

کویتیشن

کویتیشن به لیپوساکشن بدون جراحی نیز معروف است و به عنوان یکی از بهترین روش ها برای کاهش وزن به صورت موضعی شناخته می شود. در کویتیشن از امواج فراصوت استفاده می شود که این امواج با آب میان بافتی برخورد می کند و باعث ایجاد حباب هایی در اطراف سلول های چربی می شود. این حباب ها بافت چربی را از بین می برند و بدون اینکه به سایر سلول ها آسیبی وارد شود، باعث لاغری موضعی می گردند.

سلول های چربی آب شده نیز از طریق مجاری ادراری و سیستم لنفاوی بدن دفع می شوند که در این صورت ممکن است تا مدت یک الی دو روز میزان دفع ادرار در فردی که کویتیشن انجام داده است افزایش پیدا کند.

آر اف

آر اف نیز یکی از روش های جدید برای از بین بردن چربی ها بدون نیاز به جراحی است که در این روش از امواج رادیو فرکانسی استفاده می شود و با به وجود آوردن حرارت در سلول های چربی مانند روش کویتیشن می توان به از بین بردن چربی های موضعی پرداخت.

به عبارت دیگر در روش آر اف بر روی سلول های چربی گرما تابانیده می شود و بر اثر این حرارت سلول های چربی از بین می روند و عضلات و پوست اطراف بافت مورد نظر تحت تاثیر قرار نمی گیرد و مشکلی برای آن بخش ها ایجاد نمی شود.

از روش آر اف برای درمان سلولیت نیز می توان استفاده کرد و یا می توان از آن برای رفع ترک های پوستی استفاده نمود.

لیپولیز

لیپولیز که به آن لیزر لیپوساکشن نیز می گویند، آخرین تکنیک برای لاغری موضعی است که با استفاده از لیزر انجام می شود و در این روش علاوه بر اینکه چربی ها به سرعت از بین می روند، پوست اطراف آن نیز لیفت می شود و پوست دچار افتادگی نمی گردد.

برای انجام دادن لیپولیز نیازی به بیهوشی نیست که این موضوع یکی از مزایای لیپولیز است. از این روش برای حذف چربی های بخش های مختلف بدن مانند: غبغب، ران، ساق پا، بازو، صورت، پشت گردن و … می توان استفاده می کرد.

کلام آخر

در این مطلب که از سوی کلینیک زیبایی مدرن برای شما عزیزان اماده شده بود، به انواع روش های لاغری موضعی پرداختیم. امیدواریم که آشنایی با انواع این روش ها به شما در انتخاب روش مناسب لاغری موضعی کمک کند.

در کلینیک زیبایی مدرن می توانید از تمامی این روش ها برای لاغری موضعی استفاده کنید و تمامی تکنیک های ذکر شده را زیر نظر پزشکان ماهر و با تجربه ما انجام دهید. لازم به ذکر است که در کلینیک مدرن می توانید امور دیگر مربوط به پوست از قبیل: تزریق بوتاکس، تزریق مزوژل، جوانسازی پوست و … را نیز انجام دهید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار