• همه روزه ۸:۰۰ صبح الی ۹:۰۰ شب

انواع خاک رس برای ماسک صورت

آیا با انواع خاک رس برای ماسک صورت آشنا هستید؟ آیا می خواهید از خاک رس برای برطرف کردن مشکلات پوستی خود استفاده کنید؟

اگر تا کنون به جزیره هرمز که در جنوب ایران واقع شده است، سفر کرده باشید و یا تصاویر مربوط به آن را دیده باشید، حتما متوجه شده اید که خاک رس دارای انواع مختلفی است و در رنگ های متفاوتی از قبیل: قهوه ای، قرمز، بنفش، زرد و … وجود دارد که از انواع خاک رس در رنگ های مختلف در امور متفاوتی استفاده می شود زیرا انواع خاک رس دارای خاصیت های بسیار زیادی هستند و مواد معدنی مختلفی را در خود ذخیره کرده اند.

از انواع خاک رس امروزه برای مراقبت های پوستی به عنوان ماسک صورت نیز استفاده می شود که در این مطلب که توسط همکاران ما در مجموعه کلینیک مدرن برای شما آماده شده است، قصد داریم که انواع خاک رس برای ماسک صورت را معرفی کنیم و خاصیت های انها را برشماریم.

انواع خاک رس برای ماسک صورت

انواع خاک رس برای ماسک صورت

انواع خاک رس برای ماسک صورت به شرح زیر هستند و هر کدام خواص مخصوص به خود را دارند:

خاک رس قرمز

خاک رس قرمز به دلیل غلظت بالای اکسید آهن که در خود جای داده است، باعث افزایش گردش خون می شود و به همین دلیل در از بین بردن لکه های صورت، پاک کردن پوست و کنترل میزان چربی در پوست موثر است.

بیشتر بخوانید: خدمات پوست

علاوه بر خاک رس قرمز باعث می شود که چهره روشن شود و التهابات پوستی کاهش پیدا کنند و همچنین منافذ پوست کوچک تر شوند.

با این وجود اشخاصی که پوست چرب، خشک و معمولی دارند می توانند از ماسک خاک رس قرمز استفاده کنند.

خاک رس بنفش

خاک رس بنفش نرم کننده و سم زدای قوی پوست است که استفاده از آن به عنوان ماسک برای افرادی که دارای پوست کدر و بی جان هستند بسیار مناسب است. خاک رس باعث نرم شدن پوست می شود که به همین دلیل برای اشخاصی که پوست خشکی دارند، بسیار مناسب است.

خاک رس زرد

یکی از انواع خاک رس برای ماسک صورت خاک رس زرد است که باعث تولید کلاژن در پوست می شود و اکسیژن رسانی به پوست را انجام می دهد. علاوه بر آن خاک رس زرد خاصیت ضد چروک دارد و برای انواع پوست مختلط  و پوست های خشک و حساس نیز مفید است.

خاک رس سفید

خاک رس سفید که یکی از انواع خاک رس برای ماسک صورت است سرشار از نمک های معدنی است و خواص آن عبارتند از: ضد عفونی کردن پوست، جلوگیری از بروز التهاب پوست، احیای پوست و نرمی پوست.

پیشنهاد مابه شما:  کاشت ابرو

خاک رس سفید برای پوست های حساس و خشک و همچنین پوست هایی که دارای چین و چروک هستند بسیار مناسب است.

خاک رس صورتی

خاک رس صورتی که ترکیبی از خاک رس قرمز و سفید است از خواص هر دو نوع خاک بهره مند است و به کمک آن می توان یک ماسک صورت بسیار بی نظیر تهیه کرد.

این خاک باعث افزایش شادابی و درخشندگی پوست می شود و آبرسانی به پوست را به خوبی انجام می دهد. علاوه بر آن این خاک باعث می شود که آسیب های پوستی درمان شوند و قرمزی پوست از بین برود.

خاک رس صورتی برای انواع پوست خشک و حساس یک ماسک بسیار عالی است.

خاک رس آبی

خاک رس آبی قادر است که عمل اکسیژن رسانی به پوست و آبرسانی و پاکسازی پوست را انجام دهد. این ماسک آلودگی های پوست را از بین می برد و از خشکی پوست جلوگیری می کند.

خاک رس آبی برای تمامی انواع پوست مناسب است و افرادی که دارای پوست خشک و پر از چین و چروکی هستند می توانند از این ماسک ایده آل استفاده کنند.

خاک رس سبز

خاک رس سبز دارای مواد معدنی بیشتری در مقایسه با خاک رس سفید است و به همین دلیل قادر است که چربی های بیشتری از سطح پوست پاک کند. استفاده از ماسک خاک رس سبز برای افرادی که دارای پوست چرب، مستعد آکنه و یا مخلتط دارند، بسیار مناسب است زیرا چربی ها و آلودگی ها را از بین می برد و باعث کوچک شدن منافذ پوست می شود.

خاک رس سبز ترشح چربی را تنظیم می کند و با جوش و آکنه مبارزه نیز مبارزه می کند.

استفاده از این ماسک باعث می شود که جوش های سرسیاه کاهش پیدا کنند و منافذ پوست کوچک شوند.

کلام پایانی

انواع خاک رس برای ماسک صورت را در این مطلب برای شما عزیزان شرح دادیم. امیدواریم که از این مطلب به خوبی استفاده کرده باشید. چنانچه خدمات پوست و مو از قبیل: کاشت مو، کاشت ابرو، پاکسازی پوست، تزریق بوتاکس، تزریق ژل و … نیاز دارید، کلینیک پوست و مو مدرن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

Subscribe
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments

آخرین اخبار و مقالات

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

راهنمای انتخاب رنگ ابرو برای کاشت

فهرست محتوا Toggle انتخاب بهترین رنگ ابرو برای کاشتدر کاشت ابرو می‌توان رنگ ابرو را انتخاب کرد؟نکاتی برای انتخاب رنگ ابرو انتخاب رنگ ابرو برای کاشت، مسئله ای است که فرد باید با پزشک مشاور خود صحبت کند ... (ادامه)

ترک پوست سر پس از کاشت مو

دلایل ترک پوست سر پس از کاشت مو چیست؟

ترک پوست سر پس از کاشت مو به چه دلیل رخ می دهد؟ این عارضه ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. از جمله اینکه بعد از کاشت مو، معمولا پوست سر به دلیل عفونت یا تحریک پوست، التهاب پیدا می کند و به ترک... (ادامه)

آیا پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟

پیوند مو از شخصی به شخص دیگر امکان پذیر است؟ بلی، پیوند مو یک روش پیشرفته و دقیق است که توسط جراحان ماهر، با استفاده از تکنیک های مدرن انجام می شود. این روش به طور کلی به دو نوع FUT و FUE تقسیم می شود. در روش... (ادامه)


تماس باما

  • 021-87700000
  • 0912-1181818

آدرس

تهران، مرزداران، بلوار اریا فر، نبش کوچه لاله، پلاک 1

قوانین و مقررات

2022 | کلینیک مدرن | طراحی شده توسط سئوکار